Home / MotoGP / Wyniki FP2 MotoGP- Grand Prix Walencji

Wyniki FP2 MotoGP- Grand Prix Walencji

marc+marquez+grand+prix+walecji

Marc Marquez okazał się najszybszym zawodnikiem w klasie MotoGP, podczas pierwszego dnia treningów na torze w Walencji.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki FP2 MotoGP – Grand Prix Walencji:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 31.454s [okr. 20/21] 328km/h (Top Speed)
2. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 31.558s +0.104s [17/19] 327km/h
3. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 31.565s +0.111s [11/16] 319km/h
4. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 31.568s +0.114s [8/20] 325km/h
5. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 1m 31.731s +0.277s [17/20] 327km/h
6. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 31.895s +0.441s [4/21] 330km/h
7. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 31.935s +0.481s [17/21] 327km/h
8. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 32.013s +0.559s [12/21] 328km/h
9. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 32.024s +0.570s [20/21] 324km/h
10. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 32.049s +0.595s [11/21] 323km/h
11. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici) 1m 32.194s +0.740s [18/22] 325km/h
12. Michele Pirro ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 32.267s +0.813s [15/18] 325km/h
13. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1m 32.486s +1.032s [17/19] 331km/h
14. Alex De Angelis RSM NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 32.562s +1.108s [15/19] 321km/h
15. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1m 32.689s +1.235s [18/20] 323km/h
16. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1m 32.725s +1.271s [18/18] 315km/h
17. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 1m 32.771s +1.317s [21/21] 310km/h
18. Randy De Puniet FRA Team Suzuki MotoGP (GSX-RR) 1m 32.799s +1.345s [17/18] 313km/h
19. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 32.860s +1.406s [19/20] 328km/h
20. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 33.434s +1.980s [17/18] 311km/h
21. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RC213V-RS) 1m 33.436s +1.982s [11/21] 324km/h
22. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1m 33.504s +2.050s [19/19] 309km/h
23. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 33.737s +2.283s [16/17] 311km/h
24. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)* 1m 34.106s +2.652s [19/19] 309km/h
25. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)* 1m 34.988s +3.534s [17/17] 306km/h

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika wsezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

* – debiutant

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

Komentarze: 1

  1. Poprawa u Randy’ego względem pierwszej sesji 0.6s. Nie jest źle.

    BTW. Sugeruję na przyszły rok zamienić czcionki dla klasy fabrycznej, tzn. czarny – klasa fabryczna (Honda i Yamaha), niebieski – klasa fabryczna z ustępstwami (Ducati, Suzuki, Aprilia), czerwony – klasa Open.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
129 zapytań w 0,444 sek