Home / Artykuły / Odświeżona Suzuki Katana na rok 2022 debiutuje na targach EICMA w Mediolanie

Odświeżona Suzuki Katana na rok 2022 debiutuje na targach EICMA w Mediolanie

Podczas tegorocznych targów EICMA w Mediolanie Suzuki przygotowało niespodziankę dla wszystkich fanów modelu Katana. Odświeżony model przygotowany na 2022 rok odsłonił swoje nowe oblicze, które łączy wyjątkowy design ze sportowymi osiągami i jeszcze bogatszym osprzętem.

Katana została zaprojektowana jako motocykl uliczny o sportowym charakterze, który wykorzystuje zadziorny styl retro i doprawia go współczesnym designem i doskonałymi osiągami. Zbudowana by zapewnić ekscytującą jazdę, jakiej możesz wymagać od współczesnego motocykla klasy 1000, Katana łączy nie tylko świetne osiągi, ale też pełną kontrolę nad nimi oraz wygodną pozycję za kierownicą.

Suzuki oddając należny hołd legendarnej Katanie, mocno zaangażowało się w budowę i dopracowanie w najmniejszych szczegółach współczesnego motocykla o osiągach i stylistyce zgodnej z obecnymi standardami maszyn klasy 1000. Katana to odzwierciedlenie zaangażowania Suzuki w doskonalenie rzemiosła oraz gotowości do pracy nad każdym detalem, do momentu aż osiągnie pożądany efekt końcowy.

Odświeżona Katana przeznaczona na rocznik 2022 zadebiutuje w polskich salonach w przyszłym roku.

Najważniejsze cechy Katany
CECHY STYLISTYCZNE:
Nowe kolory oraz wykończenie elementów funkcjonalnych poprawiają wrażenie wysokiej jakości wykonania
Uchwyt kluczyka z nadrukowanym logo KATANA
Gładki, sportowy wygląd z długimi ostrymi liniami, dający legendarnej Katanie zupełnie nowy, współczesny wygląd
Ostry wygląd przodu oraz muskularny tył
Charakterystyczny wygląd reflektora oraz świateł pozycyjnych LED
Wyjątkowy, poprowadzony od wahacza tylny błotnik z uchwytem tablicy rejestracyjnej
Logo Suzuki na zbiorniku nawiązujące do oryginalnej Katany z 1980 roku
Dwukolorowe siedzisko łączące świetny wygląd z wysokim komfortem
Czarny, charakterystyczny, zadarty do góry tłumik końcowy

Kliknij, aby pominąć reklamy

CECHY KONSTRUKCYJNE:
Chłodzony cieczą, rzędowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 999 cm3, odziedziczony z modelu GSX-R1000, dostrojony do użytku drogowego
Sterowane elektronicznie przepustnice Ride-by-wire
Układ wydechowy 4-2-1
Mocowana na gumach redukujących wibracje, pływająca kierownica
Precyzyjny układ wtrysku paliwa
System Suzuki Exhaust Tuning (SET)
Wysoce sztywna, lekka i kompaktowa rama aluminiowa
Lekki, solidny i sztywny wahacz ze stopów aluminium
W pełni regulowany, odwrócony widelec KYB o średnicy tłoka 43mm
Radialnie montowane, czterotłoczkowe zaciski hamulcowe Brembo monoblok z przodu

SYSTEMY ELEKTRONICZNE I CECHY SZCZEGÓLNE:
Funkcja wyboru trybu jazdy Suzuki Drive Mode Selector (SDMS)
Dwukierunkowy quickshifter
5-poziomowy system kontroli trakcji z możliwością wyłączenia (STCS)
Asystent sprzęgła (SCAS)
Bogaty w informacje i czytelny zestaw wskaźników LCD
Asystent ruszania Low RPM Assist
Asystent łatwego rozruchu Suzuki Easy Start System
Opony Dunlop o konstrukcji zaprojektowanej specjalnie dla nowej Katany
System ABS
Wygodna, wyprostowana pozycja za kierownicą

Źródło: inf. prasowa

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
161 zapytań w 0,531 sek