Motocykle i zawodnicy serii MotoE znów na torze. Po pożarze całego sprzędu kilka miesięcy temu, w Walencji odbyły się testy i pierwszy symulacyjny wyścig, który wygrał Eric Granado. Dystans wynosił siedem okrążeń, punktów oczywiście nie przyznawano.
Najlepszy czas okrążenia wyniósł 1:40.113s, a więc jest to jedna sekunda wolniej od czasu rekordu wyścigu Moto3 na torze w Walencji. W stawce zabrakło Bradley’a Smitha, który pełnił obowiązki testowe dla Aprilii. Pierwszy wyścig MotoE w historii odbędzie się przy okazji lipcowego GP Niemiec na Sachsenringu.
Wyniki symulacyjnego wyścigu MotoE w Walencji: | |||||
1 | Eric Granado | BRA | AVINTIA ESPONSORAMA RACING | (Energica) | 11m 50.704s |
2 | Hector Garzo | SPA | TECH3 E-RACING | (Energica) | 11m 51.708s |
3 | Niki Tuuli | FIN | AJO MOTORSPORT MotoE | (Energica) | 11m 52.514s |
4 | Nicolas Terol | SPA | ANGEL NIETO TEAM | (Energica) | 11m 53.331s |
5 | Matteo Ferrari | ITA | TRENTINO GRESINI MotoE | (Energica) | 11m 54.292s |
6 | Xavier Simeon | SPA | AVINTIA ESPONSORAMA RACING | (Energica) | 11m 55.295s |
7 | Mattia Casadei | ITA | ONGETTA SIC58 SQUADRACORSE | (Energica) | 11m 55.284s |
8 | Mike Di Meglio | FRA | EG 0,0 MARC VDS | (Energica) | 11m 55.525s |
9 | Alex De Angelis | RSM | OCTO Pramac MotoE | (Energica) | 11m 56.901s |
10 | Niccolo Canepa | ITA | LCR E-TEAM | (Energica) | 11m 57.347s |
11 | Jesko Raffin | SUI | DYNAVOLT INTACT GP | (Energica) | 11m 57.831s |
12 | Maria Herrera | SPA | ANGEL NIETO TEAM | (Energica) | 12m 0.767s |
13 | Kenny Foray | FRA | TECH3 E-RACING | (Energica) | 12m 4.025s |
14 | Lorenzo Savadori | ITA | TRENTINO GRESINI MotoE | (Energica) | 12m 4.371s |
15 | Sete Gibernau | SPA | Join Contract Pons 40 | (Energica) | 12m 4.437s |
16 | Josh Hook | AUS | OCTO Pramac MotoE | (Energica) | 12m 18.406s |
Randy De Puniet | FRA | LCR E-TEAM | (Energica) | DNF |
Źródło: crash.net
Sekunda ponizej Moto3? No, no! Zaszaleli…
@harnas Mimo wszystko, moim zdaniem to nie powód do śmiechu. To kwestia czasu, aż najpierw będą miały czasy lepsze od Moto3, potem od Moto2 a potem…? Już teraz motocykle elektryczne mają czasy podjazdu pod Pikes Peak na poziomie topowych konstrukcji prototypowych.