Maverick Vinales zdobył pole position, a Yamaha po ogromnych problemach w poprzednich rundach zajęła cztery najlepsze pozycje w kwalifikacjach do niedzielnego GP San Marino na torze w Misano. W pierwszym rzędzie ustawią się jeszcze Franco Morbidelli i Fabio Quartararo.
Wyniki kwalifikacji | ||||||
1 | Maverick Viñales | SPA | Monster Yamaha (YZR-M1) | 1’31.411s | 9/9 | 290k |
2 | Franco Morbidelli | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.312s | 7/7 | 288k |
3 | Fabio Quartararo | FRA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.380s | 3/7 | 289k |
4 | Valentino Rossi | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.466s | 3/8 | 287k |
5 | Jack Miller | AUS | Pramac Ducati (GP20) | +0.641s | 8/8 | 298k |
6 | Francesco Bagnaia | ITA | Pramac Ducati (GP20) | +0.643s | 3/7 | 302k |
7 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.679s | 8/9 | 292k |
8 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.691s | 9/9 | 289k |
9 | Andrea Dovizioso | ITA | Ducati Team (GP20) | +0.773s | 9/9 | 298k |
10 | Johann Zarco | FRA | Reale Avintia (GP19) | +0.807s | 7/7 | 297k |
11 | Pol Espargaro | SPA | Red Bull KTM (RC16) | +0.855s | 5/5 | 296k |
12 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM Tech3 (RC16) | +0.912s | 3/4 | 292k |
Q1: | ||||||
13 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Gresini (RS-GP) | 1’32.295s | 2/6 | 291k |
14 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | 1’32.382s | 8/8 | 293k |
15 | Danilo Petrucci | ITA | Ducati Team (GP20) | 1’32.418s | 3/7 | 298k |
16 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16)* | 1’32.534s | 7/8 | 293k |
17 | Tito Rabat | SPA | Reale Avintia (GP19) | 1’32.791s | 3/7 | 297k |
18 | Iker Lecuona | SPA | Red Bull KTM Tech3 (RC16)* | 1’32.838s | 8/8 | 290k |
19 | Stefan Bradl | GER | Repsol Honda (RC213V) | 1’32.915s | 8/8 | 294k |
20 | Bradley Smith | GBR | Aprilia Gresini (RS-GP) | 1’33.166s | 8/8 | 293k |
21 | Alex Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V)* | 1’33.333s | 8/9 | 294k |
Źródło: crash.net
Ale słabe te Yamy, prawda, rabini?
KTM rozczarował, Suzuki klasycznie, Ducati bez szału, Honda lepiej nie mówić
Bardzo slabe. Ten tor jest jednym z wolniejszych w sezonie wiec czego sie jarac. Pojada na szybszy obiekt i Yamaha nie istnieje.
Tak prędkość nieco powyżej 300 km/h,ale nie prędkość na tym torze ma znaczenie tylko stabilność motocykla na wejściach i wyjściach z zakrętów.Natomiast na tym torze są jedna z najszybszych zakrętów gdzie prędkości pod koniec drugiego sektoru przekraczają 290 km/h przed czterema prawymi zakrętami,gdzie dwa z czterech zakrętów są bardzo szybkie.
Tak prędkość nieco powyżej 300 km/h,ale nie prędkość na tym torze ma znaczenie tylko stabilność motocykla na wejściach i wyjściach z zakrętów.Natomiast na tym torze są jedna z najszybszych zakrętów gdzie prędkości pod koniec drugiego sektoru przekraczają 290 km/h przed czterema prawymi zakrętami,gdzie dwa z czterech zakrętów są bardzo szybkie i jeden szybki.
Słuchajcie, odłożyłem gdzieś na chwilę Hondę i nie mogę znaleźć… Dobra, mam. Była za Aprilią.
albo schowała się na końcu garażu )))
To było przecudowne. Oplułam telefon kawą ?
Zauważcie, że Suzuki praktycznie na każdym torze jest w czubie stawki. Czasem na torze króluje Ducati, na innnym Yamaha, na jeszcze innym zaś Honda. Zaś Suzuki prawie na każdym torze jest gdzieś z przodu. Według mnie Suzuki stworzyło bardzo dobrą maszynę. Rins jest bardzo dobrym kierowcą, ale wydaje mi się, że ktoś inny, jakiś młody wyjadacz mogły zgarnąć na tej maszynie nie jedno mistrzostwo.