Home / MotoGP / Wyniki FP3 MotoGP – Grand Prix Walencji

Wyniki FP3 MotoGP – Grand Prix Walencji

marc+marquez+grand+prix+walecji+fp3

Podczas trzeciego wolnego treningu na torze w Walencji, najszybszym zawodnikiem ponownie okazał się być Marc Marquez. Młody Hiszpan jako jedyny wykręcił czas jednego okrążenia poniżej 1:31 sek. 

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki FP3 MotoGP – Grand Prix Walencji:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 30.950s [okr. 10/18] 328km/h (Top Speed)
2. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 31.083s +0.133s [18/22] 325km/h
3. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 31.146s +0.196s [16/20] 323km/h
4. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1m 31.148s +0.198s [18/20] 328km/h
5. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 31.159s +0.209s [17/19] 331km/h
6. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 31.259s +0.309s [22/23] 327km/h
7. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 31.318s +0.368s [19/22] 324km/h
8. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 31.389s +0.439s [14/20] 318km/h
9. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 1m 31.408s +0.458s [19/20] 328km/h
10. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 31.469s +0.519s [21/24] 325km/h
11. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 31.499s +0.549s [18/22] 326km/h
12. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1m 31.859s +0.909s [18/19] 321km/h
13. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 32.112s +1.162s [15/22] 325km/h
14. Michele Pirro ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 32.152s +1.202s [15/18] 325km/h
15. Alex De Angelis RSM NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 32.169s +1.219s [16/20] 317km/h
16. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici) 1m 32.374s +1.424s [14/17] 324km/h
17. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RC213V-RS) 1m 32.513s +1.563s [5/10] 322km/h
18. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1m 32.585s +1.635s [19/19] 311km/h
19. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 32.591s +1.641s [18/18] 310km/h
20. Randy De Puniet FRA Team Suzuki MotoGP (GSX-RR) 1m 32.611s +1.661s [18/18] 307km/h
21. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 1m 32.626s +1.676s [18/18] 308km/h
22. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1m 33.375s +2.425s [10/15] 311km/h
23. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 33.795s +2.845s [8/18] 310km/h
24. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)* 1m 34.236s +3.286s [15/19] 307km/h
25. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)* 1m 34.304s +3.354s [17/18] 306km/h

Top 10 – czasy łączone z FP:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V)
2. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)
3. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1)
4. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici)
5. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici)
6. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V)
7. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1)
8. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha)
9. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici)
10. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika wsezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

* – debiutant

AUTOR: Thom@s

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
138 zapytań w 1,254 sek