Home / Aktywności

Aktywności

  • W poprzedni weekend w Czechach, na torze Most odbyła się trzecia runda IDM. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z tamtych zawodów.

    Na czeskim obiekcie rywalizowało aż osiem kategorii, każda z nich przej[…]

  • Podczas Kongresu Europejskiej Federacji Motocyklowej (FIM Europe), który obradował w dniu 1 lipca 2022 r. w Bukareszcie, Michał Sikora, prezes Polskiego Związku Motorowego (PZM) został wybrany na prezesa FIM Euro[…]

  • Za nami półmetek zmagań na asfalcie. Rozpoczęcie wakacji zawodnicy Pit Bike uczcili na torze. Pogoda była iście wakacyjna, ale tak wielkich emocji chyba nikt się nie spodziewał!
    Ponad 30 stopni, pełne słońce i[…]

  • Po miesięcznej przerwie do rywalizacji na Torze Poznań wracają motocykliści. W dniach 1-3 lipca odbędzie się 2. runda Wyścigowych Motocyklowych Mistrzostw Polski w klasach: Supersport 300, Superstock 600, Supert[…]

  • Zawodnicy Wójcik Racing Teamu wracają w najbliższy weekend na tor Poznań na drugą rundę Wyścigowych Motocyklowych Mistrzostw Polski, licząc na walkę o kolejne podia. 
    Podczas majowej, pierwszej rundy sezonu po[…]

  • Nie każdego stać na samochód prosto z salonu. Rynek wtórny w tym sektorze rozwija się bardzo dynamicznie. Gdy kupuje się pojazd od osoby prywatnej, możliwości finansowania są ograniczone. Jeśli jednak klient po[…]

  • Do 10 lipca fani MotoGP z całego świata mogą brać udział w internetowej sondzie na oficjalnej stronie cyklu, w której można dać znać organizatorom, co sądzicie o serii a także jak widzicie jej przyszłość[…]

    • Naprawdę warto poświęcić te 10 minut na ankietę, by chociaż mieć jakiś swój mały głos / małą opinię o tym jak MotoGP teraz wygląda i jak by sobie życzono by wyglądało. Chociażby pytanie o to, w jakim kraju chciałbyś jeszcze zobaczyć wyścigi lub to co jest ważne podczas pobytu osobistego na torze podczas grand prix, a także co jest ważne w MotoGP a co nie jest.
      I przede wszystkim można wybrać swój ulubiony zespół i zawodnika, ciekawe który będzie miał najwięcej głosów ;)

    • Największe zdziwienie w ankiecie to zdecydowanie wybór ulubionych torów. Tam widnieje Laguna Seca. Ile by człowiek dał, aby wrócił do kalendarza, kosztem przeciętnego CoTA.

    • ”trzeba zrobić wszystko żeby albo prywatne zespoły (niekoniecznie wszystkie) budowały swoje motocykle albo ściągnąć kogoś z zewnątrz jak Suter czy Kalex”

      1. Już mieliśmy taki epizod pod nazwą CRT/Open (2012-2015).
      2. Czegoś takiego NIE POWINNO BYĆ, bo uwłacza wszelkiemu ściganiu w MotoGP.

      To że dzisiaj Formuła 1 jest taką ekskluzywną serią gdzie dosłownie każdy zespół sam musi stworzyć swój bolid na nadchodzący sezon nie oznacza jeszcze że wszędzie to trzeba wprowadzać.
      Nie po to robi się oddzielnie klasyfikację producentów i zespołów, żeby nagle stwierdzić ”dobra, wystarczy tego, niech prywaciarze sami zaczną coś swojego robić”.
      To że przed laty Kenny Roberts prowadził swój prywatny zespół, który w 2006r. zdobył dwa miejsca na podium dzięki swojemu synowi na konstrukcji z silnikiem RC211V, nie oznacza jeszcze że każdy inny powinien pójść w jego ślady. Równie dobrze mógł wziąć 'normalny’ motocykl Hondy czy Yamahy i też zapewne zakończyłby sezon na 6. miejscu.

