„Tak, to jest oficjalna informacja. Podpisałem z D’Antin umowę na okres jednego roku” — poinformował ten niemiecki zawodnik na swojej stronie internetowej. &#„Tak, to jest oficjalna informacja. Podpisałem z D’Antin umowę na okres jednego roku” — poinformował ten niemiecki zawodnik na swojej stronie internetowej. „Numer 66 ponownie pojawi się na starcie MotoGP w przyszłym roku.”
Można powiedzieć, iż Hofmann otrzymał prezent gwiazdkowy, który niezmiernie go ucieszył. 25-letni Niemiec, który jeszcze w ubiegłym sezonie startował na motocyklu Kawasaki musiał zrobić miejsce w tym zespole dla Randy de Puniet. Pomimo tego, iż przez długi okres czasu nie było wiadomo jak potoczy się jego dalsza kariera i nie miał umowy z żadnym z zespołów na nowy sezon, nie tracił pogody ducha i optymizmu. Wierzył, iż również w nowym roku będzie mu dane wystartować w wyścigach MotoGP.
„Nigdy nie straciłem nadziei i długie tygodnie walczyłem o miejsce w jednym z zespołów. I proszę, moje wielkie życzenie bożonarodzeniowe udało się zrealizować” — wyjaśniał Alex, któremu w ubiegłym sezonie nie udało się jednak zdobyć lepszego miejsca niż 19. „Podczas wyścigu w Istambule w Turcji miałem pierwszy kontakt z Luisem D’Antinem, a wszelkie kwestie prawne wyjaśniałem później już bezpośrednio z DORNĄ” — taką informację przekazał manager Alexa, Dieter Theis podczas wywiadu z eurosport.de.
Obok Hofmanna w zespole D’Antin Pramac wystąpić ma Hiszpan, Jose Luis Cardoso. Zawodnik ten startował wcześniej w światowej edycji wyścigów Superbike. W latach 1999 — 2002 występował również w wyścigach MotoGP, startując na motocyklu kategorii 500ccm ( zespół Maxon / D’Antin). Wcześniej ( 1993 — 1998 ) zdobywał również doświadczenie w kategorii 125ccm.
„Jestem bardzo szczęśliwy, iż nie zakończyła się jeszcze nasz przygoda z wyścigami MotoGP. W przyszłym sezonie nasz prywatny zespół Ducati dzięki nowej maszynie Desmosedici GP06 spróbuje być konkurentem dla innych uczestników tych wyścigów. Właśnie dlatego w naszym zespole znaleźli się Cardoso i Hofmann” — oświadczył szef zespołu D’Antin.
Pierwsze jazdy testowe na zmodyfikowanym Ducati z roku 2005, który w przeciwieństwie do maszyn fabrycznych ( Bridgestone ) startować będzie na oponach Dunlopa przeprowadzone zostaną w styczniu 2006 na torze Sepang w Malezji.
Źródło : eurosport.de