GP Niemiec: Vinales najlepszy w FP2, Marquez bez awansu do Q2

Maverick Vinales (Aprilia) był najszybszy w drugim, decydującym o bezpośrednim awansie do Q2 treningu na torze Sachsenring. W zaciętej sesji aż 15 zawodników zmieściło się w sekundzie! W gronie 10 zawodników z awansiem do Q2 zabrakło niespodziewanie Marca Marqueza (Gresini Ducati). Specjalista od GP Niemiec zaliczył groźny upadek, po którym nie wrócił już do jazdy.
Wyniki FP2 |
||||||
Pos | Rider | Nat | Team | Time/Diff | Lap | Max |
1 | Maverick Viñales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP24) | 1’19.622s | 23/26 | 303k |
2 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP24) | +0.340s | 30/32 | 305k |
3 | Miguel Oliveira | POR | Trackhouse Aprilia (RS-GP24) | +0.362s | 27/31 | 304k |
4 | Alex Marquez | SPA | Gresini Ducati (GP23) | +0.407s | 26/32 | 300k |
5 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP24) | +0.439s | 24/30 | 306k |
6 | Enea Bastianini | ITA | Ducati Lenovo (GP24) | +0.463s | 21/25 | 306k |
7 | Franco Morbidelli | ITA | Pramac Ducati (GP24) | +0.464s | 27/28 | 304k |
8 | Pedro Acosta | SPA | Red Bull GASGAS Tech3 (RC16)* | +0.520s | 25/28 | 307k |
9 | Fabio Di Giannantonio | ITA | VR46 Ducati (GP23) | +0.658s | 22/23 | 300k |
10 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +0.662s | 29/31 | 305k |
11 | Jack Miller | AUS | Red Bull KTM (RC16) | +0.663s | 25/28 | 305k |
12 | Raul Fernandez | SPA | Trackhouse Aprilia (RS-GP23) | +0.722s | 25/27 | 302k |
13 | Marc Marquez | SPA | Gresini Ducati (GP23) | +0.762s | 6/7 | 300k |
14 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.785s | 29/30 | 303k |
15 | Augusto Fernandez | SPA | Red Bull GASGAS Tech3 (RC16) | +0.991s | 19/26 | 299k |
16 | Johann Zarco | FRA | LCR Honda (RC213V) | +1.046s | 24/27 | 301k |
17 | Luca Marini | ITA | Repsol Honda (RC213V) | +1.246s | 29/32 | 300k |
18 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +1.264s | 26/29 | 298k |
19 | Marco Bezzecchi | ITA | VR46 Ducati (GP23) | +1.279s | 24/26 | 304k |
20 | Remy Gardner | AUS | Monster Yamaha (YZR-M1) | +1.783s | 23/27 | 302k |
21 | Stefan Bradl | GER | HRC Test Team (RC213V) | +1.952s | 23/30 | 301k |
22 | Joan Mir | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +2.225s | 5/26 | 300k |
Źródło: crash.net
Viñales po ogłoszeniu podejścia z Aprilii zaczął jeździć 😂
Naprawdę moglibyście te wyniki dawać wcześniej, niż 2 godziny po treningu… Tak jest praktycznie zawsze. I jeśli ktoś nie ma jak oglądać, a chce być w miarę na bieżąco, to musi sobie sprawdzać na oficjalnych kanałach MotoGP.
MM niepotrzebnie próbował sie ratować Bastinini tego nie robil i tylko sie przeczochrał tyłkiem po asfalcie
Kolejny „fachowiec” będzie uczył 8-krotnego mistrza…
Pisze to pisze, widać od razu że teoretyk co praktyki na oczy nie widział. Z fotela, z 8 powtórkami i komentarzem to łatwo oceniać, a jak przychodzi co do czego to robi tak samo głupie błędy jak każdy.
Pogoda nie rozpieszcza w ten weekend, wieje wiatr temperatura jest niska, ten tor też jest jednym z gorszych w kalendarzu, chyba dlatego, że kręci się w lewo i tak „11-stka” w prawo to jakiś dramat .
Za dużo tych wywrotek podczas treningów.
Szkoda, że Marqez’ znów się wywrócił i potłukł, byłem ciekawy co on potrafi wycisnąć z tego GP 23 na pętli gdzie top speed nie ma większego znaczenia. A tu gleba i będzie jutro znów woził się w Q1.
Aprille jak się ładnie pokazały, jednak coś tam się dzieje, może być ciekawie w przyszłym roku jak Martin i beza tam zawitają.
Fabryka Ducati jak stabilnie Bastianini 🚀 tuż za Peco , Martin też nie odpuszcza .
Zdaje się kolejna teoria spiskowa o sabotowaniu Martina i Pramac’a opuszczających gniazdo Ducati zdaje się brać w łeb.
Jutro kwalifikacje, z rana i po południu ma być sucho w niedzielę też, a jeszcze przed weekend-em spodziewano się deszczu w niedzielę.
Relacja w Polsacie pierwszy trening z rana i kącik techniczny o różnicy pomiędzy silnikami w układzie V 4 I R4 oraz układach wydechowych – co oni tam bredzili to dramat .
Niech już lepiej Mareczka komplementują.
Pogoda nie rozpieszcza w ten weekend, wieje wiatr temperatura jest niska, ten tor też jest jednym z gorszych w kalendarzu, chyba dlatego, że kręci się w lewo i tak „11-stka” w prawo to jakiś dramat .
Za dużo tych wywrotek podczas treningów.
Szkoda, że Marqez’ znów się wywrócił i potłukł, byłem ciekawy co on potrafi wycisnąć z tego GP 23 na pętli gdzie top speed nie ma większego znaczenia. A tu gleba i będzie jutro znów woził się w Q1.
Aprille jak się ładnie pokazały, jednak coś tam się dzieje, może być ciekawie w przyszłym roku jak Martin i beza tam zawitają.
Fabryka Ducati jak stabilnie Bastianini 🚀 tuż za Peco , Martin też nie odpuszcza .
Zdaje się kolejna teoria spiskowa o sabotowaniu Martina i Pramac’a opuszczających gniazdo Ducati zdaje się brać w łeb.
Jutro kwalifikacje, z rana i po południu ma być sucho w niedzielę też, a jeszcze przed weekend-em spodziewano się deszczu w niedzielę.