Home / MotoGP / Prezentacja Desmosedici GP7 – Wroom 2007

Prezentacja Desmosedici GP7 – Wroom 2007

Wczoraj w scenerii gór Dolomitów odbyła się pierwsza oficjalna prezentacja nowego motocykla wyprodukowanego przez Ducati – Desmosedici GP7. Przy odsłonięciu maszyny brali udział Loris Capirossi i Casey Stoner, dwaj zawodnicy, którzy w nadchodzącym sezonie Wczoraj w scenerii gór Dolomitów odbyła się pierwsza oficjalna prezentacja nowego motocykla wyprodukowanego przez Ducati – Desmosedici GP7. Przy odsłonięciu maszyny brali udział Loris Capirossi i Casey Stoner, dwaj zawodnicy, którzy w nadchodzącym sezonie występować będą w barwach fabrycznego teamu Marlboro Ducati.

Marlboro jest ostatnią pozostającą w MotoGP firmą tytoniową, nie wliczając Rizle producenta bletek. Jednak ich logo nie znalazło się ani na prezentowanym motocyklu Ducati, ani również w sali konferencyjnej.

Podczas corocznego, tradycyjnego już spotkania w miasteczku Madonna di Campiglio (Włochy), nazywanego Wroom, zgromadzili się dziennikarze z całego świata motocyklowego, aby porozmawiać z zawodnikami i szefostwem zespołu z Bolonii.

Przedwczorajsza konferencja, w której brali udział Federico Minoli (Przewodniczący i Dyrektor Ducati Motor Holding) i Casey Stoner, Australijczyk który dołączył do drużyny w tym roku, wczoraj przyszła pora na spotkanie się z dziennikarzami na Claudio Domenicali’ego (Dyrektora Ducati Corse i Dyrektora Generalnego Produkcji Ducati Motor Holding) i Lorisa Capirossiego.

Nowe Desmosedici GP7 charakteryzuje się nowym malowaniem nazywanym „Czerwonym Wyścigowym Chromem” (Red Racing Chrome), pokrytym specjalną farbą. Naturalnie nowy wygląd to nie jedyna nowość otaczająca motocykl MotoGP 2007.
Całkowicie nowy silnik o pojemności 800cc „big bang” jest znacznie mniejszy i węższy niż jego poprzednik 990cc. Motor charakteryzuje się konwencyjnym porządkiem wystrzałów, co powoduje zmaksymalizowanie mocy i pomaga w spalaniu paliwa.

Motocykl dorobił się również krótszego podwozia i sub-ramy zamontowanej bezpośrednio na silniku, a nie jak dotąd na ramie. Wiele uwagi poświęcono również zapłonowi i dalszemu rozwojowi wszystkich komponentów.

”Jestem dumny prezentując nowe Desmosedici GP7, projekt który reprezentuje to co Ducati teraz „potrafi”,” powiedział Claudio Domenicali podczas konferencji prasowej. ” Motocykl cechuje maksimum technologii i ewolucji i jak dotąd dawało nam znakomite rezultaty na torze podczas pierwszych testów.
Jestem naprawdę szczęśliwy będąc tutaj razem z Lorisem. Wspólnie zaczynaliśmy ten projekt i dziś, pięć lat później wciąż tu jesteśmy, gotowi zaatakować nowy sezon w MotoGP.
Cieszę się również witając u nas Caseya: razem z Lorisem tworzą fantastyczną parę.
Wszytko to było by niemożliwe bez sponsorów. Wielkie podziękowania należą się tym, którzy nas wspomagali przez wiele lat i pragniemy ciepło przywitać SanDisk, światowego lidera w produkcji kart pamięci typu flash i przenośnych urządzeń multimedialnych, który ogłosił dziś oficjalnie, że zacznie z nami współpracę.

„Powiedzieli mi, że jestem dinozaurem MotoGP i z tego powodu postanowiłem zmienić moje dotychczasowe logo Capirex na Capi-T-rex,”,/i> skomentował na początku konferencji Loris Capirossi. ”Będzie to mój ósmy rok na mistrzostwach świata ale możecie być pewni jednej rzeczy: na motocyklu czuję się jak zwykle i wciąż czerpię przyjemność z wyścigów, więc jestem w formie, gotowy do dania z siebie wszystkiego w nowym sezonie.”

Zespół „czerwonych” wylatuje w piątek z Madonna di Campiglio i kieruje się do Malezji, na testy które odbędą się 22 stycznia (Poniedziałek) na torze Sepang i potrwają 3 dni.

Źródło: www.ducaticorsepress.com

AUTOR: Redakcja

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
119 zapytań w 1,082 sek