Home / MotoGP / Logo MISSION WINNOW zniknie z Ducati na dobre?

Logo MISSION WINNOW zniknie z Ducati na dobre?

Zespoły Ducati w MotoGP i Ferrari w Formule 1 zastanawiają się nad całkowitą rezygnacją z promowania kampanii MISSION WINNOW – to inicjatywa sponsora tytularnego tych ekip, koncernu tytoniowego Phillip Morris, a dotyczy tzw. e-papierosów. Jednak w niektórych krajach restrykcyjne prawo nie pozwala nawet takiej promocji, związanej z koncernami tytoniowymi.

I tak: Ferrari „zdjęło” już logo kampanii w Australii, Kanadzie i Francji, a Ducati zrobiło to samo na Le Mans. McLaren, którego sponsorem jest inny koncern: British American Tobacco, mający konkurencyjną kampanię, też musiał usunąć swoje logo. Teraz prawdopodobnie Ducati przyjedzie do Holandii bez widocznych napisów MISSION WINNOW, do czasu aż nie wrócą one na samochody Ferrari. Aby wypełnić luki na owiewkach motocykli GP19, Andrea Dovizioso i Danilo Petrucci zaprojektowali swoje grafiki, przedstawiające ich pseudonimy.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Ferrari zmieniło już nawet oficjalną nazwę zespołu: Scuderia Ferrari Mission Winnow to teraz Scuderia Ferrari. Zespół Mission Winnow Ducati ma zrobić to samo: oficjalna nazwa będzie brzmieć Ducati Team. Póki co przedstawiciele zespołów Ducati i Ferrari nie skomentowali sprawy.

Źródło: motorsport.com

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
145 zapytań w 1,106 sek