Home / MotoGP / Testy MotoGP, Sepang (2. dzień): Szybkie Yamahy i ścisk w czołówce

Testy MotoGP, Sepang (2. dzień): Szybkie Yamahy i ścisk w czołówce

W drugim dniu testów MotoGP zaimponowali zawodnicy Yamahy. Maverick Vinales i Valentino Rossi uplasowali się na dwóch pierwszych pozycjach, jednak różnice w stawce były minimalne i aż 14 zawodników zmieściło się w jednej sekundzie, co może zwiastować niesamowicie zacięty sezon. Testy będą kontynuowane we wtorek. Wyniki niedzielnych testów TUTAJ.

Podobnie jak w niedzielę, testy rozpoczęto na mokrej nawierzchni. Pierwsze szybkie przejazdy ruszyły mniej więcej po godzinie. Przewrócił się Pol Espargaro, jednak w centrum medycznym nie stwierdzono żadnych urazów. Najlepsze wyniki zawodników Yamahy zostały osiągnięte w samej końcówce sesji. Wielu zawodników sprawdzało dziś nowe owiewki motocykli.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki 2. dnia testów MotoGP na torze Sepang w Malezji:
1.
^10 Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 59.355s [okr.p 66/68]

2. ^1 Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 59.390s +0.035s [38/39]
3. ^4 Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 59.443s +0.088s [56/65]
4. ^1 Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (GP18) 1m 59.498s +0.143s [37/44]
5. ˅1 Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP17) 1m 59.509s +0.154s [43/44]
6. ^9 Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 1m 59.702s +0.347s [45/48]
7. ˅6 Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 59.730s +0.375s [51/68]
8. ˅6 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP18) 1m 59.732s +0.377s [20/32]
9. ^3 Danilo Petrucci ITA Pramac Ducati (GP18) 1m 59.747s +0.392s [45/46]
10. ^3 Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 59.917s +0.562s [56/57]
11. ^3 Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 59.925s +0.570s [40/47]
12. ˅4 Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 59.999s +0.644s [51/56]
13. ˅7 Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 2m 0.042s +0.687s [25/56]
14. ˅5 Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory (RC16) 2m 0.262s +0.907s [7/22]
15. ˅5 Tito Rabat ESP Reale Avintia (GP17) 2m 0.506s +1.151s [11/48]
16. ^4 Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) 2m 0.520s +1.165s [37/42]
17. ^6 Franco Morbidelli ESP EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 2m 0.662s +1.307s [35/36]
18. ˅1 Mika Kallio FIN Red Bull KTM Factory (RC16) 2m 0.701s +1.346s [44/51]
19. ˅3 Alvaro Bautista ESP Angel Nieto Team (GP17) 2m 0.728s +1.373s [47/58]
20. ^1 Karel Abraham CZE Angel Nieto Team (GP16) 2m 0.914s +1.559s [50/53]
21. ˅3 Takaaki Nakagami GBR LCR Honda (RC213V) 2m 0.952s +1.597s [19/50]
22. ˅3 Sylvain Guintoli FRA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 2m 1.392s +2.037s [5/46]
23. ˅1 Scott Redding GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 2m 1.456s +2.101s [48/51]
24. ^1 Yamaha Test 3 JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 1.480s +2.125s [36/37]
25. ^1 Yonny Hernandez COL Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 2m 1.554s +2.199s [43/49]
26. ^1 Xavier Simeon ESP Reale Avintia (GP16)* 2m 1.689s +2.334s [40/41]
27. ˅3 Tom Luthi SWI EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 2m 1.810s +2.455s [37/47]
28. = Yamaha Test 2 JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 2.573s +3.218s [23/33] * debiutant

Kliknij, aby pominąć reklamy

Źródło: crash.net

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 6

  1. Yamahy widzę wracają do formy a to cieszy bo zawsze to dobry prognostyk. U Hondy widać świetną metodykę pracy i jak zauważyłem oni już skupiają się nad tempem wyścigowym wiedząc że Marquez na dobrym setupie zmusi swoje cacko do przejścia w nadświetlną. Miodem na moje oczy i uszy jest równa i dobra postawa Jorge… Nie wiem na ile zasługa to toru czy innych przypadłości ale cieszy ogólny bilans osiągów Kapitalna postawa Millera któremu odpowiada charakterystyka Desmo i od pierwszego testu jeździ na dużej dozie pewności (Widać że australijczycy mają jakiś patent na włoskie maszyny). Dovi dzisiaj widać skupiał się na czymś innym. Dobra jazda Petruxa ale jeśli obaj fabryczni nie będą zawodzić to podejrzewam że Petrux będzie mocno szukał przejścia na Aprilię ale za kogo??? Znając życie za Reddinga

    Zarco mogę stwierdzić z całą pewnością dzisiaj jeździł na ramie fabrycznej M1 2017 z początku sezonu. W takich warunkach można zmusić ten motocykl do szybkiej jazdy ale niezmiernie obawiam się że gdy problemy się zaczną to Johann będzie zdany na siebie i na telemetrię fabrycznych z poprzedniego sezonu.

    Ciekawe też będzie to jak Suzuki Aprilia i KTM odnajdą się w tej rzeczywistości. Bo na razie Yamaha Honda i Ducati mają cug straszliwy

  2. A na szarym końcu Luthi, którego odjeżdżają Simeon i Hernandez

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
133 zapytań w 0,508 sek