Maverick Vinales (Aprilia) po świetnym Sprincie, także w niedzielę w sesji rozgrzewkowej pokazał się z dobrej strony, uzyskując najlepszy czas. Zaskoczyli zawodnicy Yamahy, plasując się na 3. i 4. miejscu tabeli z czasami. Na tor podobnie jak w Sprincie, spadło kilka kropel deszczu.
Wyniki Warm-up | ||||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | LAP | MAX |
1 | Maverick Viñales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP23) | 1’40.082s | 6/6 | 352k |
2 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Racing (RS-GP23) | +0.029s | 6/6 | 356k |
3 | Franco Morbidelli | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.102s | 6/6 | 352k |
4 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.257s | 4/6 | 350k |
5 | Miguel Oliveira | POR | RNF Aprilia (RS-GP22) | +0.330s | 5/6 | 351k |
6 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP23) | +0.446s | 6/6 | 351k |
7 | Alex Marquez | SPA | Gresini Ducati (GP22) | +0.545s | 6/6 | 350k |
8 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +0.549s | 4/6 | 353k |
9 | Raul Fernandez | SPA | RNF Aprilia (RS-GP22) | +0.558s | 5/6 | 351k |
10 | Marco Bezzecchi | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +0.583s | 6/6 | 352k |
11 | Augusto Fernandez | SPA | Tech3 GASGAS (RC16)* | +0.703s | 6/6 | 345k |
12 | Pol Espargaro | SPA | Tech3 GASGAS (RC16) | +0.771s | 4/6 | 351k |
13 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP23) | +0.773s | 4/6 | 353k |
14 | Fabio Di Giannantonio | ITA | Gresini Ducati (GP22) | +0.812s | 5/6 | 347k |
15 | Jack Miller | AUS | Red Bull KTM (RC16) | +1.081s | 6/6 | 354k |
16 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +1.136s | 6/6 | 345k |
17 | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +1.349s | 6/6 | 348k |
18 | Joan Mir | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +1.423s | 6/6 | 350k |
19 | Enea Bastianini | ITA | Ducati Lenovo (GP23) | +1.489s | 3/3 | 354k |
20 | Luca Marini | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +1.615s | 6/6 | 351k |
21 | Iker Lecuona | SPA | LCR Honda (RC213V) | +1.659s | 4/6 | 346k |
22 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP23) | +1.662s | 5/6 | 350k |
Źródło: crash.net
Aprilia bardzo ładnie jechała, tylko szybko opony im znikały, w Ducati nie mieli aż takiego problemu