      Wiesz co się stanie jak prywatne ekipy zmusi się do prac nad swoim motocyklem?
      Niemal to samo co w 2012 – fabryczne motocykle będą na czele, a te stworzone przez prywatne ekipy (czy też te Sutery z Kalexami) powalczą jedynie o ostatnie punktowane miejsca. A ich ewentualny sukces będzie podyktowany jedynie jakimś nieszczęściem ze strony Hondy/Yamahy/Ducati/Aprilii/KTMa.
      Dzisiaj owszem, Ducati dominuje, ale też widać że konstrukcja z 2021 nie odbiega tak bardzo od tegorocznej.

      Skąd niby ta pewność że Tech3, Gresini czy LCR osiągnęłyby w MotoGP to samo poprzez budowanie swojego motocykla? Prywatne zespoły w MotoGP już przywykły do tego żeby wziąć nawet ubiegłoroczny motocykl (o takie coś apelował choćby Colin Edwards w 2012r.), bo pod kątem finansowym to zapewne bardziej się opłaca niż prace nad swoją konstrukcją.

      I tak, patrząc na to że Suzuki odejdzie, można się czasem obawiać czy inny producent nie postąpi podobnie. Ale też gdyby przepisów nie zmieniono w 2014r. to producenci z Hamamatsu i Noale nie wróciliby do GP, a KTM w ogóle nie myślałby o startach w królewskiej klasie. A bez wątpienia producent na pewno nie wchodzi po to żeby wystawiać jedynie 2 motocykle. Ktoś na serio pomyślałby te 5 lat temu że Aprilia czy KTM wystawią dwie kolejne maszyny dla satelickiej ekipy?

      • I tak, Forward Racing w 2014-2015 miało w 'podobny’ sposób swoją konstrukcję co Team Roberts – tyle że z silnikiem Yamahy. I ostatecznie ich los był podobny…

      • Warto jeszcze dodać, że Tech3 już kiedyś miało swoją ramę w Moto2 i nigdy sukcesu z nią nie osiągnęli. Kalex tak zdominował Moto2, że aż dziwi mnie, że nigdy nie wyprodukował swojego motocykla CRT.
        Właściwie z tych prywaciarzy realnie mogących rywalizować w MotoGP z własnym motocyklem to widzę tylko Red Bulla, który ponoć 1/3 budżetu poświęca na sponsoring… reszta odpada praktycznie długoterminowo. Petronas niech posłuży za przykład, jak szybko może duży prywaciarz uciec z MotoGP :)

        Na pewno byłoby fajnie (i może utopijnie), gdyby zespoły satelickie nie były skazywane na bycie nr 2 i miały coś swojego, ale nie jest to chyba po prostu możliwe.

    • A ja, skoro były pytania o MotoGp Unlimited napisałem, że amazon leci w H…. Bo zwiastun zrobił z napisami pl, a serial jest bez. Specjalnie po to wykupiłem dostęp na rok, a serialu nie obejrzałem.

  • Marc Marquez, który niedawno przeszedł kolejny zabieg operacyjny kontuzjowanego w 2020 roku ramienia, podzielił się z fanami nieznanymi wcześniej informacjami dotyczącymi ostatnich miesięcy. Hiszpan z powodu[…]

    • Bez Marca ( w pełnej formie ) obecne MotoGP jest jednak nie takie samo. Tak z resztą jak bez Rossiego , chociaż za tym panem akurat nie przepadam. Nawet jak Aleix i Fabio plus Pecco i ostatnio Maverick też dają nieźle

      • Kiedy sie pogodzicie ze to juz po chlopie…..

      • Zawodnicy przychodzą i odchodzą. Epoki się zmieniają taki urok sportu.
        MM życzę powrotu do zdrowia.

        • Oczywiście, że się zmieniają. Problem leży w tym, że fani pewnego zawodnika nie mogą się z tym pogodzić, jak swego czasu „armia” Rossiego.

