Home / MotoGP / Kolejny zwiastun gry MotoGP 17

Kolejny zwiastun gry MotoGP 17

Premiera kolejnej części gry z serii MotoGP producenci przewidzieli na 15 czerwca 2017 roku. Przed wami zupełnie nowy zwiastun ujawniający więcej szczegółów dotyczących tego gameplaya (zapowiada się o wiele ciekawiej niż w 15′).  Więcej informacji znajdziecie na stronie http://motogpvideogame.com, gdzie możecie również zamówić produkt przedpremierowo. 

Kliknij, aby pominąć reklamę

Kliknij, aby pominąć reklamę

AUTOR: Kuba Owsianowski

Zdjęcie profilowe kuba_ghost

komentarzy 19

  1. Zdjęcie profilowe polerst

    Ciekawiej niż w ’15, jak i ’16 (zwana Valentino Rossi the game).
    Nowy tryb na pewno zastąpi mi ten stary pseudotryb kariery. Szkoda tylko, że niemożliwe są transfery prawdziwych zawodników – ale niestety, ograniczenia licencji :/

  2. Zdjęcie profilowe Dovi04

    Wygląda na to, że będzie to lepsza wersja niż poprzednie. W końcu postarali się nad dźwiękami silników.

  3. Zdjęcie profilowe saruto

    No wreszcie można budować zaplecze na serio :D Super

  4. Zdjęcie profilowe fidell33

    Jak trafi się obniżka to pewnie kupię, tak jak dwie ostanie.
    Już w tej prezentacji widzę, że rzeczy która mnie najbardziej by interesowała nie poprawili.
    Numery dla własnych zawodników dalej wyglądają na doklejone w paintcie, kaski, buty i stroje te same od kilku lat.
    Już NHL 2004 robił te rzeczy o wiele lepiej.

  5. Zdjęcie profilowe KubaRM

    Pewnie nadal nie dodadzą deszczu w trakcie wyścigu i zmiany motocykli.
    Mogliby zrobić to na wzór F1, tylko zamiast zmiany opon zmiana motocykli.

  6. Zdjęcie profilowe Waluk

    oby była lepsza niż poprzednia cześć. szkoda, że nie można zrobić, że jak się wywroci gracz albo npc to koniec wyścigu. i trochę trudniejsi przeciwnicy by się przydali lub trudniejsza fizyka. mówię o konsoli.

    • Zdjęcie profilowe KubaRM

      W MotoGP 14 to było nawet trudno,ciężko było jechać szybko, żeby nie wynosiło na zewnętrzną. Ale 15 to było już słabo z tym poziomem.

      • Zdjęcie profilowe Maro999

        Ale w 14 słabo się jeździło, nie dało się kontrolować uślizgów i przynajmniej ja często miałem uślizgi przodu :/ ale największy fun mi sprawiała 13, te uślizgi , marzenie. dlatego uważam , że 14 było najgorsza częścią wydana przez milestone ;) za to MotoGP 08 , tam czasem ciężko było wygrać w królewskiej klasie, nie mówiąc już o 125ccm i 250ccm

  7. Zdjęcie profilowe sprytny

    graficznie słabo. jakieś 5-7 lat do tyłu. po fizyce bym się wiele nie spodziewał. no nic czekam a dobrą ścigałkę od lat i dalej nic

  8. Zdjęcie profilowe saprrdtjo

    Ja to bym chciał żeby serwery były stabilniejsze , żeby lagów nie było , bo te z 16 lub 15 to dramat jest.Grafika jest jaka jest niczym nie różni się od MGP16(VR46GAME). MGP16 była jak dla mnie zbyt łatwa.Brałeś najtrudniejszy lvl z możliwych to i tak objeżdzałeś ich na 3sekundy lub 4sekundy.Twórcy jednak powinni bardziej się postarać tak jak pisał Kuba wyżej „mogli zrobić to na wzór F1”.A ja mam wciąż wrażenie że zrobili to po prostu na „odpierdziel” takie jest moje odczucie.

  9. Zdjęcie profilowe KubaRM

    Oni chyba szybko nie zrobią deszczu w trakcie wyścigu, bo to nie tekstura deszczu sprawia, że jest ślisko tylko opony. W 15 było tak gdy po suchych kwalifikacjach przeszło się bezpośrednio do wyścigu to można było startować na slickach. Nie czuć żadnej różnicy w przyczepności.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
112 zapytań w 0,998 sek
Zamknij
Zapraszamy na nasz Fanpage!