Zaczęło się na dobre! Zawodnicy MotoGP są już po pierwszej sesji treningowej na czeskim torze Brno, który przywitał wszystkich deszczową aurą i mokrym asfaltem. Najlepiej poradził sobie Johann Zarco, który minimalnie szybciej przejechał jedno okrążenie od Marca Marqueza i kolejno Jorge Lorenzo. Obyło się bez wywrotek, jedynie A. Iannone przestrzelił zakręt, wjechał w żwir ale uratował się i bez upadku wrócił na tor.
Wyniki FP1 kategorii MotoGP na torze Masaryk Circuit w Brnie przed GP Czech:
Poz. | # | Zawodnik | Motocykl | Okrążeń | Czas | Strata | Strata -1 | km/h | Naj. Prędkość |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | ![]() |
Yamaha | 20 | 2’05.201 | 155.356 | 296 | ||
2 | 93 | ![]() |
Honda | 15 | 2’05.240 | 0.039 | 0.039 | 155.308 | 293 |
3 | 99 | ![]() |
Ducati | 15 | 2’05.321 | 0.120 | 0.081 | 155.207 | 296 |
4 | 26 | ![]() |
Honda | 16 | 2’05.446 | 0.245 | 0.125 | 155.053 | 287 |
5 | 46 | ![]() |
Yamaha | 18 | 2’05.712 | 0.511 | 0.266 | 154.725 | 292 |
6 | 25 | ![]() |
Yamaha | 18 | 2’05.845 | 0.644 | 0.133 | 154.561 | 295 |
7 | 9 | ![]() |
Ducati | 16 | 2’05.886 | 0.685 | 0.041 | 154.511 | 295 |
8 | 8 | ![]() |
Ducati | 17 | 2’05.896 | 0.695 | 0.010 | 154.498 | 298 |
9 | 41 | ![]() |
Aprilia | 11 | 2’05.922 | 0.721 | 0.026 | 154.467 | 292 |
10 | 94 | ![]() |
Yamaha | 15 | 2’05.984 | 0.783 | 0.062 | 154.391 | 293 |
11 | 76 | ![]() |
Ducati | 20 | 2’06.126 | 0.925 | 0.142 | 154.217 | 287 |
12 | 35 | ![]() |
Honda | 17 | 2’06.147 | 0.946 | 0.021 | 154.191 | 291 |
13 | 4 | ![]() |
Ducati | 14 | 2’06.261 | 1.060 | 0.114 | 154.052 | 299 |
14 | 45 | ![]() |
Ducati | 14 | 2’06.429 | 1.228 | 0.168 | 153.847 | 295 |
15 | 19 | ![]() |
Ducati | 16 | 2’06.461 | 1.260 | 0.032 | 153.808 | 294 |
16 | 29 | ![]() |
Suzuki | 16 | 2’06.507 | 1.306 | 0.046 | 153.752 | 295 |
17 | 22 | ![]() |
Aprilia | 15 | 2’06.622 | 1.421 | 0.115 | 153.613 | 291 |
18 | 44 | ![]() |
KTM | 17 | 2’06.691 | 1.490 | 0.069 | 153.529 | 296 |
19 | 53 | ![]() |
Honda | 21 | 2’07.013 | 1.812 | 0.322 | 153.140 | 293 |
20 | 17 | ![]() |
Ducati | 15 | 2’07.078 | 1.877 | 0.065 | 153.061 | 289 |
21 | 43 | ![]() |
Honda | 15 | 2’07.157 | 1.956 | 0.079 | 152.966 | 291 |
22 | 38 | ![]() |
KTM | 17 | 2’07.613 | 2.412 | 0.456 | 152.420 | 282 |
23 | 42 | ![]() |
Suzuki | 17 | 2’07.801 | 2.600 | 0.188 | 152.195 | 294 |
Źródło: motorsport.com
Modertator… o co biega z moimi postami? Napisz na priv.