Johann Zarco (Pramac Ducati) był najszybszy w 1. treningu na Red Bull Ringu. Trójkę uzupełnili również Jack Miller (Ducati) oraz Jorge Martin (Pramac Ducati). Dalej uplasowali się Fabio Quartararo (Yamaha) z Francesco Bagnaią (Ducati).
Wyniki FP2 | |||||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | LAP | MAX | |
1 | ^1 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP22) | 1’29.837s | 19/23 | 308k |
2 | ˅1 | Jack Miller | AUS | Ducati Lenovo (GP22) | +0.024s | 19/23 | 308k |
3 | ^1 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP22) | +0.029s | 18/22 | 308k |
4 | ^1 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.040s | 20/21 | 308k |
5 | ^11 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP22) | +0.160s | 18/21 | 310k |
6 | ^16 | Luca Marini | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +0.193s | 20/22 | 309k |
7 | ^5 | Marco Bezzecchi | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP21)* | +0.229s | 19/20 | 309k |
8 | ^1 | Enea Bastianini | ITA | Gresini Ducati (GP21) | +0.229s | 19/19 | 309k |
9 | ^2 | Maverick Viñales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.276s | 19/20 | 309k |
10 | ˅3 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +0.291s | 21/23 | 310k |
11 | ^6 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.310s | 21/22 | 310k |
12 | ˅4 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +0.474s | 22/22 | 308k |
13 | ˅7 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.484s | 5/23 | 309k |
14 | ^6 | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.527s | 15/19 | 313k |
15 | ˅12 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.618s | 11/21 | 309k |
16 | ˅2 | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | +0.672s | 19/22 | 309k |
17 | ˅2 | Franco Morbidelli | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.780s | 21/22 | 312k |
18 | ˅8 | Andrea Dovizioso | ITA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1) | +0.802s | 20/20 | 305k |
19 | = | Fabio Di Giannantonio | ITA | Gresini Ducati (GP21)* | +0.863s | 20/21 | 306k |
20 | ^1 | Lorenzo Savadori | ITA | Aprilia Racing (RS-GP) | +1.037s | 18/19 | 309k |
21 | ˅3 | Stefan Bradl | GER | Repsol Honda (RC213V) | +1.345s | 17/20 | 308k |
22 | ˅9 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | +1.478s | 6/17 | 306k |
23 | ^2 | Remy Gardner | AUS | KTM Tech3 (RC16)* | +1.487s | 20/21 | 306k |
24 | = | Darryn Binder | RSA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* | +1.738s | 18/22 | 308k |
25 | ˅2 | Raul Fernandez | SPA | KTM Tech3 (RC16)* | +2.141s | 6/19 | 306k |
Źródło: crash.net
Masakra jaka dominacja Ducatów :( za nudne .
Może czas na zmianę nazwy Ducati GP?
Na Red Bull Ringu Ducati zawsze było mocne, bo to wynika z charakterystyki tego motocykla. Zawsze też pojawia się w trakcie weekendu wyścigowego komentarz powyższego typu.
Ja tego nie rozumiem czy to piszą osoby, które dopiero zaczęły oglądać MOTOGP?
Zamiast cieszyć się tym, że każdy motocykl ma inną charakterystykę, posiada mocne i słabe strony, które wykorzystuje na konkretnych torach to takie osoby narzekają. Może bardziej spodoba Ci się formuła gdzie wszystkie auta są takie same i w zasadzie tylko przygotowanie do sezonu (lub rozwój w trakcie sezonu) się liczy i na każdym torze dominuje, zwykle w sposób przewidywalny, jeden zespół.
No i bardzo dobrze ze ducati w czubie jak tam jestem fanem marki nie konkretnego zawodnika. Ale chylić czoła dla ducati potrafią zrobić sprzęt na którym potrafi wygrywać nie tylko jeden zawodnik jak to ma miejsce w hondzie czy yamasze ( ale to dziwnie brzmi ale jak to inaczej napisać 🤣) niech się inni postarają.
A fakt tak dużej ilości motocykli jednej marki o czymś świadczy na pewno są to finanse ale z drugiej strony patrząc mając ekipę satelicka to lepiej wziąć konkurencyjny motocykl niż coś po czym nie wiadomo czego się spodziewać
Takie moje zdanie pewnie nie jeden się nie zgodzi ale cóż ilu ludzi tyle opini
Życzę wszystkim przyjemnego oglądania niedzielnego wyścigu !!!
Forza Ducati!!!!!