          MM pewnie wróci do zdrowia, ale w obliczu sytuacji Hondy i coraz mocniejszej stawki, trudno będzie #93 zdobyć jeszcze jeden tytuł.

          Zmiana warty. Takie jest życie.

          • Jestem fanem Rossiego i po prostu oglądam go dalej w GT ;) Trzeba się otwierać na inne serie wyścigowe. Wtedy jest łatwiej.

            • Ja rozumiem EWC, MotoAmerica, żużel, cokolwiek… ale tak nie na dwóch kołach? ;)

            • Łatwiej jest również wtedy, gdy MotoGP ogląda się dla widowiska, nie dla nazwisk. I kiedy bierze się każdy sezon za coś unikatowego, bez porównywania do kiedyś.

      • Obecne MotoGP jest lepsze, niż w czasach dominacji Marqueza. ;)

    • „kopiąc Marqueza i przez to startował w ostatnim wyścigu z końca stawki”
      wg oficjalnej wersji Dorny Rossi dostał punkty karne (przez które startował z końca stawki) nie za kopnięcie, lecz za wyjechanie szeroko w tym zakręcie

      moim zdaniem Rossi przegrał sobie tytuł na konferencji przed GP Malezji

    • Szkoda mi go po ludzku, jako człowieka. Ale nie szkoda mi go jako Marca Marqueza. Sam sobie jest winien tego, co go spotkało. Pycha i zbytnia pewność siebie zwyczajnie go zgubiła. A jego kariera, naznaczona zwyczajnie niesportowym zachowaniem w 2015 roku i wydrukowaniem ówczesnych wyników, potępia go w moich oczach na zawsze. W życiu osobistym życzę mu samych sukcesów i powodzenia, ale sportowym nie. Ale to moje zdanie i nie każdy się ze mną musi zgadzać.

      • Jaka zbytnia pewność siebie? A jaką pewność siebie ma mieć, być może, najbardziej utalentowany zawodnik w historii tej dyscypliny?Chłopie, nie kompromituj się. Jakby nie zawodnicy z taką mentalnością jak Marquez, Miller, czy Rins, to każdy wyścig byłby nudnym korowodem z częstotliwością wyprzedzeń jeszcze niższą, niż w F1.
        A z tym 2015 to też nie czaruj. Rossi ma tyle samo za uszami, albo nawet więcej niż Marquez.

        • Zbytnia pewność siebie, która polega nie na wygrywaniu, ale na pokonaniu dowolnego konkurenta w ogólnych statystykach. Po prostu nieważne jak, ważne żeby każdy mógł o nim mówić że jest ”najbardziej utalentowanym zawodnikiem w historii tej dyscypliny”.
          Jest tylko jeden problem – Marc Marquez nie jest jedynym…

        • Po pierwsze chłop to w polu robi. Po drugie – to Marquez skompromitował się swoim zachowaniem w 2015 roku. Po trzecie – powtarzam – zbytnia pewność siebie. Talent od Boga ma, ale tyle razy, ile ryzykował wywrotką i kontuzją, to mało kto. Od dawna mówiło się, że „stąpa po cienkim lodzie”. A podczas wyścigu w Jerez naciskał do granic możliwości – nawet będąc trzecim, nie odpuszczał. I przeholował, a mógł spokojnie zająć podium. Potem zbyt szybki powrót do rywalizacji, a następnie kolejne upadki, które zniszczyły mu zdrowie. W końcu się otrząsnął, ale może być już za późno. Dlatego, tak jak napisałem – szkoda mi go jako człowieka i życzę mu jak najlepiej. Ale jako Marca Marqueza nie trawię i trawić nie będę. I nie będę udawać, że żal mi, że nie ma go w stawce. Sam sobie na to zapracował.

