Home / Moto2 / Moto3 / Maria Herrera nie dokończy sezonu

Maria Herrera nie dokończy sezonu

Jedyna kobieta w stawce Motocyklowych Mistrzostw Świata najprawdopodobniej wcześniej zakończy sezon: po GP Aragonii wycofał się bowiem zespół AGR, startujący w klasach Moto2 i Moto3. W ostatnich czterech wyścigach sezonu w barwach AGR nie wezmą udziału Joe Roberts i Maria Herrera.

Jako powód podano problemy finansowe, wynikające ze słabych wyników. Roberts zastąpił w składzie AGR w Moto2 byłego zawodnika MotoGP, Yonny’ego Hernandeza. W debiucie w GP Czech Amerykanin zaskoczył dziesiątą pozycją, ale były to jedyne w tym roku punkty.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Maria Herrera w Moto3 w GP San Marino odniosła kontuzję ramienia, przez co pauzowała w Aragonii. Również tylko raz udało się jej zdobyć punkty, a było to w GP Argentyny na samym początku sezonu. Nie brakuje jednak głosów, że prawdziwą przyczyną wycofania nie były tylko problemy finansowe, a także konflikt z organizatorami mistrzostw świata, Dorną.

Zespół AGR pozostanie natomiast w stawce CEV Moto2 – tam także startuje Roberts, wraz ze swoim rodakiem, Jaysonem Uribe, zajmując odpowiednio wysokie piąte oraz 11. miejsce.

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 5

  1. Przykrasprawa.
    Już drugi zespół, który się zwija mając Marię na pokładzie.
    Joe chyba w przyszłym roku wróci, ale ona?

    • Joe Roberts wróci, w barwach RW Racing na maszynie NTS ze Stevenem Odendaalem.

      • RW racing przesiada się na NTS? Ło matko, to już wiadomo kto będzie zamykał stawkę.

      • To nawet nie kwestia sprzętu, a po prostu fakt że ani Odendaal, ani Roberts jakoś wybitnie dobrzy nie są. Steven wygrał rok temu CEV Moto2, choć w MŚ nigdy punktów nie zdobył. Z kolei Roberts poza wyścigiem w Brnie zbyt wiele nie pokazał.

        A to że korzystają z NTS… no cóż, na Kalexach raczej też by sobie nie radzili. Zresztą, Oliveira i Aegerter jakoś sobie radzą mimo że dosiadają KTM-a i Sutera.

      • Nie no wiadomo, ci dwaj zawodnicy jakoś specjalnie nie porywają.
        Co do NTS to spoko, że ktoś nowy się pojawia, ale czytając o nich, to ja bardziej widzę ich koło Tech3 , a nie Sutera czy KTM.
        Dziwi mnie trochę, że pojawią się już w 2018, skoro w 2019 zmieniają się przepisy i wszyscy zaczynają od nowa.
        Podobnie z resztą jak MV Agusta/Forward, jeśli w ogóle coś z tego wyjdzie przy problemach i tu i tu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
169 zapytań w 1,271 sek