Home / MotoGP / GP Japonii: Marquez zdecydowanie najlepszy w deszczowej rozgrzewce

GP Japonii: Marquez zdecydowanie najlepszy w deszczowej rozgrzewce

Marc Marquez z Repsol Hondy z przewagą ponad 0.4s nad drugim Aleixem Espargaro na Aprilii uplasował się na czele rozgrzewki, poprzedzającej wyścig Moto3. Warm-up odbył się na mokrym torze. Mimo dużych opóźnień rozgrzewek, wyścig MotoGP odbędzie się bez zmian o 7:00 polskiego czasu.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Trzeci czas niespodziewanie należał do Alexa Rinsa z Suzuki. Trwa koszmar Yamahy, bowiem Mavericka Vinalesa i Valentino zabrakło w TOP10. Podobnie jak i zdobywcy pole position, Johanna Zarco. Znalazł się w niej za to… obolały po sobotniej kontuzji zastępujący Jonasa Folgera w Tech 3 Kohta Nozane. Była to najwyżej sklasyfikowana w Warm-upie Yamaha.

Michelin wydał komunikat, w którym ogłoszono wycofanie z użycia przedniej opony miękkiej z przeznaczeniem na mokry tor – powodem jest duża przyczepność toru mimo deszczu, co powoduje nadmierne jej zużycie. Jedyna deszczowa mieszanka przednia to teraz opona pośrednia.

Kliknij, aby pominąć reklamy

1. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 56.719s [Lap 6/8] 293km/h (Top Speed)
2. Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 57.125s +0.406s [8/8] 295km/h
3. Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 1m 57.215s +0.496s [8/8] 292km/h
4. Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (GP17) 1m 57.303s +0.584s [5/8] 293km/h
5. Danilo Petrucci ITA Octo Pramac (GP17) 1m 57.435s +0.716s [6/8] 295km/h
6. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP17) 1m 57.473s +0.754s [8/8] 291km/h
7. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 57.493s +0.774s [7/7] 293km/h
8. Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 57.554s +0.835s [7/8] 289km/h
9. Kohta Nozane JPN Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 1m 58.023s +1.304s [8/8] 292km/h
10. Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 58.115s +1.396s [6/7] 287km/h
11. Loris Baz FRA Reale Avintia (GP15) 1m 58.141s +1.422s [7/8] 290km/h
12. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 58.364s +1.645s [7/8] 289km/h
13. Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 1m 58.382s +1.663s [8/8] 291km/h
14. Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 1m 58.424s +1.705s [7/8] 294km/h
15. Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 58.451s +1.732s [7/8] 292km/h
16. Katsuyuki Nakasuga JPN Yamaha Factory (YZR-M1) 1m 58.708s +1.989s [7/8] 286km/h
17. Hector Barbera ESP Reale Avintia (GP16) 1m 58.723s +2.004s [5/8] 279km/h
18. Tito Rabat ESP EG 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 58.943s +2.224s [8/8] 286km/h
19. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 58.959s +2.240s [7/7] 277km/h
20. Hiroshi Aoyama JPN EG 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 58.999s +2.280s [8/8] 293km/h
21. Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 59.515s +2.796s [3/3] 285km/h
22. Alvaro Bautista ESP Pull&Bear Aspar (GP16) 2m 0.200s +3.481s [6/8] 286km/h
23. Karel Abraham CZE Pull&Bear Aspar (GP15) 2m 0.356s +3.637s [6/6] 277km/h
24. Scott Redding GBR Octo Pramac (GP16) 2m 1.902s +5.183s [6/7] 290km/h

Źródło: crash.net

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarze 2

  1. HAHA najlepsza byla i tak ta lala z tablica w krotkiej kiecce stojaca przed wsystkii gdy pada haha

    Katarzyno ja tam bym Ciebie w takiej kiecce widzial heh przed Marquezem ustaiona ;))

  2. Szkoda że Dovi nie machnął ręką Marquezowi na tej ostatniej prostej ;)… Pozdrawiam wszystkich piszących o tym że Dovi nie umie walczyć!
    Ciekawe że jednak Vinales nie był jakoś dramatycznie daleko za Zarco – to jednak trochę przeczy tym opiniom jakoby to starsze moto demolowało nowe. Owszem, nie jest już rozwijane, tech3 nie dostaje już na pewno wsparcia od yamhy co zaburza porównanie, ale jednak Zarco nie walczył o podium tylko raczej osuwał się w stawce a można być pewnym że jechał na max możliwości…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
153 zapytań w 1,668 sek