    • To wygląda jak nasz kraj – czyli podział na pis i antypis , albo na USA czyli podział na trampów i na atytrampów . Nie można by było zakopać tych rowów ? Chociażby w ramach MotoGP.pl ? Obaj panowie mają trochę za uszami.

    • Nie wiem czy widzieliście bliznę po ostatniej operacji. Jak to masakrycznie kurna wyglada Jak po tym wróci to chyba zacznę mu kibicować.

      • A jak wyglądał Niki Lauda po koszmarnych poparzeniach ? I potem jeszcze sporo osiągną w F1. Jak by tak porozbierac ;)))))) wszystkich zawodników ???? Wiele szpetnych blizn na pewno jest …..ale fakt że to nic fajnego.

  • Piotr Biesiekirski wystartuje w najbliższy weekend w czwartej rundzie motocyklowych mistrzostw Europy Moto2, która odbędzie się na słynnym torze MotoGP w hiszpańskim Jerez de la Frontera.

    W przec[…]

  • Lin Jarvis stojący na czele zespołu Yamahy w MotoGP skrytykował sędziów za nałożenie kary na Fabio Quartararo, który podczas GP Wielkiej Brytanii będzie musiał przejechać Long Lap Penalty – wydłużone okrążenie po[…]

    • Mnie natomiast zastanawia dlaczego Nakagami nie otrzymał kary za swój incydent w Hiszpanii. Konsekwencje tego były o wiele większe. Dla mnie zajście pomiędzy Fabio vs Aleix to zwykły incydent wyścigowy i tyle.

      • wg komentatorów Polsatu, Taka nie dostał kary, bo nie był to atak na pozycję, inaczej mówiąc, nie podejmował manewru wyprzedzania, a wstrzeliwał się w zakręt i nie było to zbyt opóźnione hamowanie, lecz zaliczył uślizg i przez to wyglebił. natomiast Fabio wywiózł Aleixa podczas ataku na pozycję, a więc zaatakował rywala, podejmując ryzyko i przypłacił tym samym karą. dla mnie te wytłumaczenie ma sens, o ile faktycznie takie jest spojrzenie na te obie sytuacje przez sędziów

        • Tylko czy chodzi o oficjalnych sędziów z dyrekcji wyścigowej, czy też tych 'internetowych’?

    • Ciężko coś powiedzieć. Na pewno jest to dobre dla walki o mistrzostwo. Wyścig też stał się ciekawszy

    • Jezeli juz to nie Honda sama w sobie ale glowny sponsor – Repsol na hiszpanskiej ziemi.

    • Czy upadek Quartararo zepsuł wyścig Aleixa Espargaro?
      Dzięki temu odrobił trochę punktów, bo Fabio nie ukończył, a przecież mógł wygrać.

  • Pionier. To słowo świetnie określa Mirosława Bożka z DuszanTeam, twórcę motocyklowego Pucharu Śląska, który odkrywa polskie wyścigi na nowo. Przeciera nowe szlaki, poprawia już te utarte i daje nadzieję na[…]

  • Używane samochody od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony naszych rodaków. Z roku na rok coraz więcej osób decyduje się właśnie na nabycie pojazdu z drugiej ręki. Powodów jest wiele, ale wśród n[…]

  • Incydent między Fabio Quartararo i Aleixem Espargaro nie uszedł uwadze sędziów. Lider mistrzostw świata został ukarany, i będzie musiał wykonać karę długiego okrążenia (Long Lap Penalty) podczas GP Wielkiej Bry[…]

    • Mieliśmy sachsenring gdzie yamaha też miała być słaba żałosny jesteś typie.

      • Nawet jak będzie na poziomie Ducati, to będą tracić na prostych, więc prędzej go objadą, niż on ich wyprzedzi w zakrętach, gdzie za bardzo nie ma miejsca.

