Home / MotoGP / GP Wielkiej Brytanii: Piątek dla Crutchlowa, potężny high-side Marqueza

GP Wielkiej Brytanii: Piątek dla Crutchlowa, potężny high-side Marqueza

Cal Crutchlow uzyskał najlepszy czas w drugiej piątkowej sesji treningowej. Drugi był Valentino Rossi, a trzeci Maverick Vinales. Marc Marquez leżał dwa razy – jeden z tych upadków był niezwykle groźny, bowiem Hiszpan przewrócił się przy dużej szybkości i zaliczył high-side.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki FP2 w MotoGP przed GP Wielkiej Brytanii na Silverstone:
1.
^2 Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 2m 00.897s [Lap 13/15] 320km/h (Max)

2. ^3 Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 2m 01.138s +0.241s [17/18] 320km/h
3. ˅2 Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) 2m 01.168s +0.271s [16/17] 324km/h
4. ^4 Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 2m 01.592s +0.695s [12/13] 322km/h
5. ˅1 Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 2m 01.611s +0.714s [6/13] 320km/h
6. ˅4 Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (GP17) 2m 01.655s +0.758s [14/17] 320km/h
7. ^6 Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory (RC16) 2m 01.832s +0.935s [16/17] 322km/h
8. ˅1 Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 2m 01.885s +0.988s [14/18] 320km/h
9. ^1 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP17) 2m 01.893s +0.996s [14/17] 323km/h
10. ˅1 Scott Redding GBR Octo Pramac (GP16) 2m 01.933s +1.036s [16/16] 322km/h
11. ^7 Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 2m 01.974s +1.077s [14/16] 323km/h
12. = Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 2m 02.072s +1.175s [18/18] 321km/h
13. ˅7 Alvaro Bautista ESP Pull&Bear Aspar (GP16) 2m 02.097s +1.200s [16/18] 326km/h
14. ^3 Karel Abraham CZE Pull&Bear Aspar (GP15) 2m 02.098s +1.201s [13/16] 323km/h
15. = Loris Baz FRA Reale Avintia (GP15) 2m 02.202s +1.305s [15/16] 320km/h
16. ^3 Danilo Petrucci ITA Octo Pramac (GP17) 2m 02.250s +1.353s [17/18] 328km/h
17. ˅3 Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 2m 02.408s +1.511s [15/15] 321km/h
18. ˅7 Jack Miller AUS EG 0,0 Marc VDS (RC213V) 2m 02.507s +1.610s [12/16] 322km/h
19. ˅3 Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 2m 02.580s +1.683s [14/14] 319km/h
20. ^2 Hector Barbera ESP Reale Avintia (GP16) 2m 02.735s +1.838s [13/17] 326km/h
21. ˅1 Tito Rabat ESP EG 0,0 Marc VDS (RC213V) 2m 02.860s +1.963s [14/19] 324km/h
22. ^1 Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 2m 03.475s +2.578s [12/14] 316km/h
23. ˅2 Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) 2m 04.429s +3.532s [15/17] 318km/h

Źródło: crash.net, fot. K.Polak / MSFoto.pl

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 7

  1. Nie wiem czym to jest spowodowane, czy intuicyjnie czy przez szkolenie może odruchowo ale widać przy pierwszym dzwonie że nawet nie próbuje wstawać tylko na czworaka najpierw żeby sprawdzić zbadać czy może ,ze jest cały(żadnego żłamania) a póżniej wstaje Przy drugim upadku podczas ślizgu na tyłku obserwował maszyne

  2. Fajnie Rins:)-11pozycja no i Pol Espargaro na 7 pozycji:)

  3. Tak jak nie przepadam za nim jako człowiekiem – tak jako zawodnik imponuje !! On ma chyba benzynę zamiast krwi. Po pierwszym upadku po stwierdzeniu że jest cały szybko kieruje się do motocykla (odrzuca pomoc stewadra/lekarza) i chce kontynuować trening. Myślę że mało który zawodnik po takiej glebie tak by się zachował. Ten Marquez to jednak straszny twardziel jest z uśmieszkiem cherubinka :-)) Na takiego twardziela musi być inny twardziel ( i nie mam tu na myśli VR) np. Zarco. Gdyby tylko dostał fabryczną konkurencyjną maszynę (najlepiej Yamahę lub Hondę) to myślę, że w nim MM w przyszłości miałby największego przeciwnika. Obaj twardziele, zadziory, nieustępliwi i bezkompromisowi. Miooooooodzioooooooo :-)))

  4. Nikt nie dba, że trening wygrał ulubieniec brytyjskiej publiczności i satelicki jeździec? Podczas GP Francji, Niemiec fajnie było słyszeć żywiołowo reagującą publikę, oby w niedzielę też Crutchlow zdobył co najmniej podium :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
151 zapytań w 1,575 sek