Home / MotoGP / GP San Marino: Yamaha kontratakuje! Vinales z pole position

GP San Marino: Yamaha kontratakuje! Vinales z pole position

Maverick Vinales zdobył pole position, a Yamaha po ogromnych problemach w poprzednich rundach zajęła cztery najlepsze pozycje w kwalifikacjach do niedzielnego GP San Marino na torze w Misano. W pierwszym rzędzie ustawią się jeszcze Franco Morbidelli i Fabio Quartararo.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki kwalifikacji
1 Maverick Viñales SPA Monster Yamaha (YZR-M1) 1’31.411s 9/9 290k
2 Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha (YZR-M1) +0.312s 7/7 288k
3 Fabio Quartararo FRA Petronas Yamaha (YZR-M1) +0.380s 3/7 289k
4 Valentino Rossi ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.466s 3/8 287k
5 Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP20) +0.641s 8/8 298k
6 Francesco Bagnaia ITA Pramac Ducati (GP20) +0.643s 3/7 302k
7 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.679s 8/9 292k
8 Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.691s 9/9 289k
9 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP20) +0.773s 9/9 298k
10 Johann Zarco FRA Reale Avintia (GP19) +0.807s 7/7 297k
11 Pol Espargaro SPA Red Bull KTM (RC16) +0.855s 5/5 296k
12 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM Tech3 (RC16) +0.912s 3/4 292k
Q1:
13 Aleix Espargaro SPA Aprilia Gresini (RS-GP) 1’32.295s 2/6 291k
14 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) 1’32.382s 8/8 293k
15 Danilo Petrucci ITA Ducati Team (GP20) 1’32.418s 3/7 298k
16 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16)* 1’32.534s 7/8 293k
17 Tito Rabat SPA Reale Avintia (GP19) 1’32.791s 3/7 297k
18 Iker Lecuona SPA Red Bull KTM Tech3 (RC16)* 1’32.838s 8/8 290k
19 Stefan Bradl GER Repsol Honda (RC213V) 1’32.915s 8/8 294k
20 Bradley Smith GBR Aprilia Gresini (RS-GP) 1’33.166s 8/8 293k
21 Alex Marquez SPA Repsol Honda (RC213V)* 1’33.333s 8/9 294k

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 8

  1. Ale słabe te Yamy, prawda, rabini?
    KTM rozczarował, Suzuki klasycznie, Ducati bez szału, Honda lepiej nie mówić

  2. Tak prędkość nieco powyżej 300 km/h,ale nie prędkość na tym torze ma znaczenie tylko stabilność motocykla na wejściach i wyjściach z zakrętów.Natomiast na tym torze są jedna z najszybszych zakrętów gdzie prędkości pod koniec drugiego sektoru przekraczają 290 km/h przed czterema prawymi zakrętami,gdzie dwa z czterech zakrętów są bardzo szybkie i jeden szybki.

  3. Słuchajcie, odłożyłem gdzieś na chwilę Hondę i nie mogę znaleźć… Dobra, mam. Była za Aprilią.

  4. Zauważcie, że Suzuki praktycznie na każdym torze jest w czubie stawki. Czasem na torze króluje Ducati, na innnym Yamaha, na jeszcze innym zaś Honda. Zaś Suzuki prawie na każdym torze jest gdzieś z przodu. Według mnie Suzuki stworzyło bardzo dobrą maszynę. Rins jest bardzo dobrym kierowcą, ale wydaje mi się, że ktoś inny, jakiś młody wyjadacz mogły zgarnąć na tej maszynie nie jedno mistrzostwo.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
165 zapytań w 1,304 sek