    • Ja z rękami? Ja rączki trzymam przy sobie :)

    • Na jednej prostej (tej po pierwszym zakręcie) wcisnęli szykanę teraz, więc ta przewaga Ducati a strata Yamahy może być znacznie mniejsza :)

    • Yamaha nie ma tutaj nic do rzeczy… zresztą Yamaha jest wszędzie słaba, a różnice robi tylko Fabio, a on jest zawsze mocny :)

      • Dokladnie. Yamaha na wiekszosci torow jest obecnie slaba. To Fabio robi roznice. Ma bardzo wysoka predkosc w szczycie zakretu i na jego wyjsciu. Ale tylko on tak potrafi obecnie jezdzic Yamaha. Gdyby nie to, Yamaha na koncu prostej bylaby pewnie o jakies 15-20 km/h wolniejsza od czolowki.

    • Ciekawe jak przepracują wakacje Fabio, Pecco i Aleix. Jezeli Espargaro będzie w takiej formie jak dzisiaj to jest wg mnie najpoważniejszym kandydatem do tytułu.

    • Marquez za takie manewry nawet nie dostawał ostrzeżenia 😊

    • Tak na prawdę Aleix w generalce zyskał dziś dzięki Fabio dużo więcej niż jak by dojechali wspólnie do mety obojętnie na jakim kto miejscu. Fabio zyskał by punkty za 1 lub 2 lub 3 miejsce na pewno i tak samo Aleix a tak Aleix zdobył (oczywiście dzięki swojej fenomenalnej jeździe) sporo punktów a Fabio 0, i tym samym zbliżył się do Fabio zdecydowanie bardziej (niż bez tego incydentu) w generalce.

    • A to zupelnie jak Rossi

    • Powiedzieć że wpadka roku to za mało xD

    • Nie rozumiem, dlaczego Fabio dostał karę, chociaż pomimo kolizji Aleix ukończył wyścig na 4 miejscu a taki Nakagami sciągnął z toru DWÓCH zawodników i nic nie dostał.

      • Sędziowie sami podejmują decyzję komu karę przyznać. Quartararo bynajmniej nie jest jedynym, który za taką rzecz dostaje karę na kolejną rundę. I to że Aleix ostatecznie dojechał 4. ani trochę nie zmienia tego że
        1. to był ryzykowny (ale nie taki niebezpieczny) manewr ze strony Fabio;
        2. bez tego incydentu obaj walczyliby na spokojnie z Bagnaią.

        Z kolei Nakagami nikogo wtedy nie atakował; wszyscy dohamowywali do pierwszego zakrętu i Taka po prostu złapał uślizg. Gdyby nikogo z toru wtedy nie zabrał to nie nazywano by go 'wariatem’, nie dyskutowano by nad tym jakie to niebezpieczne. Za to o Joanie Mirze wyprzedzającym 10 kierowców w ryzykowny sposób nikt nie chciał rozmawiać. Zapewne dlatego że jemu się udało przejechać na spokojnie, w porównaniu do Carlosa Tataya.

    • Bo był to incydent wyścigowy.
      Tak samo jak tutaj w Assen.
      I kary za to nie powinno być.

    • Tak na prawdę to Yamaha dostała karę za chorą decyzję o kontynuacji jazdy przez Fabio. Na niesprawnym motocyklu w dodatku wbrew woli zawodnika. W efekcie stworzyli o wiele więcej zagrożeń niż samo zdarzenie między Aleixem i Fabio. Powinni się cieszyć że tylko tyle, a nie stroić fochy na sędziów.

  • Zespół Gresini Ducati tuż przed TT Assen ogłosił, że w przyszłym roku dołączy do niego Alex Marquez, który będzie startował obok Fabio Di Giannantonio. Oznacza to ruchy w innych zespołach, które nie są jeszcze pe[…]

    • Beznadzieja, choćby taki Nakagami pokazuje się z lepszej strony w LCR-ze, a niemal na pewno wyleci z MotoGP. Jeśli jeszcze się okaże, że Oliveiry nie będzie w RNF (a przez to pewnie w ogóle w MotoGP, ale liczę, że Portugalczyk właśnie tam trafi), to bardzo słabo. Ciekawe czy po prostu z Alexem nie idzie jakiś hiszpański sponsor.

