Home / MotoGP / GP Kataru: Bardzo szybkie Ducati w FP2

GP Kataru: Bardzo szybkie Ducati w FP2

Aż trzy motocykle Ducati znalazły się w czołowej czwórce 2. treningu MotoGP na Losail. Tempo dyktował duet fabryczny Ducati – Jack Miller z Francesco Bagnaią. Czwarty był Johann Zarco na satelickiej maszynie, tymczasem między nich wcisnął się jeszcze Fabio Quartararo. Bardzo słabe tempo miał KTM, któremu daleko było do czołowej dziesiątki.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki FP2
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF LAP MAX
1 ^2 Jack Miller AUS Ducati Team (GP21) 1’53.387s 15/17 352k
2 ^6 Francesco Bagnaia ITA Ducati Team (GP21) +0.035s 12/16 350k
3 ^1 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.188s 16/17 345k
4 ^9 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP21) +0.199s 16/18 354k
5 ^2 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.236s 17/19 345k
6 = Maverick Viñales SPA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.252s 18/18 346k
7 ˅6 Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha (YZR-M1) +0.289s 19/19 342k
8 ˅6 Aleix Espargaro SPA Aprilia Gresini (RS-GP) +0.340s 16/16 343k
9 = Valentino Rossi ITA Petronas Yamaha (YZR-M1) +0.487s 17/19 344k
10 ^5 Pol Espargaro SPA Repsol Honda (RC213V) +0.514s 17/18 351k
11 ˅6 Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.527s 16/18 343k
12 ˅1 Alex Marquez SPA LCR Honda (RC213V) +0.728s 15/17 348k
13 ^7 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP21)* +0.791s 17/17 353k
14 ˅2 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +0.812s 16/16 348k
15 ^3 Enea Bastianini ITA Avintia Ducati (GP19)* +0.841s 17/17 348k
16 = Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.984s 14/15 348k
17 = Luca Marini ITA Sky VR46 Avintia Ducati (GP19)* +1.045s 15/17 350k
18 ˅4 Stefan Bradl GER Repsol Honda (RC213V) +1.247s 16/18 348k
19 ˅9 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM (RC16) +1.369s 16/17 347k
20 ˅1 Danilo Petrucci ITA KTM Tech3 (RC16) +1.387s 15/16 344k
21 ^1 Iker Lecuona SPA KTM Tech3 (RC16) +1.711s 14/16 350k
22 ˅1 Lorenzo Savadori ITA Aprilia Gresini (RS-GP)* +2.287s 16/18 340k

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 11

  1. Alex Rins na P5. 2 dziesiąte za najlepszym czasem. Jak on w czasówce robi taki wynik, to może być w wyścigu śmieszno, zwłaszcza w przypadku, kiedy znalazłby się na czele z Millerem

  2. Fajnie, że ruszył juz sezon. Jest jeszcze coś bardzo fajnego – ruszył kanał Jorge Lorenzo na YT. Nigdy nie przepadałem za “lizakiem”, ale analiza przed rundą oczami byłego zawodnika (i co jak co wielokrotnego MŚ) bardzo ciekawa i rzeczowa. Spoko, bardzo spoko.

  3. Trening treningami ale KTMy to jakis dramat. Cieszy fakt, że tyle zawodnikow w 1 sek.

  4. co się stało z formą Stefana Bradla ? kiedyś robił podia w MotoGP w prywatnym zespole , jezdzi juz tyle czasu tą honda i nic… dla porównania przychodzi Pol Espargaro robi tym motocyklem kilka przejażdżek i jest szybszy

    • Słowo klucz brzmi : kiedyś. Pamiętasz ostatni sezon Bradla na Aprilli? Chyba w 2016? Zjadł go średniak Bautista. Potem Niemiec zniknął z padoku, a potem został testerem. I właśnie to robi – testuje, skupia się na wynikach

      • w ramach przypomnienia to “średniak Bautista” na prywatnej Hondzie też robił wyniki a to były jego początki w MotoGP -gimby niepamientajo :) pozniej przepadł jak Bradl i było coraz gorzej

        • W ramach przypomnienia, Bautista zaczynał na Suzuki. A co do lat na Hondach, wtedy Bradl był lepszy. Nieznacznie lepszy, ale lepszy. A potem, w 2015, wszystko się u niego załamało

  5. Miller może za bardzo się podpalić i mogą być błędy w wyścigu
    Morbidelli,Mir,najbardziej stabilni jeśli chodzi o psyche i formę
    Rossi myślę będzie między 3-5 miejscem w wyścigu

  6. 1’53.387 no no jeszcze trochę bariera 1.53 będzie złamana. Na Jacka Millera liczę wygra na otwarcie sezonu

    • bo tylko australijczycy ogarniają Ducati , najpierw Stoner teraz Miller od samego poczatku najszybszy , a ten caly Rossi czy Doviziozo nie potrafili ogarnać tej maszyny i zdobyc tytułu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
141 zapytań w 0,452 sek