W piątek Ducati jako ostatni producent zaprezentował w akcji swoją wersję aerodynamicznych owiewek, jakie mają trafić do homologacji. Pojawiło się sporo zdjęć i filmów, które w szczegółach prezentują to rozwiązanie.
Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.
Fajne jest to, że Ducati często wyskakuje przed szereg z różnymi nietypowymi rozwiązaniami. I widać, że mocno pracują nad aerodynamiką. Ale… Ja wiem, że nie wygląd jest najważniejszy i motocykle wciąż ewoluują i może jestem starą konserwą, ale wolałabym, żeby wizualnie nie szły w tę akurat stronę.
Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
Fajne jest to, że Ducati często wyskakuje przed szereg z różnymi nietypowymi rozwiązaniami. I widać, że mocno pracują nad aerodynamiką. Ale… Ja wiem, że nie wygląd jest najważniejszy i motocykle wciąż ewoluują i może jestem starą konserwą, ale wolałabym, żeby wizualnie nie szły w tę akurat stronę.
A mnie się podoba! Czuję się, jakbym oglądał motocykl z 2050 roku :D
Bardzo mi się nie podobają i jestem zaskoczony, że dopuszczono takie rozwiązanie.
Vendeur – dlaczego? Nie są brzytwami, więc (raczej) nie zagrażają bezpieczeństwu.