Home / MotoGP / Testy MotoGP, Walencja (dzień 2): Vinales ponownie na czele

Testy MotoGP, Walencja (dzień 2): Vinales ponownie na czele

Maverick Vinales ponownie najszybszy – zawodnik Yamahy, który od wtorku jeździ z #12 na owiewkach motocykla – również w środę uzyskał najlepszy czas. Drugi był Andrea Dovizioso, a trójkę uzupełnił Marc Marquez. Czwarty był bardzo zadowolony z zupełnie nowego dla siebie Desmosedici GP19 – nowszego aż o dwie generacje Ducati. Aż 14 zawodników zmieściło się w jednej sekundzie.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki 2. dnia testów MotoGP w Walencji:

  1. ^5 Maverick Vinales SPA Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 30.757s
  2. ˅1 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosesdici) 1m 30.890s +0.133s
  3. ^1 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) 1m 30.911s +0.154s
  4. ^7 Jack Miller AUS Pramac Ducati (Desmosedici) 1m 30.939s +0.182s
  5. ˅2 Danilo Petrucci ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 30.959s +0.202s
  6. ˅4 Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha SRT (YZR-M1) 1m 30.974s +0.217s
  7. ^3 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 31.254s +0.497s
  8. ^1 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) 1m 31.304s +0.547s
  9. ˅4 Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 31.371s +0.614s
  10. ˅3 Aleix Espargaro SPA Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 31.400s +0.643s
  11. ˅3 Francesco Bagnaia ITA Pramac Ducati (Desmosedici)* 1m 31.405s +0.648s
  12. = Jorge Lorenzo SPA Repsol Honda (RC213V) 1m 31.584s +0.827s
  13. = Pol Espargaro SPA Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 31.628s +0.871s
  14. = Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 1m 31.714s +0.957s
  15. = Tito Rabat SPA Reale Avintia (Desmosedici) 1m 31.940s +1.183s
  16. ^4 Fabio Quartararo FRA Petronas Yamaha SRT (YZR-M1)* 1m 32.091s +1.334s
  17. ˅1 Andrea Iannone ITA Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 32.124s +1.367s
  18. ˅1 Jonas Folger GER Yamaha Test Rider (YZR-M1) 1m 32.265s +1.508s
  19. ˅1 Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (Desmosedici) 1m 32.376s +1.619s
  20. ˅1 Johann Zarco FRA Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 32.509s +1.752s
  21. = Karel Abraham CZE Reale Avintia (Desmosedici) 1m 32.906s +2.149s
  22. = Hafizh Syahrin MAL Red Bull KTM Tech3 (RC16) 1m 33.008s +2.251s
  23. = Bradley Smith GBR Aprilia Test Rider (RS-GP) 1m 33.028s +2.271s
  24. = Miguel Oliveira POR Red Bull KTM Tech3 (RC16) 1m 33.798s +3.041s

Źródło: crash.net
Fot. Yamaha

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 8

  1. Zadziwiająco wysoko są debiutanci: Bagnaia, Mir i Quartararo. Jak będą mieli takie parcie na szkło, jakie miał Zarco, to ciekawie nam się sezon zapowiada ;)

  2. Oo Lorenzo tylko 0,8 straty ,mir 0,9 szkoda ze iannone i zarco narazie sie nie mogą odnalezc ale teoretycznie maja slabsze maszyny co moze byc ich wymowka :D Zapowiada sie ciekawyy 2019. :)

  3. Właściwie to można być lekko zawiedzionym, bo KTM wygląda koszmarnie, Aprilia równie słabo. Zarco jest chyba załamany a Ianonne wyglądał jakby ktoś go walnął sierpowym po tym dzisiejszym dniu :(. Z tego co mówili komentatorzy to rok temu Syahrin i Nakagami tez byli wysoko jak na debiutantów więc nazwiska Mira i Bagnai w tabeli nie są wielkim zaskoczeniem. Pozycja Vinalesa staje sie wręcz tradycją :) – z której nie wynika później nic przełomowego, zresztą czasy nie były jakieś specjalnie wybitne, bo w 2016 były czasy poniżej 1.30, z 2017 roku nie mogę znaleźć danych na motogp. Także testy jak testy – Ci naprawdę mocni robili swoją robotę nie przejmując się specjalnie walką o najszybsze kółko.
    Widok Morbidellego szalejącego na M1-ce jest pewnie przykry dla Zarco :), jest też podsumowaniem dziwacznej strategii HRC względem swoich zespołów satelickich. Jeżeli wsparcie Yamahy dla SIC będzie ciut większe niż dla tech3 to właśnie w Morbidellim widzę potencjał na pojawianie się czasem w walce o podium.
    Ciekawy był tez dla mnie temat baku Lorenzo :) – to że jeden z jego motocykli miał od razu wersję cudownego baku „z Ducat” :). Ciekawe czy wybierze ostatecznie ten kształt zbiornika – może dzięki niemu od razu będzie w stanie jeździć po swojemu na Hondzie :)

    • HRC? Chyba miałeś na myśli YR.

      • nie, miałem na myśli to co HRC od lat wyprawia dając ćwierćmotocykle dla takiego Morbidellego czy Rabata – że chłopaki zmieniają te shity na motocykle i okazuje się że potrafią jeździć… Rozumiem że biznes to biznes, ale to co oni sprzedawali marcVDS to działa trochę na niekorzyść ich wizerunku – jakby bolało ich tak bardzo choćby to nie zmniejszanie max obrotów, i tak reszta moto nie była konkurencją dla ich fabryki i LCR.

  4. nwm wedlug mnie zarco nie stanie na podium mamy bardzo mocne ekipy satelickie co nawet dorównują ekipą fabrycznym co pokazał sezon 2017/2018 a nie chce mi sie wierzyć ,ze ktm nagle wiedzie z buta i bedzie w stanie rywalizować

    • KTM za rok ma szansę coś pokazać jak cała trója i Pedrosa popchną rozwój maszyny.
      Oliveira bardzo słabo wyglądało jakby ciągle walczył z karbonowymi hamulcami.

  5. Yamaha która wie jak to się robi wielokrotnie mistrza zbiera się już 2 lata żeby podnieść się z kolan no to KTM tak szybko tego nie zrobi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
161 zapytań w 1,455 sek