Home / MotoGP / Avintia Racing przesiada się na Ducati!

Avintia Racing przesiada się na Ducati!

ducati+desmosedici+gp14+motogpW przyszłym roku na torach Motocyklowych Mistrzostw Świata zobaczymy aż sześć maszyn Ducati. Poza obecnymi czterema motocyklami pojawi się zespół Avintia, który przesiądzie się z Kawasaki na fabryczne Desmosedici.

Obecnie kierowcy Avintia Hector Barbera i Mike di Meglio korzystają z Kawasaki ZX-10R.

Avintia Racing będzie korzystać z fabrycznych motocykli Ducati, takich samych, na jakich zakończą sezon 2014 Andrea Dovizioso i Cal Crutchlow. Współpraca będzie podobna jaką w tym roku otrzymał Yonny Hernandez z Pramac Ducati.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Szef Ducati Paolo Ciagatti powiedział: „Podstawą motocykli przygotowywanych dla Avintia będzie ewolucja maszyny  naszego oficjalnego teamu, która pojawi się w Indianapolis lub w Brnie. To dobra okazja za równo dla nas jak i dla Avintia. Widzimy w tym roku, że dobrze radzi sobie Yonny Hernanderz na Ducati w specyfikacji 2013, więc nowsza wersja będzie na pewno lepsza. Po za Desmosedici, team Avintia, dostanie od nas do dyspozycji dwóch inżynierów do elektroniki.”

AUTOR: Thom@s

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

komentarzy 7

  1. Ja już nie rozumiem tego :D kiedy wszedł przepis o 4 maksymalnie motocyklach danego producenta? Honda nie mogłaby (tak jak to robiła chyba do 2011?) udostępniać motocykli zeszłorocznych nadal?

    • To chyba będzie wyglądało tak: 3 moto 2015 w kategorii Factory i 3 moto 2014 w kategorii Open.
      Przepis o maksymalnie 4 motocyklach dotyczy chyba tylko wersji Factory, więc w tym przypadku Ducati robi zgodnie z przepisami.

      • Możliwe, że tak, ale to czemu Honda nie udostępni zeszłorocznych fabrycznych Hond, jak to kiedyś bodajże robiła? :D

      • Bo nie ma takiej potrzeby:D 2 Motocykle w teamie fabrycznym, 2 wypożyczają satelitom, a Open sprzedają.

      • Pewno nie chcieli, żeby ktoś skopiował rozwiązania technologiczne RC213V. Dlatego zrobili wersję Open.

      • Dzięki za odpowiedzi. :)
        W przyszłym roku Hondy Open mają mieć dodatkowo pneumatyczny rozrząd, jak dobrze pamiętam, a różnicą między RCV1000R a RC213V ma być jedynie szybka skrzynia biegów i elektronika.
        Myślicie, że dzięki temu rozrządowi Hondy Open będą o wiele silniejsze, czy może sprawi to niewielką różnicę?

  2. Wydaje mi się, że możemy się spodziewać motocykla podobnego do obecnego NGM. Myślę, że i w klasie open Honda będzie chciała wyjść na prowadzenie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
153 zapytań w 1,439 sek