      • Za Alexem idzie Estrella Galicia;)
        Natomiast moje osobiste zdanie jest takie, że chłopak powinien dostać szansę na konkurencyjnym motocyklu. Nie pójdzie mu na Ducati – wtedy out.

        • Jeśli jest tak jak mówisz…. to wcale się nie zdziwię ;)
          Plus tej sytuacji jest taki, że może przestanie być traktowany jako „młodszy brat Marca Marqueza”.

    • Szkoda, wolałbym tam kogoś z Moto2. Ale ma szansę się wykazać na innym moto. Teraz nie będzie wymówek, że Honda trudna.

    • Alex dostaje szansę. Oby wykorzystał potencjał Ducati.. Bo na tej koszmarnej tegorocznej Hondzie nawet brat nie dawał rady. Z drugiej strony młode wilki typu Bestia, Martin czy Luca nic dobrego ostatnio na Ducati nie pokazały. Szkoda Jacka bo raczej przepadnie w KTM.

    • > Gresini Ducati nie chce stracić Bestii, bo jeżdżąc w czołówce uwidacznia sponsorów, czyli piniondze.
      > Gresini podpisuje kontrakt z Alexem Marquezem… XD
      Na pewno osiągnie lepsze rezultaty niż na złomie Hondy, jednak JEŻELI mieli możliwość wziąć Oliveire to byłby to lepszy pomysł

  • Ayumu Sasaki w swoim szóstym sezonie w Moto3 wreszcie wygrał po raz pierwszy. Podium w Holandii uzupełnili Izan Guevara z Sergio Garcią.

    DUTCH MOTO3 GRAND PRIX, ASSEN – RACE RES[…]

    • Lepszego prezentu Max Biaggi nie mógł dostać :)

      Nie ma co ukrywać, skakałem z radości gdy Sasaki wygrał. Już w Katarze miałby spokojną wygraną, gdyby nie uszkodzenie owiewki.

      • Nie byłeś sam z tą radością :)
        żal mi już było chłopa z tymi wygranymi PP i zero zwycięstw a mnóstwo pecha

    • No i taka ciekawostka:

      Pierwszy raz od GP Francji 2012 w Moto3 na podium nie było 'oficjalnych’ motocykli KTMa i Hondy.

  • Augusto Fernandez wygrał wyścig Moto2 na holenderskim Assen, w pokonanym polu zostawiając Ai Ogurę oraz Jake’a Dixona. 

    Wyniki wyścigu

    POS
    RIDER
    NAT
    TEAM
    BIKE
    TIME

    1
    Augusto Ferna[…]

  • Francesco Bagnaia (Ducati) bez większego problemu zwyciężył w TT Assen w Holandii, a drugie miejsce z niewielką stratą zajął Marco Bezzecchi (VR46 Ducati), stając pierwszy raz w karierze na podium. Ale za ich p[…]

    • Aleix dzisiaj pokazał swoja prawdziwa siłę. Aprillia z najgorszego motocykla w stawce ma teraz jedną z najlepszych. Ten kto kazał Fabio wyjechać na tor po wywrotce powinien pożegnać się z robotą to było skrajnie niebezpieczne chyba jednak zawodnik wie lepiej, że z maszyną jest coś nie tak. Fabio do boju wyciągnąć wnioski i wrócić silniejszy w Silverstone.

      • Chyba to był wyścig sezonu.
        Zawsze uważałem, że Aleix jest niedoceniany. Aprilia wykonała niesamowitą pracę, aktualnie ustępuje chyba tylko Ducati. Yamaha bez satelity i Honda bez Marqueza nie mają z nią szans. Zespół satelicki tylko im pomoże jeszcze w rozwoju.
        Vinales chyba też się odnalazł, a moto nie gorsze niż Yamaha, więc tylko jeździć a ne świrować.
        Kompletnie bezsensowny powrót Quartararo na tor.

