Home / MotoGP / Michele Pirro najlepszy w FP2

Michele Pirro najlepszy w FP2

Michele Pirro

Niewiele się działo podczas drugiej sesji treningowej MotoGP na torze Mugello. Z powodu lekkich opadów deszczu, część obiektu była mokra, a część nie, a jazda w takich warunkach nie jest najbezpieczniejsza. Dopiero w samej końcówce paru kierowców wykonało po kilka okrążeń, a najszybszy był Michele Pirro.

Większość kierowców zdecydowała się pozostać przy takiej pogodzie w boksach, a pomiarowe okrążenia wykonało tylko czterech zawodników. Pierwszy wynik wywalczył Pirro, wyprzedzając Nicky’ego Haydena, Alvaro Bautistę oraz Hiroshiego Aoyamę.

Michele był jednak o siedemnaście sekund wolniejszy, aniżeli zawodnicy jeżdżą po suchym torze Mugello.

Kolejne treningi, i kwalifikacje, jutro.

Wyniki drugiej sesji treningowej na Mugello:
1. Michele Pirro ITA Ducati Team (Desmosedici) 2’05.435
2. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2’07.067
3. Alvaro Bautista SPA Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 2’09.153
4. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2’12.275

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

* – debiutant

AUTOR: nelka-23

Zainteresowana wszelkiego rodzaju sportami motorowymi, głównie MotoGP, WSBK oraz F1. Studentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Z portalem MOTOGP.PL związana od maja 2006 roku, od 2012 współpracująca z zespołem LCR Honda startującym w MotoGP.

Komentarze: 1

  1. Mam nadzieje, że w wyścigu także wygra :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
139 zapytań w 1,342 sek