Pol Espargaro uzyskał najlepszy czas okrążenia w FP1 przed GP Francji. W sesji, w której upadki zaliczyło kilku zawodników, drugi czas należał do Alexa Rinsa, a trzeci był Francesco Bagnaia.
Wyniki FP1 | ||||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | LAP | MAX |
1 | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | 1’31.771s | 20/21 | 318k |
2 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.109s | 20/21 | 317k |
3 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP22) | +0.122s | 21/22 | 319k |
4 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.141s | 20/23 | 313k |
5 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.162s | 21/21 | 317k |
6 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.171s | 20/21 | 318k |
7 | Jack Miller | AUS | Ducati Lenovo (GP22) | +0.190s | 18/22 | 319k |
8 | Maverick Viñales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.307s | 19/20 | 321k |
9 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP22) | +0.341s | 23/23 | 315k |
10 | Luca Marini | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +0.357s | 17/19 | 317k |
11 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +0.394s | 20/21 | 319k |
12 | Enea Bastianini | ITA | Gresini Ducati (GP21) | +0.484s | 18/18 | 321k |
13 | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.495s | 21/21 | 318k |
14 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP22) | +0.720s | 20/21 | 315k |
15 | Marco Bezzecchi | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP21)* | +0.903s | 15/21 | 319k |
16 | Andrea Dovizioso | ITA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1) | +0.965s | 12/21 | 316k |
17 | Fabio Di Giannantonio | ITA | Gresini Ducati (GP21)* | +0.984s | 21/22 | 314k |
18 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +0.985s | 21/23 | 314k |
19 | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | +0.991s | 20/21 | 320k |
20 | Franco Morbidelli | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +1.166s | 20/21 | 311k |
21 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | +1.250s | 12/13 | 320k |
22 | Remy Gardner | AUS | KTM Tech3 (RC16)* | +1.531s | 19/19 | 315k |
23 | Raul Fernandez | SPA | KTM Tech3 (RC16)* | +2.380s | 10/15 | 312k |
24 | Darryn Binder | RSA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* | +2.853s | 18/19 | 318k |
Źródło: crash.net
Cieszy stabilna Forma MM93. Wysoko w czołówce: FP1 = 13, FP2= 15.
Zawiść zostawmy kibicom piłkarskim :)
Można zostawić, ale zawsze wyjdą z nory fanatycy MM93.
Kiedy on jest naprawdę wysoko, Top3- 5 do Q1
Nie lubię Marqueza odkad w 2015 r w Walencji, chronił Lorenzo przed atakami Pedrosy. I zdobył mu tytuł. Ale jednak staram się być obiektywny..
Na swoim ulubionym torze w Texasie ruszył ostatni, a lykal wszystkich jak dzieci. Quartararo wybił go z rytmu, bo kto wie jakby się skończyło.
tyle spekulacji na temat słabej formy tych czy innych, a to, że yamaha słaba, Hondą nie da się jeździć, a o tech 3 cisza, wszystko tam idzie zgodnie z planem ? takie były oczekiwania zespołu i tych nadgorliwców z Austrii?
Binder z Oliveirą mają problemy żeby się do TOP10 łapać, więc kto by się tam Tech3 z dwoma debiutantami – jednym kontuzjowanym – przejmował :)
Chodzą słuchy, że kupili najnowszy NMM (Numeryczny Model Meteorologiczny) .
Elektronicy zespołu pracują nad mapą BL3LS tj. Binder Last 3 Laps Slick ;)
Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi z tym hate’m na MM? Nie jestem fanem, ale nie rozumiem tego jadu. Przecież to świetny zawodnik, a to że komuś krył plecy to chyba norma w sportach drużynowych. W F1 działa to dokładnie tak samo.