Zespoły Ducati w MotoGP i Ferrari w Formule 1 zastanawiają się nad całkowitą rezygnacją z promowania kampanii MISSION WINNOW – to inicjatywa sponsora tytularnego tych ekip, koncernu tytoniowego Phillip Morris, a dotyczy tzw. e-papierosów. Jednak w niektórych krajach restrykcyjne prawo nie pozwala nawet takiej promocji, związanej z koncernami tytoniowymi.
I tak: Ferrari „zdjęło” już logo kampanii w Australii, Kanadzie i Francji, a Ducati zrobiło to samo na Le Mans. McLaren, którego sponsorem jest inny koncern: British American Tobacco, mający konkurencyjną kampanię, też musiał usunąć swoje logo. Teraz prawdopodobnie Ducati przyjedzie do Holandii bez widocznych napisów MISSION WINNOW, do czasu aż nie wrócą one na samochody Ferrari. Aby wypełnić luki na owiewkach motocykli GP19, Andrea Dovizioso i Danilo Petrucci zaprojektowali swoje grafiki, przedstawiające ich pseudonimy.
Ferrari zmieniło już nawet oficjalną nazwę zespołu: Scuderia Ferrari Mission Winnow to teraz Scuderia Ferrari. Zespół Mission Winnow Ducati ma zrobić to samo: oficjalna nazwa będzie brzmieć Ducati Team. Póki co przedstawiciele zespołów Ducati i Ferrari nie skomentowali sprawy.
Źródło: motorsport.com