Home / MotoGP / Rossi juz jutro na Bridgestone'ach!

Rossi juz jutro na Bridgestone'ach!

Valentino Rossi podczas rozpoczynających się jutro zimowych testów w Jerez dosiądzie swojej Yamahy już nie na oponach francuskiego koncernu Michelin , lecz japońskiego Bridgestone.

Dyrektor Michelin Jean-Philippe Weber oznajmił, że jego firma nValentino Rossi podczas rozpoczynających się jutro zimowych testów w Jerez dosiądzie swojej Yamahy już nie na oponach francuskiego koncernu Michelin , lecz japońskiego Bridgestone.

Dyrektor Michelin Jean-Philippe Weber oznajmił, że jego firma nie miała i nie ma zamiaru zabraniać Rossiemu testowania w najbliższych dniach opon konkurencji, podczas gdy umowa z Michelin wygasa dopiero z końcem listopada. Włochowi nie wolno było za to brać udziału w testach w Walencji oraz Sepang. Nie miało to jednak większego znaczenia, ponieważ w tym czasie Rossi musiał poddać się rehabilitacji, po wypadku jakiemu uległ podczas kwalifikacji ostatniej rundy MotoGP w Walencji.

Valentino jako jedyny kierowca Yamahy będzie korzystał z opon Bridgestone. Jednak znając wyniki zawodników jeżdżących na Bridgestonach jest dobrej myśli. Mimo to trzeba uważać teraz na Michelin. Po złym sezonie na pewno będą chcieli się poprawić, a dodatkowo jeszcze odegrać na mnie. – powiedział.

Ponadto Rossi jest zadowolony z postawy szefa Yamahy Masao Furosawy, który zgodził się aby Włoch odgrywał większą rolę niż dotychczas w tworzeniu nowego projektu na sezon 2008. Rozmawiałem z Furosawą, jest on tak samo zdeterminowany jak ja. Zamierza brać czynny udział w każdej rundzie MotoGP, w tym w rozpoczynających się we wtorek testach w Jerez.

Jestem przekonany, że Yamaha powróci silniejsza. Jestem zadowolony z Yamahy oraz ze zmiany opon.

Dyrektor zespołu Rossiego Davide Brivio dodaje iż celem testów w Jerez jest dokładne zapoznanie się oraz przyzwyczajenie do zmiany ogumienia motocykla. Motocykl jest zasadniczo taki sam jak podczas ostatniej rundy tego sezonu, jednakże z małymi modyfikacjami przed sezonem 2008. W Jerez naszym celem jest dostosować maszynę do nowego ogumienia. Obserwować zachowanie motocykla i jeśli zajdzie potrzeba — dokonać zmian w ustawieniach. – wyjaśnił.

Źródło: autosport.com

AUTOR: Redakcja

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
138 zapytań w 1,156 sek