Home / MotoGP / Prowizoryczne składy MotoGP na sezon 2019 – stan na 17 czerwca

Prowizoryczne składy MotoGP na sezon 2019 – stan na 17 czerwca

W niedzielę, przed wyścigiem o GP Katalonii potwierdzono, że barw Pramac Ducati dalej bronić będzie Jack Miller. Włoska ekipa to kolejny zespół, który ma już zatwierdzony skład na kolejny sezon.

Repsol Honda
Marc Marquez (do końca 2020)
Jorge Lorenzo (2019-2020)

Dani Pedrosa (do końca 2018)

Movistar Yamaha
Maverick Vinales (do końca 2020)
Valentino Rossi (do końca 2020)

Ducati Team
Andrea Dovizioso (do końca 2020)
Danilo Petrucci (2019)

Jorge Lorenzo (do końca 2018)

Suzuki
Alex Rins (do końca 2020)
Joan Mir (2019-2020)

Andrea Iannone (do końca 2018)

KTM
Pol Espargaro (do końca 2020)
Johann Zarco (2019-2020)
Bradley Smith (do końca 2018)

Kliknij, aby pominąć reklamy

Aprilia Gresini
Aleix Espargaro (do końca 2020)
Andrea Iannone (2019-2020)

Scott Redding (do końca 2018)

Monster Yamaha Tech 3
Hafizh Syahrin (do końca 2019)
Miguel Oliveira (2019-2020)
Johann Zarco (do końca 2018)

LCR Honda
Cal Crutchlow (do końca 2019)
Takaaki Nakagami (do końca 2018)

Marc VDS Honda
Franco Morbidelli (do końca 2019, z opcją na 2020)
Thomas Luthi (do końca 2018)

Pramac Ducati
Francesco Bagnaia (na 2019 i 2020)
Danilo Petrucci (do końca 2018)
Jack Miller (do końca 2019)

Avintia Ducati
Xavier Simeon (do końca 2019)
Tito Rabat (do końca 2018)

Angel Nieto Ducati
Alvaro Bautista (do końca 2018)
Karel Abraham (do końca 2018)

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL pisze regularnie od 2009 roku.

komentarzy 14

  1. Moglibyście też uwzględnić motocykle z jakich zespoły będą korzystać w 2019r.

  2. Pytanie może troszeczkę obok tematu, ale czy Yamacha będzie w końcu miała jakąś ekipę satelicką w przyszłym sezonie? Bo jakoś nie mogę sobie skojarzyć, czy była już o tym jakaś informacja, a ja ją po prostu przegapiłam, czy nadal nic nie wiadomo?

  3. A Rins to przypadkiem nie przedłużył już? :)

  4. Repsol Honda:
    Marquez
    Pedrosa (1 rok) i Mir?

    LCR Honda:
    Crutchlow
    Nakagami

    Movistar Yamaha:
    Rossi
    Vinales

    Ducati:
    DesmoDovi
    Lorenzo?

    Pramac Ducati:
    Bagnaia
    Jackass Miller

    Avintia Ducati:
    Simeon
    Rabat

    Suzuki:
    Rins
    Lorenzo/ Iannone?

    Marc VDS Suzuki:
    Morbidelli
    Iannone?

    KTM:
    Zarco
    Pol Szparag

    Tech 3 KTM Rookies:
    Olivieria
    Binder/ Syahrin?

    Aprilia:
    Aleix Szparag
    Petrux

    Angel Nieto Yamaha?:
    Abraham
    Bautista

  5. Moim zdaniem z MGP powinnie już zniknąć:
    Obaj bracia Espargaro, Nakagami, Luthi, Simeon, Bautista i Abraham. Dałabym jeszcze ostatnią szansę Rabatowi (ale w tym sezonie musi udowodnić że warto) i tylko do końca 2019. Jak mam być szczera to Shyahrin też mnie nie kręci i jest to pay-driver dla mnie. A jest tylu młodych którym powinno się dać szansę bo lata lecą a wymienieni powyżej już nic w MGP nie osiągną – szkoda na nich tracić czas.

    • Luthi raczej na pewno zniknie, bo oprócz problemów z zespołem doszedł mu jeszcze problem ze sponsorem.
      A co do młodych to zupełnie się z Tobą nie zgadzam. Jak chcesz oglądać młodych-zdolnych, to masz dwie klasy od tego. Nie wpychaj każdego nastolatka do MotoGp, bo niby każdemu należy się szansa.

    • Kasiu, a Miller? Przecież też go już outowałaś :)
      No i ten Folger, co tylko jedno podium raczył przywieźć dla Tech3…. a nie, jego już nie ma ;)

      • polerst – Millera oszczędziłam bo się poprawił :-)) i może jeszcze będą z niego ludzie.

        fidell33 – wśród młodych w klasach niższych są Brad Binder, Balda, Vierge, Fenati i to właśnie nimi zastąpiłabym jak najszybciej Luthiego, Simeona, Bautistę i Abrahama.

        Tommy – jeśli chodzi o barci Szparagów – może i racja że na takim sprzęcie robią co mogą ale powstaje pytanie czemu nie chcą ich brać zespoły z lepszym sprzętem skoro bracia są już w MGP kilka sezonów i mają doświadczenie ?

        • tylko co różnica, czy na danym moto jeździ Nakagami, Luthi, czy Abraham, a Baldassarri, Vierge, czy Fenati? w przypadku Avintii, czy Angel Nito Team nie ma znaczenia, kto siedzi na moto, bo i tak są to ekipy, na których się żaden zawodnik nie wybije

          natomiast bracia Espargaro, a zwłaszcza Aleix- mają potencjał i ich miejsce w klasie królewskiej jest jak najbardziej uzasadnione. myślę nawet, że Aleix z Adreaa są w stanie pokierować markę z Noale w dobrym kierunku, o ile fabryka upora się z licznymi awariami

  6. Niech już zespoły satelickie podpiszą kontrakty z zawodnikami (zwłaszcza Pramac z Millerem!) i skończy się ta karuzela transferowa. W końcu można będzie w spokoju skupić się na obecnym sezonie.

  7. Kasia_Kowalska A dlaczego niby mają zniknąć wymienieni przez Ciebie zawodnicy????
    Bautista i Abraham może i tak.
    Ale reszta?
    Nakagami i Luthi są pierwszy sezon. Bracia Espargaro robią co mogą (biorąc pod uwagę sprzęt jakim dysponują)
    I pewnie wywołam tu zaraz burzę ale ja bym z chęcią widział na emeryturze VR46.

    • Szczerze to ja też. Lepszy już Włoch nie będzie, a dalsza egzystencja to po prostu rozmienianie się na drobne. Jego czas bezpowrotnie minął. Emerytura należy się także Pedrosie, któremu ani zdrowie, ani też możliwości, nie pozwalają na większe sukcesy. Crutchlow chociaż sprawdza się w crashtestach motocykli oraz testowaniu części. :)

      • Wywalanie zawodników po pierwszym sezonie startów to totalne nieporozumienie. Ci, którzy chcą tak postępować, raczej nie powinni piastować funkcji zarządzających.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
28 zapytań w 1,139 sek