Home / MotoGP / GP Kataru: Warm-up dla Andrei Iannone!

GP Kataru: Warm-up dla Andrei Iannone!

Andrea Iannone

Ostatni trening przed wieczornym wyścigiem o Grand Prix Kataru, trwająca 20-minut sesja warm-up ponownie przyniosła nieco nieoczekiwane wyniki i bardzo małe różnice w czołówce. Tym razem najszybszy okazał się być Andrea Iannone, który w wyścigu może być czarnym koniem. Drugi wynik padł łupem Aleixa Espargaro, a czołową trójkę uzupełnił Jorge Lorenzo. W TOP5 znaleźli się jeszcze Alvaro Bautista i Valentino Rossi, którzy wyprzedzili zdobywcę pole position, Marca Marqueza.

Start wyścigu MotoGP punktualnie o godzinie 20:00

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki sesji warm-up w Katarze:
1. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1’55.657
2. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1’55.711 | +0.054
3. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1’55.769 | +0.112
4. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1’55.868 | +0.211
5. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1’55.977 | +0.320
6. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1’55.990 | +0.333
7. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1’56.001 | +0.344
8. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1’56.037 | +0.380
9. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1’56.230 | +0.573
10. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1’56.290 | +0.633
11. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 1’56.419 | +0.762
12. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 1’56.507 | +0.850
13. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1’56.668 | +1.011
14. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R) 1’56.889 | +1.232
15. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1’56.908 | +1.251
16. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 1’57.228 | +1.571
17. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1’57.293 | +1.636
18. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1’57.294 | +1.637
19. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1’57.329 | +1.672
20. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1’58.378 | +2.721
21. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1’58.625 | +2.968
22. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1’58.734 | +3.077
23. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia) 2’00.083 | +4.426

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony = klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

AUTOR: nelka-23

Zainteresowana wszelkiego rodzaju sportami motorowymi, głównie MotoGP, WSBK oraz F1. Studentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Z portalem MOTOGP.PL związana od maja 2006 roku, od 2012 współpracująca z zespołem LCR Honda startującym w MotoGP.

komentarzy 7

  1. i jak tu typować ? jedyne wyjście to na chybił – trafił :D

  2. Witam a wiecie gdzie mogę wyścig obejrzeć online?

  3. no sezon rozpoczyna się ciekawie stawiam na MM Espargaro nie dojedzie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
173 zapytań w 1,458 sek