    • No to jeszcze trzeba będzie poczekać zanim Quartararo wygra 3 wyścigi pod rząd.
      Manewr trochę był ryzykowny, prędzej by się to udało w innym zakręcie. No ale trudno, nie musi zawsze wygrywać.

      Bagnaia za to dopisał sobie trzecią wygraną w Assen. Poprzednio tu wygrywał w 2016 w Moto3 (gdzie wygrywał zresztą po raz pierwszy w karierze) i w 2018 w Moto2.

      Pogoń Aleixa po kolizji z Quartararo – coś cudownego.

    • Brawa dla Peco, ale to co zrobił Aleix to było niesamowite, klasa i będzie walka o tytuł z jego strony do końca… w co z początku wątpiłem hehe. Fabio okazuje się jednak człowiekiem i popełnia błąd, ale Ci co mu kazali jechać pluli by sobie w brodę jak by złapał kontuzje przy drugiej glebie heh

      PS. Budująca jest ta pozytywna atmosfera jaką wprowadzili młodzi gracze do MotoGP (kontrast do wiecznie obrażonego np Lorenzo) :D

    • Witajcie.
      Można obejrzeć gdzieś powtórkę ?

      • Teraz możesz sobie przewinąć do 4 godzin wstecz na polsatsport.pl

        • Bardzo Ci dziękuję, dla tego ostatniego manewru Aleixa warto obejrzeć powtórkę. 😁

    • Marc Marquez parę tygodni temu: „W MotoGP trudno się już wyprzedza”
      Aleix Espargaro: „potrzymaj mi piwo”

      Fajna walka o dalsze lokaty, ale już któryś wyścig z rzędu zawodnik goniący lidera musi coś odwalić i szkoda trochę, że znowu nie było walki o 1 miejsce. A teraz tyle tygodni przerwy :(

    • Ciekawostka: Z moich notatek wynika że po raz pierwszy w tym roku Top10 zmieściło się w mniej niż 10 sekundach

    • Cieszy podium Vinalesa.

    • Pisałem niedawno że Aprilia może jeszcze nieźle namieszać. I tak jest. Super wyścig i Aleixa i Mavericka. Pecco spokojna kontrolowana jazda. Nieomylny dotąd Fabio jednak nie taki perfekcyjny jak trzeba walczyć. Do tego chora decyzja Yamahy o kontynuacji wyścigu. W efekcie Yamaha bez punktów a najlepszy na ich moto to Dovi. Fabio i tak ma szczęście bo przez wakacje zresetuje dzisiejszy wynik. Brawo dla VR46 za podium. Honda niemal sukces- nikt nie zaliczył wysiadki :) I na koniec fajna powyścigowa sytuacja z Fabio i Aleixem.

      • Nikt nie jest nieomylny. Fabio jest bardzo dobry w tym co robi a walczyć też potrafi dzisiaj trochę przeszarżował i popełnił ten sam błąd jak tydzień temu Pecco.

    • No Yamaha nie jest trzecia 🤦

    • Mieliśmy dziś ponad 100 tysięcy kibiców w Assen, frekwencje na Sachsenringu i Le Mans również wyśmienite. Natomiast Katalonia czy Mugello dramat. „Efekt Rossiego” czy „efekt Marqueza” owszem jest, ale tylko w tych dwóch krajach. Może czas przestać trzymać się na siłę tej Hiszpanii czy w mniejszym stopniu Włoch, a zainteresować się innymi krajami, Dorno… I to zarówno jeśli chodzi o zawodników, jak i sam kalendarz :)
      Owszem, ceny biletów też były wysokie, ale to tym bardziej nie ma co opierać znacznej części cyklu na dwóch biedniejących krajach.

