Tegorocznym tytularnym sponsorem Grand Prix Holandii jest firma ‘A-Style’. Wiele mówiące logo jest odrobinę mylące. Jednak czy mamy tutaj do czynienia z wyuzdanymi produktami z sex-shopu lub nowym światopoglądem na te
Tegorocznym tytularnym sponsorem Grand Prix Holandii jest firma ‘A-Style’. Wiele mówiące logo jest odrobinę mylące. Jednak czy mamy tutaj do czynienia z wyuzdanymi produktami z sex-shopu lub nowym światopoglądem na temat pozycji seksualnych?
Istniejąca dwa lata firma cieszy się na zachodzie już niemałą popularnością. Włoska marka bardziej przyciąga uwagę swoim ekstrawaganckim logo niż produkowanymi przez siebie ubraniami. Proste prowokujące logo, agresywną, ale inteligentna kampania reklamowa to jest to, co charakteryzuje ‘A-Style’. Marka odniosła już wielki sukces we Włoszech, a w swoich ambitnych planach ma podbicie rynków w europie i na całym świecie.