Home / MotoGP / James Ellison w Tech3?

James Ellison w Tech3?

Manager zespołu Tech3 Herve Poncharal ujawnił, że kierowcą, który w przyszłym tygodniu na torze Sepang testować będzie motocykl Yamahy będzie James Ellison. Jak wcześniej podano, tegoroczny kierowca Manager zespołu Tech3 Herve Poncharal ujawnił, że kierowcą, który w przyszłym tygodniu na torze Sepang testować będzie motocykl Yamahy będzie James Ellison. Jak wcześniej podano, tegoroczny kierowca WCMa Ellison, był bliski podpisania kontraktu z zespołem Luisa d’Antina. Sam d’Antin oświadczył, że strategia kadrowa rozegra się pomiędzy tegorocznym kierowcą Roby’m Rolfo, Ellisonem i Jose Luisem Cardoso. Na tych trzech zawodników czekają dwa miejsca w przyszłorocznym teamie d’Antina.

Powodem opóźnienia oficjalnego ogłoszenia składu na sezon 2006 jest niespodziewana propozycja współpracy z Ellisonem wysunięta przez Tech3 Yamaha, która wydaje się być wspierana przez Dunlopa

Dunlop współpracował w tym sezonie z Roberto Rolfo i Jamesem Ellisonem. Po tym jak Brytyjczyk podczas posezonowych testów na torze w Walencji osiągnął w swoim debiucie na Ducati Desmosedici czas podobny do czasu Rolfo, Dunlop postanowił bardziej zainteresować się losem byłego mistrza świata Endurance z 2003 roku.

Dunlop tym samym chce znaleźć jak najlepsze miejsce dla Brytyjczyka w przyszłym sezonie MotoGP, a chęć współpracy z opornianią Bridgestone, jaką wyraża d’Antin, może doprowadzić do utraty Brytyjczyka przez Dunlopa. Tech3 Yamaha, która po tym sezonie straciła tytularnego sponsora „Fortuna”, jest bardziej zainteresowana wsparciem Dulopa aniżeli płaceniem wysokich rachunków Michelinowi.

Na dzień dzisiejszy Ellison, po tym jak nikt nie był zainteresowany usługami Shane’a Byrne’a, jest jedynym Brytyjczykiem na paddocku MotoGP. Fakt ten jeszcze bardziej służy Brytyjskiemu kierowcy, gdyż Dorna dąży do utrzymania brytyjskiej reprezantacji w klasie królewskiej.

Herve Poncharal – „Jak na razie nic nie jest potwierdzone. Ani jeśli chodzi o kierowcę, ani o Dunlopy. W tym momencie przyglądamy się opcji jednego kierowcy. Jednakże postawienie wszystkiego na jednego jeźdźca jest bardzo ryzykowne. Dodatkowo, przeciwnie do tego jakby się wydawało, nie jest to o połowę tańsze od dwuosobowego zespołu. MotoGP to miejsce gdzie satelickie zespoły, takie jak nasz, mają również swoje miejsce. Tu nie tylko chodzi o podnoszenie liczby kierowców na paddocku, lecz również o bycie konkurencyjnym na torze. Grand Prix to nie tylko walka o mistrzostwo!”

Tegoroczny zespół Fortuna Yamaha Team reprezentowany był przez Toni Eliasa i Rubena Xausa. Toni został debiutantem roku, a jego najlepszy występ w sezonie na torze w Turcji przyniósł mu szóste miejsce.

Test na malezyjskim torze, podczas którego Ellison będzie chciał przekonać do siebie Herve’a Poncharala, odbędzie się w dniach 28-30 listopada.

Źródło:
www.motogp.com
www.crash.net

AUTOR: Redakcja

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
135 zapytań w 1,185 sek