    • Przez pracę nie mogłem obejrzeć. Człowiek nastawiał się na trzecią wygraną z rzędu Fabio, a tu takie coś. Cóż, nikt nie jest nieomylny. Teraz wakacyjna przerwa, Fabio ma czas na reset. A przed nim kolejny wyścig, na którym jest mocny. Dla mistrzostw na pewno to dobra wiadomość, bo Francuz nie odskoczył jeszcze bardziej. Reszta się nie liczy. Johann i Brad mogą jednak zająć wysokie pozycje w klasyfikacji generalnej dzięki konsekwencji. Aleix chapeau bau – gościu robi kapitalną robotę i raczej można jasno oznajmiać, że on o ten tytuł będzie walczyć. Pecco ma nadal co odrabiać, ale po wielu niepowodzeniach ta wygrana to wzmocni. Brawo dla Marco i Mavericka – pierwszy potwierdza talent, drugi natomiast możliwości Aprilii i ciągły progres na nowej maszynie. :)

    • Nie wiem czy słyszeliśmy o tym samym, ale kiedyś bodajże mówiło się o rotowaniu portugalską i hiszpańskimi rundami tak, że w sezonie miałyby być 3 wyścigi w Hiszpanii (i Portugalii) maksymalnie. Na pewno to krok w dobrą stronę, choć 2 wyścigi w Hiszpanii byłyby wystarczające zdecydowanie.
      No i tylko kibicować nowym lokacjom w MotoGP :)

    • Aleix, a nie Alex. Trochę szacunku dla zawodnika, jak już tyle razy piszesz jego imię, to może nie przekręcaj.

    • Gorsza sprawa jest taka, że z tego co pamiętam, Hiszpanie za swoje rundy płacą po prostu więcej niż inni, stąd mają więcej niż inni. Choć i tak daleko im do Kataru, a jakąś kolejną rundą na Bliskim Wschodzie bym nie pogardził

    • Macie jakis link do powtórki? Czy na polsat go obejrze?

    • Aleix super. Jak dalej będzie tak punktował nikt Mu nie podskoczy☺ Tu jest regularność i walka i motywacja punktuje w każdym wyścigu ☺ Życzę fajnego oglądania i emocji w oglądaniu i komentowaniu wyścigów motocyklowych☺A TERAZ WAKACJE I URLOPY☺

    • Bagnaia wygrał ale mam wrażenie że gdy dochodzi do walki wręcz Bagnaia ma klopoty żeby wytrzymać presje i się przewraca.Tak było w Le Mans i Sachsenring,jak ma pusty tor i nie ma rywala który naciska to wtedy jest okej

  • Ayumu Sasaki zwyciężył w kwalifikacjach Moto3 na torze Assen w Holandii. Drugie pole wywalczył jego rodak, Tatsuki Suzuki, a trzeci był Izan Guevara.

    Wyniki kwal[…]

  • Jake Dixon oraz Albert Arenas wywalczyli dla zespołu Aspara dwie pierwsze pozycje w kwalifikacjach do TT Assen w klasie Moto2. Pierwszy rząd w niedzielę tuż po południu uzupełni Sam Lowes.

    Wyniki kwali[…]

  • Francesco Bagnaia (Ducati) czwarty raz w ostatnich sześciu wyścigach wywalczył pole position i do niedzielnego TT Assen wyruszy z pierwszego pola. Obok włoskiego zawodnika ustawią się lider mistrzostw, Fabio[…]

    • Trochę to śmieszne jak komentatorzy mówią, że Yamaha jest dobra w 3 sektorze, gdy druga najlepsza Yamaha jest na 17 miejscu. To nie Yamaha jest tam szybka, tylko Fabio, no ale zgaduje, że to z przyzwyczajenia z poprzednich lat.

    • Żeby to jeszcze za tymi wszystkimi PP szły wygrane w wyścigach dla Pecco.

    • KTMy dobrze się zakwalifikowały na polach startowych,Alex Espargaro przesądza(był zły na Millera bo upadł i była żółta flaga i anulowali okrążenie.

    • Kolejny rekord Toru skasowany przez „drugoligowców”…

  • Wczytaj więcej
Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
188 zapytań w 2,005 sek