Home / MotoGP / Ostateczna lista startowa zawodników MotoGP na sezon 2015

Ostateczna lista startowa zawodników MotoGP na sezon 2015

yamaha+valentino+rossi+stawka+motogp+2015

Ostatnie wolne miejsce w klasie królewskiej zajął zawodnik Aprilii – Marco Melandri. Włoch wraca do MotoGP po 4 letniej przygodzie w serii World Superbike.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Pełna lista startowa zawodników MotoGP na sezon 2015

Repsol Honda (Klasa Fabryczna)
Marc Marquez SPA (RC213V)
Dani Pedrosa SPA (RC213V)

Movistar Yamaha (Klasa Fabryczna)
Valentino Rossi ITA (YZR-M1)
Jorge Lorenzo SPA (YZR-M1)

Ducati Team (Klasa Fabryczna)
Andrea Dovizioso ITA (Desmosedici GP15)
Andrea Iannone ITA (Desmosedici GP15)

Suzuki (Klasa Fabryczna)
Aleix Espargaro SPA (GSX-RR)
Maverick Vinales* SPA (GSX-RR)

Aprilia Gresini (Klasa Fabryczna)
Alvaro Bautista SPA (ART)
Marco Melandri ITA (ART)

Marc VDS Honda (Klasa Fabryczna)
Scott Redding GBR (RC213V)

Monster Yamaha Tech 3 (Klasa Fabryczna)
Pol Espargaro SPA (YZR-M1)
Bradley Smith GBR (YZR-M1)

Pramac Ducati (Klasa Fabryczna)
Danilo Petrucci ITA (Desmosedici GP14.2)
Yonny Hernandez COL (Desmosedici GP14.2)

LCR Honda (Klasa Fabryczna/Open)
Cal Crutchlow GBR (RC213V)
Jack Miller* AUS (RC213V-RS)

NGM Forward Racing Yamaha (Klasa Open)
Stefan Bradl GER (Forward Yamaha)
Loris Baz* FRA (Forward Yamaha)

Drive M7 Aspar Honda (Klasa Open)
Nicky Hayden USA (RC213V-RS)
Eugene Laverty* IRL (RC213V-RS)

Avintia Racing Ducati (Klasa Open)
Hector Barbera SPA (Desmosedici GP14/14.2?)
Mike di Meglio FRA (Desmosedici GP14/14.2?)

Cardion AB Motoracing (Klasa Open)
Karel Abraham CZE (RC213V-RS)

Iodaracing (Klasa Open)
Alex de Angelis RSM (ART)

* Debiutant

AUTOR: Thom@s

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

komentarzy 7

  1. Jack Miller i Eugene Laverty chyba zostają przy RCV1000R

  2. patrząc na czasy to bezpieczniej zostać przy nazwie ART :P

  3. Może tylko model będzie się nazywać ART, a konstruktor to po prostu Aprilia.

    Tak czy inaczej, nawet z tą klasą Open stawka MotoGP wygląda wreszcie normalnie; sami znani konstruktorzy a nie jakieś tam PBM czy Avintia. Osobiście myślę że nawet 5 konstruktorów wystarczy w MotoGP; mam nadzieję że Suzuki będzie w stanie powalczyć choćby z Ducati, podobnie Aprilia.

    Teraz wyłonienie debiutanta roku będzie wyzwaniem – Vinales czy Bazooka?
    No i jeszcze kto będzie najlepszy w klasie Open po przejściu Aleixa do Suzuki?

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
172 zapytań w 41,335 sek