Home / MotoGP / Marquez najlepszy sobotniego poranka w Silverstone

Marquez najlepszy sobotniego poranka w Silverstone

marc+marquez+repsol+honda+grand+prix+silverstone

Marc Marquez kontynuuje swoją passę z wczorajszego dnia i ponownie uzyskuje najlepszy rezultat podczas sobotnich treningów na torze Silverstone. Niestety mistrz nie ustrzegł się błędu i zaliczył wywrotkę (lowside) podczas trzeciej sesji treningowej.

Trening odbył się przy chłodnej temperaturze, było wietrznie, ale nie padało.

Kliknij, aby pominąć reklamy

FP3:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 2m 1.906s [Okr. 8/12] 323km/h (V max)
2. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 2m 1.940s +0.034s [13/15] 323km/h
3. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 2m 2.116s +0.210s [15/16] 323km/h
4. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 2m 2.243s +0.337s [16/18] 320km/h
5. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 2m 2.359s +0.453s [14/15] 321km/h
6. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 2m 2.368s +0.462s [15/18] 325km/h
7. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 2m 2.564s +0.658s [15/15] 325km/h
8. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 2.605s +0.699s [16/16] 324km/h
9. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 2m 2.726s +0.820s [17/17] 324km/h
10. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 2m 2.886s +0.980s [13/14] 314km/h
11. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 2m 2.912s +1.006s [15/16] 323km/h
12. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 2m 2.912s +1.006s [15/17] 320km/h
13. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 2m 3.368s +1.462s [15/16] 307km/h
14. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 2m 3.845s +1.939s [14/16] 311km/h
15. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 2m 4.319s +2.413s [5/18] 321km/h
16. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2m 4.350s +2.444s [11/14] 315km/h
17. Alex De Angelis RSM NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 2m 4.655s +2.749s [7/18] 316km/h
18. Leon Camier GBR Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2m 4.735s +2.829s [7/13] 305km/h
19. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 2m 5.732s +3.826s [13/13] 305km/h
20. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 2m 6.021s +4.115s [15/16] 302km/h
21. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 2m 6.053s +4.147s [13/13] 306km/h
22. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)* 2m 6.909s +5.003s [14/14] 300km/h
23. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)* 2m 7.648s +5.742s [13/14] 301km/h

Top 10 – czasy łączone ze wszystkich treningów:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V)
2. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici)
3. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V)
4. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1)
5. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1)
6. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)
7. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V)
8. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)
9. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici)
10. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha)

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika wsezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

* – debiutant

AUTOR: Thom@s

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
137 zapytań w 1,304 sek