Home / MotoGP / GP Niemiec: Marquez na czele FP2

GP Niemiec: Marquez na czele FP2

Marc Marquez uzyskał najlepszy czas okrążenia w drugim treningu na Sachsenringu. Francesco Bagnaia po upadku w FP1 trafił do centrum medycznego, ale ma wrócić na tor w sobotę.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki FP2 w MotoGP przed GP Niemiec na Sachsenringu
Pos Rider Nat Team Time/Diff Lap Max
1 ^1 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) 1’20.705s 23/26 294k
2 ^2 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.341s 20/26 292k
3 ˅2 Fabio Quartararo FRA Petronas Yamaha (YZR-M1)* +0.360s 20/23 291k
4 ^1 Maverick Viñales SPA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.488s 22/23 293k
5 ^6 Pol Espargaro SPA Red Bull KTM Factory (RC16) +0.560s 20/21 296k
6 ^4 Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) +0.687s 22/23 294k
7 = Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP19) +0.737s 22/23 295k
8 ^7 Danilo Petrucci ITA Mission Winnow Ducati (GP19) +0.779s 19/20 291k
9 ˅3 Andrea Dovizioso ITA Mission Winnow Ducati (GP19) +0.784s 18/24 295k
10 ˅7 Valentino Rossi ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.833s 23/24 290k
11 ^3 Aleix Espargaro SPA Factory Aprilia Gresini (RS-GP) +0.838s 5/19 295k
12 ^1 Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha (YZR-M1) +0.936s 22/23 290k
13 ^7 Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR)* +0.973s 13/24 292k
14 ^3 Stefan Bradl GER Repsol Honda (RC213V) +0.988s 21/23 294k
15 ˅6 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +1.024s 21/21 287k
16 ˅8 Andrea Iannone ITA Factory Aprilia Gresini (RS-GP) +1.053s 19/21 291k
17 ˅5 Karel Abraham CZE Reale Avintia Ducati (GP18) +1.192s 23/23 290k
18 ^1 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM Tech3 (RC16)* +1.194s 23/23 291k
19 ˅3 Johann Zarco FRA Red Bull KTM Factory (RC16) +1.296s 20/20 292k
20 ^2 Hafizh Syahrin MAL Red Bull KTM Tech3 (RC16) +1.503s 19/20 289k
21 = Tito Rabat SPA Reale Avintia Ducati (GP18) +1.757s 24/24 292k
22 ˅4 Francesco Bagnaia ITA Pramac Ducati (GP18)* No Time

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarze 2

  1. Co z MotoE?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
119 zapytań w 0,399 sek