Home / Inne / Moto Guzzi zaprezentowało nowości na EICMA 2019

Moto Guzzi zaprezentowało nowości na EICMA 2019

Piątego listopada, na siedemdziesiątej siódmej edycji mediolańskich targów motocyklowych EICMA 2019, MOTO GUZZI należące do grupy Piaggio, przedstawiło nowości na sezon 2020. Zaproponowano bogato wyposażoną wersję V85 TT Travel oraz dwie nowe wersje V7 III generacji – V7 III Stone S, a także V7 III Racer 10th Anniversary.

Moto Guzzi V85 TT Travel
Zdobywając uznanie testerów, dziennikarzy oraz opinii publicznej z całego świata, model V85 TT stał się pierwszym reprezentantem segmentu klasycznych turystycznych enduro, który zachwycił możliwością połączenia wyrafinowanego, sugestywnego i nieco oldschoolowego stylu, wraz z najnowocześniejszą technologią oraz zaawansowanymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi. Po takim sukcesie przyszedł czas na prezentację wersji Travel.

Moto Guzzi V85 TT Travel jest gotowe do wyruszenia w najdalszą podróż dzięki bardzo bogatemu wyposażeniu dostępnemu już w standardzie: szybie Touring, parze klimatycznych, przestronnych sakw, podgrzewanym manetkom, dodatkowym reflektorom w technologii LED, oraz multimedialnej platformie Moto Guzzi MIA, umożliwiającej skomunikowanie pojazdu ze smartfonem. Dedykowany kolor Sabbia Namib dostępny jest wyłącznie w Moto Guzzi V85 TT Travel…

Kliknij, aby pominąć reklamy

Moto Guzzi V7 III Stone S
V7 III Stone S to sportowe i jeszcze bardziej wyrafinowane wcielenie bestsellera z Mandello. Ta planowana tylko w 2020 roku limitowana wersja V7 III będzie dostępna zaledwie w liczbie 750 sztuk.

Wyróżnikami odmiany Stone S na tle pozostałych wersji są satynowy, chromowany zbiornik paliwa, w którym górna część jest obejmowana przez skórzany pasek, a także pełny zestaw reflektorów (w tym przedni) wykonanych w technologii LED. Ponadto V7 III Stone S otrzyma dedykowany zestaw wskaźników, krótszy i węższy tylny błotnik oraz specjalne lusterka. Wspomniane elementy nadadzą Stone S opływowy i dynamiczny kształt. Sportowy charakter podkreślono licznymi detalami w kolorze czerwonym: orłem Moto Guzzi po obu stronach zbiornika, sprężynami amortyzatorów oraz eleganckimi przeszyciami siodła tapicerowanego Alcantarą. Wyposażenie specjalne wersji limitowanej obejmuje także anodowany na czarno wlew paliwa, oraz aluminiowe panele boczne z logo Stone S. Zadbano także o szlachetność mechaniki Stone S: osłonę przepustnicy wykonano z aluminium i anodowano, a głowice posiadają frezowane żebra chłodzące. Moto Guzzi V7 III Stone S charakteryzuje się jeszcze większą skutecznością w szybkim pokonywaniu zakrętów, co jest zasługą zastosowanych opon: Dunlop Arrowmax Streetsmart.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Moto Guzzi V7 III Racer 10th Anniversary
Stworzony w 2010 roku Moto Guzzi V7 Racer od początku był ambasadorem sportowego ducha w gamie modeli V7. W dziesiątą rocznicę rozpoczęcia produkcji wchodzi z mocno zmodyfikowaną przednią sekcją, godnie kontynuującą tradycje poprzedników. Najnowsze wcielenie modelu różni się od poprzednika przede wszystkim owiewką w stylu Cafe Racer z wbudowaną szybą przednią. Wzbogacona została ona o dedykowaną czerwoną grafikę – umieszczoną także na garbie siodła – co celebruje dziesięciolecie istnienia modelu. W centralnej części owiewki mieście reflektor wykonany w technologii LED.

Również kierunkowskazy i tylna lampa wykorzystują tę technologię. Nowoczesny i bardziej dynamiczny wygląd podkreślają cieńsze i bardziej subtelne błotniki oraz nowe lusterka. Liczne detale nawiązują do poprzednich wersji „Cafe Racera z Mandello” – zbiornik paliwa znów jest pokryty chromem, podobnie jak miało to miejsce w roczniku 2010. Wyścigowe pola na numery startowe otrzymały charakterystyczną siódemkę oraz włoską flagę, tak jak I i II generacja V7 Racer. Produkowany w ograniczonej liczbie V7 III Racer 10th Anniversary wyposażony został w opony Dunlop Arrowmax Streetsmart mogące jeszcze lepiej wykorzystać potencjał i sportowego ducha tego wysmakowanego modelu…

Źródło: inf. prasowa

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL pisze regularnie od 2009 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
115 zapytań w 0,419 sek