Home / Moto2 / Moto3 / Marini, Bagnaia, Foggia i Bulega w Sky Racing Team VR46

Marini, Bagnaia, Foggia i Bulega w Sky Racing Team VR46

Zespół Valentino Rossiego ma już skompletowany skład na sezon 2018. W Moto2 wystartuje Francesco Bagnaia, a dołączy do niego przyrodni brat #46 – Luca Marini. Z kolei w klasie Moto3 startowali będą Nicolo Bulega oraz Dennis Foggia.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Oznacza to, że zabraknie miejsca dla dwóch zawodników. Z zespołem pożegna się albo zwycięzca GP Włoch w Moto3, Andrea Migno, albo obecny partner Bagnai w Moto2, Stefano Manzi.

20-letni Luca Marino jest obecnie w swoim drugim sezonie w Moto2. Włoch pięciokrotnie finiszował w czołowej dziesiątce, wliczając w to czwarte miejsce w GP Czech w Brnie.

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: sdnowy

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL pisze regularnie od 2009 roku.

komentarze 4

  1. Spoko, może Bulega zacznie coś konkretnego pokazywać, bo zanosi się na to że to Sky będzie głównym teamem KTM w Moto3, więc wypadałoby.

    • Na pewno? KTM dość mocno współpracuje z Ajo Motorsport, może lepiej im idzie w Moto2 ale też nie przesądzałbym że w Moto3 ich drogi się rozejdą.
      Pewne jest że dwóch kierowców Hondy (Mir, Fenati) przejdzie do Moto2, zostanie Martin i McPhee. Red Bull KTM co prawda ma beznadziejny sezon, ale nie sądzę by był to powód do zerwania wsparcia dla Ajo. A na razie mają trochę tych kierowców do wyboru – Marcos Ramirez, Andrea Migno lub przyszły zwycięzca Red Bull Rookies Cup.

      • Wszystko wskazuję na to, że Red Bull Ajo KTM w Moto3 przestanie istnieć w takiej formie jaką znamy od kilku lat. Red Bull nie będzie ich wspierał, a i KTM bardziej zaczyna się interesować ekspansją w Moto2 i MotoGp. Zobacz, że sezon zbliża się do końca, a nie ma żadnych wiadomości o tym kto zastąpi Antonellego i Bendsneydera.

      • To bardzo ciekawe, co mówicie, Ajo nie powinien zrezygnować z Moto3, ale RB już prędzej – czyli powrót do Avant?

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
39 zapytań w 0,839 sek