Pierwsze wolne treningi na niemieckim torze Sachsenring to przedstawienie jednego zawodnika. Hiszpan pomimo złamanego obojczyka uzyskał najlepszy czas sesji.
Groźne upadki podczas porannych treningów mięli Andrea Dovizioso, Andrea Iannone i Cal Crutchlow. Na tor wraca po kontuzji Hiroshi Aoyama, a Bena Spiesa ponownie zastąpi jeździec testowy Ducati Michele Pirro.
Wyniki Treningów wolnych numer 1 – MotoGP:
1. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 1'22.047s 2. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1'22.221s 3. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 1'22.241s 4. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1'22.397s 5. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1'22.460s 6. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1'22.469s 7. Aleix Espargaro ESP Power Electronics Aspar (ART CRT) 1'22.641s 8. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP13) 1'22.816s 9. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1'22.882s 10. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 1'23.068s 11. Randy De Puniet FRA Power Electronics Aspar (ART CRT) 1'23.131s 12. Andrea Iannone ITA Energy T.I. Pramac Racing (GP13) 1'23.578s 13. Hector Barbera ESP Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)* 1'23.672s 14. Yonny Hernandez COL Paul Bird Motorsport (ART CRT) 1'23.695s 15. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1'23.726s 16. Michele Pirro ITA Ignite Pramac Racing (GP13) 1'23.868s 17. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 1'24.521s 18. Danilo Petrucci ITA Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT)* 1'24.575s 19. Hiroshi Aoyama JPN Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)* 1'24.682s 20. Claudio Corti ITA NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 1'24.728s 21. Bryan Staring AUS Go&Fun Honda Gresini (FTR-Honda CRT) 1'24.798s 22. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART CRT)* 1'25.129s 23. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (ART CRT) 1'26.195s 24. Lukas Pesek CZE Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT)* 1'27.172s * Standardowe ECU
Nie wiem, czy kogoś to zainteresuje, ale Lukas Pesek mimo że jest ostatni i ma naprawdę słaby czas w porównaniu do choćby swojego team partnera Danilo Petrucciego, to i tak zmieścił się w wymaganych 107%, a owa bariera wynosi w tym wypadku 1:27.790 (różnica „zaledwie” 0.618s!).
Ja czekam na następny sezon, bo ciekawi mnie co zrobi Ioda w przypadku dalszych startów w MotoGP – weźmie produkcyjną Hondę czy Sutera z silnikiem M1. Tej ekipy naprawdę mi szkoda, głównie jednak Pietruszki bo go naprawdę stać na wiele, nawet wśród kierowców CRT.
Dani dawaj chłopie:)
w ogóle może zrobić inny podział w stawce: Repsol & yamaha i w drugiej grupie reszta
i znowu Aleix leje fabryczne Ducaty :) moim zdaniem powinni się wycofać z wystawiania maszyn w 2 seriach…
Moim zdaniem gadasz głupoty, bo Ducati nie walczy o Mistrzostwo w tym sezonie tylko skupia się na dopracowaniu motocykla aby był on konkurencyjny. Audi to nie jest firma która lub marnować pieniądze i albo stworzą dobry motocykl albo się wycofają.
Niby wiem że to tylko FP1. Ale Lorek takie wyniki z połamaną łapą, nono. Liczę na niego w wyścigu
I po Lorku….