Home / MotoGP / Drugi dzień testów MotoGP w Malezji (wyniki z godziny 15:00)

Drugi dzień testów MotoGP w Malezji (wyniki z godziny 15:00)

sepang+test+motogp+marc+marquez

Środa, to kolejny dzień,  w którym zawodnicy klasy MotoGP testują na torze Sepang przed sezonem 2014.

Dzisiejsze jazdy rozpoczęły się o 10:00 i potrwają do godziny 18:00 czasu lokalnego. Jutro ostatni dzień testów.

Wyniki do godziny 15:00 (czasu lokalnego):

1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1:59.926s (Okr. 38/42)
2. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 2:00.336s | +0.410s (12/28)
3. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 2:00.339s | +0.413s (13/30)
4. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 2:00.464s | +0.538s (18/34)
5. Aleix Espargaro ESP NGM Mobile Forward Racing (FTR-M1) 2:00.547s | +0.621s (16/24)
6. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2:00.603s | +0.677s (27/44)
7. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 2:00.615s | +0.689s (21/25)
8. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 2:00.855s | +0.929s (9/26)
9. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2:01.061s | +1.135s (4/27)
10. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 2:01.110s | +1.184s (4/25)
11. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 2:01.146s | +1.220s (8/21)
12. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 2:01.396s | +1.470s (11/29)
13. Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (Desmosedici) 2:02.177s | +2.251s (6/32)
14. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2:02.287s | +2.361s (25/39)
15. Colin Edwards USA NGM Mobile Forward Racing (FTR-M1) 2:02.545s | +2.619s (8/20)
16. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 2:02.675s | +2.749s (13/26)
17. Kosuke Akiyoshi JPN Honda Test Rider 2:02.692s | +2.766s (8/33)
18. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2:03.034s | +3.108s (39/42)
19. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R) 2:03.200s | +3.274s (26/36)
20. Randy De Puniet FRA Suzuki Test Rider (XRH-1) 2:03.205s | +3.279s (28/54)
21. Katsuyuki Nakasuga JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2:03.794s | +3.868s (15/35)
22. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 2:04.374s | +4.448s (21/23)
23. Hector Barbera ESP Avintia Blusens (FTR-Kawasaki) 2:04.551s | +4.625s (2/22)
24. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 2:04.816s | +4.890s (9/20)
25. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 2:05.261s | +5.335s (21/22)
26. Mike Di Meglio FRA Avintia Blusens (FTR-Kawasaki) 2:05.355s | +5.429s (4/22)

Niebieski klasa Fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie silniki zespołu w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

Czerwony klasa Otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian 
silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa Fabryczna.

Czarny = Zawodnik Testowy.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Oficjalne rekordy toru Sepang MotoGP:
Najszybsze okrążenie:
Marc Marquez ESP Honda 2:00.011 (2013)
Najlepsze okrążenie podczas wyścigu:
Marc Marquez ESP Honda 2:01.415 (2013)

Najszybsze okrążenia wg producentów w 2013:
Marc Marquez ESP Honda 2:01.415
Valentino Rossi ITA Yamaha 2:01.498
Nicky Hayden USA Ducati 2:02.792
Aleix Espargaro ESP ART 2:03.621
Hector Barbera ESP FTR-Kawasaki 2:04.104
Danilo Petrucci ITA Suter-BMW 2:05.719
Bryan Staring AUS FTR-Honda 2:06.465
Damian Cudlin AUS PBM-ART 2:06.546

Najlepsze okrążenie podczas testów przedsezonowych w 2013:
Dani Pedrosa ESP Honda 2:00.100 
Najszybsze okrążenie (nieoficjalne) podczas testów:
Casey Stoner AUS Honda 1:59.607 (2 Luty 2012)

AUTOR: Thom@s

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

Komentarze: 1

  1. Również z ciekawości poszperałem Sikor i też natrafiam na sprzeczne informacje odnośnie ramy A.Espargaro. Jednak oficjalnie Yamaha miała udostępniać tylko silniki.
    Jeśli ta rama to konstrukcja FTR to trzeba przyznać że mają jakiś pomysł.
    Wyniki z 15:00 pokazują że Aleix ma 0,6 sek straty do genialnego czasu MM.
    Nieprawdopodobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
152 zapytań w 1,297 sek