Home / MotoGP / GP Austrii: Obłędne tempo Marqueza w kwalifikacjach. Komplet z Q2 w sekundzie

GP Austrii: Obłędne tempo Marqueza w kwalifikacjach. Komplet z Q2 w sekundzie

Marc Marquez nie miał większych problemów z wygraniem sesji kwalifikacyjnej na Red Bull Ringu. Drugiego Fabio Quartararo pokonał o blisko pół sekundy! Trzeci Andrea Dovizioso stracił jeszcze nieco więcej. Francesco Bagnaia – być może zmotywowany naszą bardzo krytyczną oceną za pierwszą połowę sezonu – zaskoczył piątą pozycją. Marc Marquez zwyciężył w kwalifikacjach po raz 59 – o raz więcej niż legenda 500ccm – Mick Doohan.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki kwalifikacji MotoGP:
1 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) 1’23.027s 7/9 311k
2 Fabio Quartararo FRA Petronas Yamaha (YZR-M1)* +0.434s 9/9 303k
3 Andrea Dovizioso ITA Mission Winnow Ducati (GP19) +0.488s 8/10 309k
4 Maverick Viñales SPA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.496s 8/10 305k
5 Francesco Bagnaia ITA Pramac Ducati (GP18)* +0.625s 7/8 309k
6 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +0.642s 9/9 304k
7 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.654s 8/9 306k
8 Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP19) +0.661s 8/10 310k
9 Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) +0.727s 6/8 310k
10 Valentino Rossi ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.790s 7/9 304k
11 Pol Espargaro SPA Red Bull KTM Factory (RC16) +0.839s 6/9 306k
12 Danilo Petrucci ITA Mission Winnow Ducati (GP19) +0.937s 4/7 307k
Q1
13 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM Tech3 (RC16)* 1’24.13s 7/8 303k
14 Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha (YZR-M1) 1’24.27s 8/9 303k
15 Tito Rabat SPA Reale Avintia Ducati (GP18) 1’24.389s 7/9 306k
16 Johann Zarco FRA Red Bull KTM Factory (RC16) 1’24.392s 9/9 305k
17 Karel Abraham CZE Reale Avintia Ducati (GP18) 1’24.423s 9/9 307k
18 Andrea Iannone ITA Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1’24.526s 7/9 303k
19 Aleix Espargaro SPA Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1’24.749s 9/9 303k
20 Hafizh Syahrin MAL Red Bull KTM Tech3 (RC16) 1’24.759s 9/9 305k
21 Stefan Bradl GER Repsol Honda (RC213V) 1’25.02s 4/8 309k

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 15

  1. Najlepszy kierowca dopiero 9-ty, coś niesamowitego.

    • Dodatkowo najgorszy kierowca wyprzedził najlepszego i jest 6. :)

      • Ale za to Cal pokazał Bradlowi jak jeździć Hondą, 9 a 21 pozycja to jest przepaść. Świadczy to o wyjątkowym talencie Brytyjczyka i dowodzi tego, że jak już Jorge zajmie miejsce Millera w 2020, to Crashlow powinien być murowanym kandydatem do Repsola ;)

        • A co mu niby pokazał? Bradl nie jest etatowym kierowcą więc porównania takie są o kant d..y. Natomiast pewne jest też to że Cal nigdy nie będzie kierowcą Repsola bo nazwisko za słabe i nic nie osiągnął takiego w MotoGP żeby to moto dostać. Prędzej Nakagami może dostać tam etat.

          • My tu ironizujemy nawiązując do ubiegłotygodniowych „złotych myśli” Cala na temat swoich kolegów. Nie bierz tego dosłownie :)

  2. Dovi: „marzyłem o pierwszej linii”
    Marquez: „myślałem, że zejdę do 1:22, ale popełniłem błąd na końcu okrążenia”

    Dovi byłby najlepszym na świecie drugim zawodnikiem w zespole. Zawsze dojeżdża i najczęściej bardzo wysoko, bez szaleństw.

    Aby być mistrzem trzeba cały czas mierzyć wyżej, cały czas się rozwijać i umieć zaryzykować – umieć, bo to umiejętność, którą trzeba ćwiczyć.

    Dovi w sprzyjających warunkach mógłby zostać mistrzem, ale nie kiedy tytuł trzeba sobie wyszarpać.

    • W porównaniu z poprzednim rokiem czasy poprawili (tylko zawodnicy bez zmiany producenta):
      Marquez, Viñales, Nakagami, Rins, Miller, Crutchlow, Rossi, Petrucci, Abraham, A. Espargaro.
      Gorsze czasy w tym sezonie: Dovizioso, Rabat.
      Dovi przegrywa nawet z Yamahą na torze, który teoretycznie jest najlepszy dla Ducati.

      • Ja się zastanawiam czy Ducati, całe jako zespół, czyli ludzie związani z rozwojem motocykla itp. nie poddali się. Kombinują cały czas jak mogą, wymyślają spojlery, spojlery które nie są spojlerami i inne takie i cały czas nie mogą wygrać. To potrafi podkopać morale i jeśli się poddasz to to się odbija na twoich wynikach. A może inni lepiej rozwijają motocykl w trakcie sezonu, a może to i to? Coś się z Ducati dzieje.

        Ja się w ogóle dziwię, że Yamaha jest przed wszystkimi. Taki szybki tor, który powinien premiować silnik, czyli coś co ma Honda, Ducati i KTM, a z czym ma problem Yamaha i Suzuki, a tu młody jest drugi, nad wszystkimi (MM nie liczę) tymi Hondami, Ducatami i KTMami, a Viniales prawie nad wszystkimi. Nie rozumiem tego. Czyżby jednak duże spadki i podjazdy, oraz te kilka zakrętów tak się dało we znaki Ducatom? Trzeba by popatrzeć na czasy w poszczególnych sektorach?

        • Ducati potrzebuje prawdziwego ridera. Teraz mają moto ale obaj panowie z fabryki to ciepłe kluchy. Jorge pokazał pazur bo czy go lubić czy nie to należy do prawdziwych walczaków (mimo wszystko mam nadzieję, że Hondą też ukąsi). Co by jednak nie mówić, to obecnie takich riderów brak. Tylko MM93 moim zdaniem ogarnąłby Dukata. W niższych klasach ciężko znaleźć kogoś, Bagnaie pewnie chcieli sobie wychować ale jak na razie jest ciężko.

  3. Pecco chyba przeczytał wasz artykuł. Szkoda Oliveiry, bardzo mało mu do Q2 zabrakło

  4. Miguel szacun, kawał dobrej roboty na KTMie robi. Już jest blisko Pola i to w ekspresowym tempie.

  5. Liczyłem że Oliveira przebije się do Q2, ale 13. miejsce i tak niezłe.

    Bagnaia ostro, chociaż poczekajmy do jutra.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
155 zapytań w 1,604 sek