Fabio Quartararo uzyskał najlepszy czas okrążenia podczas drugiego dnia testów w Malezji. Francuz swój najlepszy wynik osiągnął jednak tym razem na nowym motocyklu – przypomnijmy, że #20 ma w tym roku do dyspozycji maszynę w specyfikacji fabrycznej – inaczej niż Franco Morbidelli.
Drugi czas należał do Jacka Millera, a trzeci był Dani Pedrosa. Joan Mir na Suzuki, który ostatecznie zakończył dzień na czwartym miejscu, na początku dnia był najszybszym zawodnikiem. Udany dzień dla Yamahy skompletowali wspomniany Morbidelli i Maverick Vinales, mieszcząc się w TOP6.
Marc Marquez zakończył dzień na 9. pozycji, mimo zaliczonego niegroźnego upadku. Czołową dziesiątkę zamknął Valentino Rossi. Testy będą kontynuowane jeszcze w niedzielę, kiedy na tor ma wyjechać Jorge Lorenzo.
Wyniki 2. dnia | ||||||
Rider | Nat | Team | Time | Lap | ||
1 | ^8 | Fabio Quartararo | FRA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | 1m 58.572s | 63/72 |
2 | ˅1 | Jack Miller | AUS | Pramac Ducati (GP20) | +0.069s | 15/51 |
3 | ^13 | Dani Pedrosa | SPA | KTM Test Rider (RC16) | +0.090s | 53/54 |
4 | ˅2 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.159s | 11/54 |
5 | ˅2 | Franco Morbidelli | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.259s | 37/60 |
6 | ˅2 | Maverick Viñales | SPA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.321s | 41/69 |
7 | ˅2 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.406s | 25/63 |
8 | ˅2 | Pol Espargaro | SPA | Red Bull KTM (RC16) | +0.417s | 3/49 |
9 | ˅2 | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.525s | 10/47 |
10 | ˅2 | Valentino Rossi | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.544s | 38/60 |
11 | ˅1 | Aleix Espargaro | ITA | Aprilia Gresini (RS-GP) | +0.652s | 26/43 |
12 | ^3 | Cal Crutchlow | GBR | LCR Honda (RC213V) | +0.675s | 59/64 |
13 | ˅2 | Danilo Petrucci | ITA | Ducati Team (GP20) | +0.685s | 7/59 |
14 | ˅2 | Francesco Bagnaia | ITA | Pramac Ducati (GP20) | +0.741s | 11/59 |
15 | ˅2 | Andrea Dovizioso | ITA | Ducati Team (GP20) | +0.770s | 16/55 |
16 | ˅2 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM Tech3 (RC16) | +0.793s | 10/42 |
17 | = | Alex Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V)* | +1.089s | 11/66 |
18 | = | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16)* | +1.208s | 38/59 |
19 | = | Johann Zarco | FRA | Reale Avintia (GP19) | +1.253s | 16/51 |
20 | ^3 | Tito Rabat | SPA | Reale Avintia (GP19) | +1.617s | 77/77 |
21 | ˅1 | Sylvain Guintoli | FRA | Suzuki Test Rider (GSX-RR) | +1.714s | 3/58 |
22 | ˅1 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +1.775s | 16/47 |
23 | ˅1 | Iker Lecuona | SPA | Red Bull KTM Tech3 (RC16)* | +1.824s | 12/41 |
24 | = | Yamaha Test 3 | 0 | Yamaha Test Rider (YZR-M1) | +2.219s | 23/35 |
25 | = | Yamaha Test 1 | 0 | Yamaha Test Rider (YZR-M1) | +2.348s | 20/44 |
26 | = | Bradley Smith | GBR | Aprilia Test Rider (RS-GP) | +2.547s | 19/61 |
Źródło: crash.net
Testy jak testy, ale Pedrosa na P3 i ze stratą 0.09s :O
Everyone: Talking about Lorenzo
Pedrosa on P3:
AM I A joke to you?
Zarco poki co nie istnieje ale tak jak mowisz to testy
Pedrosa 3, Pol Espargaro 8, ale czas zrobił na 3 okrążeniu. Wygląda to obiecująco dla KTM. Aprilia też wygląda nieźle. Oby było podobnie w trakcie sezonu.
No powiem nawet więcej Aprilia ma całkowicie nowy silnik i związku z tym całkowicie musiał być przebudowany motocykl i ten motocykl wymaga jeszcze poprawek oraz ustawienia i to że już są blisko czołówki oznacza że Aprilia za rok może dwa regularnie stawać na podium a nawet od czasu do czasu wygrywać
Pedrosa kozak ,z pewnością rozwinie KTM-a,,szkoda tylko ,że już się nie ściga w GP ,, pamiętam wyścig ,kiedy MM raz ” musiał odciąć” Daniemu trakcję ,aby wygrać wyścig,,
Akurat tamto to był czysty przypadek. Inna sprawa, że MM poszedł w zakręt na desperata i podjechał do Daniego stanowczo za blisko. Podpisał fanatyk DP #26
Brawo Dani !
Dani naprawdę błysnął