Home / MotoGP / Rozgrzewka w Silverstone dla Marca Marqueza

Rozgrzewka w Silverstone dla Marca Marqueza

marc+marquez+motogp+repsol+honda

Marc Marquez wykręcił najlepszy czas podczas rozgrzewki na brytyjskim obiekcie Silverstone. Hiszpan uzyskał czas 2:02.506 i tym samym był najszybszym zawodnikiem podczas wszystkich dotychczasowych sesji.

Drugi był Jorge Lorenzo, a trzeci Pol Espargaro.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki Warm-Up MotoGP – Grand Prix Wielkiej Brytanii:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 2m 2.506s [Okr. 9/9] 321km/h (V max)
2. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 2m 2.821s +0.315s [4/9] 321km/h
3. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 2m 3.068s +0.562s [8/10] 326km/h
4. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 2m 3.072s +0.566s [5/10] 322km/h
5. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 2m 3.091s +0.585s [3/10] 321km/h
6. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 2m 3.104s +0.598s [4/8] 320km/h
7. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 2m 3.198s +0.692s [7/10] 323km/h
8. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 3.377s +0.871s [9/10] 322km/h
9. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 2m 3.568s +1.062s [8/8] 321km/h
10. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 2m 3.632s +1.126s [5/9] 323km/h
11. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 2m 3.746s +1.240s [9/10] 307km/h
12. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 2m 3.754s +1.248s [6/9] 322km/h
13. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 2m 3.851s +1.345s [4/9] 322km/h
14. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 2m 4.066s +1.560s [7/10] 311km/h
15. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2m 4.493s +1.987s [7/10] 314km/h
16. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 2m 5.128s +2.622s [5/9] 321km/h
17. Leon Camier GBR Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2m 5.337s +2.831s [8/8] 308km/h
18. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 2m 5.724s +3.218s [8/9] 311km/h
19. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 2m 5.744s +3.238s [4/9] 306km/h
20. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)* 2m 6.010s +3.504s [9/10] 304km/h
21. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 2m 6.754s +4.248s [5/9] 309km/h
22. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)* 2m 6.898s +4.392s [8/8] 305km/h
23. Alex De Angelis RSM NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 2m 11.705s +9.199s [2/2] 320km/h

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika wsezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

* – debiutant

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
27 zapytań w 0,803 sek