Casey Stoner zakończył właśnie trzydniowe testy Hondy na japońskim torze Sportsland Sugo. Australijczyk od poniedziałku do środy pracował nad prototypowymi maszynami RC213V w specyfikacji na rok 2013 i 2014.
Dwukrotny mistrz świata MotoGP niestety nie zasiadł za kierownicą produkcyjnej Hondy (Honda Production Racer), którą jeździł wyłącznie Takumi Takahashi. Stoner testował nową ramę i silnik Hondy.
„To były udane trzy dni i pomimo tego, że szybko zapadał tu zmrok i robiło się zimno, mogliśmy spędzić na torze dużo czasu,” oznajmił Stoner.
„Mieliśmy napięty grafik, pracując zarówno z obecnym motocyklem w specyfikacji 2013, jak i jego przyszłoroczną wersją.
„Obie maszyny mają kilka bardzo pozytywnych cech, a my tylko próbujemy je lepiej zrozumieć. Ciężko mi było wyczuć tutejszy obiekt, ponieważ nigdy wcześniej nie jeździłem w Sugo i nie miałem porównania. Koniec w końcu, były to udane testy. Po raz pierwszy nie zakłócił nam ich deszcz.”
Obiekt Sugo usytuowany jest w dystrykcie Shibata w japońskiej prefekturze Miyagi. Długość toru to 3,737 kilometra.
Moglby do cholery poeiedziec cos o tym sprzecie, kogo po raz setny obochodzi ze mial napiety grafik albo pogoda dopisala. Rowniedobrze molgby Nic nie mowic.
Niestety, taki obecnie panuje PR. Nawet jeśli by coś źle pracowało w tym nowym motocyklu pewno i tego byśmy się nawet nie dowiedzieli.
dla mnie stonka może jeździć nawet glutpompą i tak mam na to wy…..e
TAK MASZ RACJE ON Nawet nie umie jezdzic tylko nasz kochany waldus umie jezdzic na motorze!!!! kochamy cie waldus p.s.moze kiedys zorganizujemy pielgrzymke do tavulii?co wy na to?
Lepiej zróbmy pielgrzymkę do Twojego domu, żeby odłączyć Ci internet, trollu…
Chyba nie do końca, skoro to czytasz i komentujesz.
Go Casey!
A ja uważam iz testowanie przez Stonera sprzętu dla Hondy, ma swoje ,,drugie dno” w 2015 Dani kończy kontrakt z Repsolem a biorąc pod uwagę iż jest on ,,wiecznie drugi” jest szansa iż po prostu mu podziękują i na jego miejsce wyskoczy jak ,,kangur z kapelusza” Stoner. A tak na marginesie, po artykule na ,,Motormanii” na temat Daniego nienawidzę cię ,,czysta kobiecą nienawiścią” , tym bardziej iz z większością testu nie sposób sie po prostu nie zgodzic.
Nawet jeśli Pedrosa wyleci w 2015, to Emilio Alzamora ma kilku zawodników na jego miejsce. Stoner mówił, że odchodzi bo nie podoba mu się m.in. CRT, a prawda jest taka wszystkie motocykle od sezonu 2016 będą bardziej przypominały CRT niż prototypy jakie znamy dziś. Osobiście uważam, że CS nie wróci bo nie będzie miał do czego.
Kiedyś wróci… Oni zawsze wracają.
Mam wrażenie, że Honda dobrze wie co robi zlecając Stonerwi testowanie nowego motocykla. Jeśli tak jak ktoś tu już pisał Stoner zrezygnował z motogp bo za dużo było w nim elektroniki to znaczy, że doskonale czuje motocykl bez niej. Zatem nie ma chyba lepszego i do tego lojalnego gościa do przygotowania motocykla bazowego niż Stoner.
Jednym z problemów zespołów są kierowcy testowi – którzy zwykle nie są aż tak szybcy na torze jak kierowcy dosiadający motocykla podczas zawodów. Dlatego też ich praca nie w pełni oddaje warunki wysięgowe. Krok Hondy by to Casey testował ich motocykle jest więc absolutnie doskonały, ponieważ tempo jakim jest w stanie poruszać się Stoner jest zbliżone do tempa zawodników Repsola. Robota jaką wykonuje dla zawodników Hondy Casey jest więc nie oceniona.
szczególnie doskonale czuł motocykl gdy startował w 250-tkach, pobił wszystkie rekordy w zaliczaniu gleby
szkoda ci go czy jaki masz z tym problem? on wyglebiał nie ty. później zdobył dwa tytuły w motogp, więc co to ma dorzeczy?