Home / MotoGP / Assen TT: Andrea Iannone ponownie najszybszy w FP2

Assen TT: Andrea Iannone ponownie najszybszy w FP2

Iannone

Włoski zawodnik Andrea Iannone okazał się najszybszym kierowcą piątkowych treningów wolnych na torze w Assen. Iannone swój najlepszy rezultat uzyskał holując się za Maverickiem Vinalesem, który zakończył drugi trening wolny na czwartym miejscu. Valentino Rossi potwierdził, że holenderski tor jest jednym z jego ulubionych torów w kalendarzu i uzyskał drugi czas tracąc zaledwie cztery tysięczne do #29. Trzeci czas należał do Marca Marqueza, który prowadził przez większość treningu.

Prognoza pogody na jutrzejszy dzień przewiduje opady deszczu, dlatego czasy z  FP2 mogą zostać niepoprawione. Jeśli tak się stanie w Q1 ujrzymy Daniego Pedrosę i Cala Crutchlowa co można uznać za niespodziankę. Na uwagę zasługuje wysoka frekwencja kibiców podczas dzisiejszego dnia treningów. Organizatorzy holenderskiej rundy MotoGP zerwali z tradycją i od tego sezonu wyścig odbędzie się w niedziele.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki FP2 w MotoGP przed Assen TT w Holandii:
1. Andrea Iannone ITA Ducati Team (Desmosedici GP) 1m 33.591s [Lap 19/20] 313km/h (Pr. max.)
2. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 33.595s +0.004s [18/20] 303km/h
3. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 33.724s +0.133s [17/20] 306km/h
4. Maverick Viñales ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 33.892s +0.301s [18/19] 305km/h
5. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 33.991s +0.400s [18/20] 303km/h
6. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP) 1m 34.011s +0.420s [21/21] 311km/h
7. Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15) 1m 34.065s +0.474s [18/21] 303km/h
8. Aleix Espargaro ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 34.087s +0.496s [19/19] 301km/h
9. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 34.163s +0.572s [16/17] 308km/h
10. Scott Redding GBR Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15) 1m 34.172s +0.581s [16/17] 306km/h
11. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 34.206s +0.615s [19/20] 305km/h
12. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici GP14.2) 1m 34.404s +0.813s [13/15] 305km/h
13. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 34.480s +0.889s [9/17] 303km/h
14. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 34.531s +0.940s [20/21] 302km/h
15. Eugene Laverty IRL Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) 1m 34.789s +1.198s [17/17] 301km/h
16. Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 35.008s +1.417s [15/18] 302km/h
17. Stefan Bradl GER Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 35.056s +1.465s [16/19] 300km/h
18. Yonny Hernandez COL Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) 1m 35.125s +1.534s [16/18] 299km/h
19. Michele Pirro ITA Avintia Racing (Desmosedici GP14.2) 1m 35.220s +1.629s [15/15] 299km/h
20. Alvaro Bautista ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 35.284s +1.693s [4/12] 302km/h
21. Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 36.582s +2.991s [17/19] 298km/h

Kliknij, aby pominąć reklamy

źródło: crash.net

AUTOR: Dominik Zajączkowski

Miłośnik motorsportu. Zaczynając od czterech kółek i kartingu, zatrzymując się na pasji do wyścigów motocyklowych. Pomimo 24-lat na karku, serię MotoGP śledzę od początku XXI wieku. Na portalu MOTOGP.PL redaguję od roku 2015.

komentarzy 10

  1. Czolowka poza #93 wyjechala w końcówce na nowych oponach i poprawila czasy o ponad 0,5sek.

  2. MM byl na torze z P1 jak reszta miala P przy czasie i przed samym wyjazdem bylo zblizenie na opony kazdy z nowym kpl. Nie pamietam czy Ianone akurat był na zmianie ale obie yamahy na 100%. VR tracil 0,6 do MM przed zmiana :-)

  3. Panowie powyżej – trafne i celne spostrzeżenia M M wydaje się być zmotywowany i szybki przed wyścigiem Lorenzo jakiś rozkojazony V R-klasa sama w sobie ,wie co robi.. Szkoda ze Dani coś słabo Ale jest jeszcze jutrzjszy dzień na korekty Zapowiada to ciekawą klasyfikacje i jeszcze ciekawszy wyścig

  4. Coś mam wrażenie, że JL zaczyna zwalniać, a Rossi coraz szybszy.

  5. Znowu potwierdza sie to co powtarzam od poczatku sezonu Iannone jest szybszy od doviego

  6. Kapitalnie Rabat. :-) Taki sam los czeka „gwiazdy” z moto2. Iannone kapitalnie, mówiłem, że jest lepszy od Doviego, ale dla Ducati lepszy wybór to Dovi, bo z Iannone lorenzo miałby za dużo zgrzytów.

  7. Tito Rabat pojechał kwalifikacyjne kółko na nowych oponach :)

    • Odnośnie Tito Rabata, to jeszcze długo nie zobaczymy takiego talentu jakim był Mm #93 który w pierwszym sezonie w MotoGP miał tak rewelacyjny debiut, druga sprawa nikt nie może liczyć na awans z moto2 PROSTO do Hondy tak jak MM #93, Rins też może za wiele nie pokazać w sezonie ’17. A tak mi się przypomniało, pamiętacie jak Marquez jakiś czas temu deklarował że chciałby startować w dwóch seriach na raz ( moto2 i MotoGP) jakoś jego zapał wygasl…..

      • No właśnie, Marquez i jego tytuł w debiucie w MotoGP… to spowodowało sytuację, którą nazwałem „efektem Marqueza”.

        I bynajmniej nie polega to na tym że nagle każdy z kierowców zaczyna osiągać to samo co Marquez w jak najkrótszym czasie, ale na tym że zaczyna się porównywanie pozostałych kierowców przez pryzmat osiągnięć Hiszpana. Bo Marquez przeszedł do Moto2 mając 18 lat, bo w wieku 20 lat zdobył tytuł debiutując w MotoGP, bo w wieku 21 lat miał cztery razy wywalczone mistrzostwo świata… A reszta? Fenati nadal siedzi w Moto3, choć teoretycznie powinien już śmigać w MotoGP, jak Jack Miller. Dlaczego tam go nie ma? Bo po prostu nie mógł przejść. Marquez mógł, Marquez otrzymał szansę, Marquez był gotowy. Reszta kierowców z jego pokolenia ma dziś problem żeby z Moto3 wyjść, żeby osiągnąć cokolwiek w Moto2. A później krytyka, dlaczego Folger przechodzi do Tech3. A co ma zrobić? Gnić w pośredniej klasie? Kogo niby Tech3 ma wziąć, skoro Rinsa interesuje tylko posada w fabrycznym zespole? Trochę smutne, ale prawdziwe.

        BTW. Dlaczego uważacie że Zarco jest stary? Pedrosa ma 30 lat i nadal może wygrywać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
175 zapytań w 1,557 sek