Home / MotoGP / Wyniki FP4 MotoGP – Grand Prix Walencji

Wyniki FP4 MotoGP – Grand Prix Walencji

marc+marquez+fp4+walencja+grand+prix+motogp

Marc Marquez ponownie okazał się być najlepszym zawodnikiem podczas ostatnich wolnych treningów na torze w Walencji. Hiszpan uzyskał czas jednego okrążenia – 1:31.372 sek.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki FP3 MotoGP – Grand Prix Walencji:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 31.372s [okr.11/15] 330km/h (Top Speed)
2. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 31.425s +0.053s [13/14] 330km/h
3. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1m 31.696s +0.324s [9/12] 330km/h
4. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 31.714s +0.342s [13/14] 324km/h
5. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 1m 31.826s +0.454s [12/15] 329km/h
6. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 31.870s +0.498s [11/14] 328km/h
7. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 31.870s +0.498s [15/16] 326km/h
8. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 31.937s +0.565s [9/17] 325km/h
9. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 32.103s +0.731s [12/14] 326km/h
10. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 32.321s +0.949s [14/18] 326km/h
11. Michele Pirro ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 32.605s +1.233s [3/13] 325km/h
12. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 32.617s +1.245s [6/11] 318km/h
13. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 32.672s +1.300s [6/15] 327km/h
14. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1m 32.680s +1.308s [12/13] 323km/h
15. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici) 1m 32.751s +1.379s [13/14] 323km/h
16. Randy De Puniet FRA Team Suzuki MotoGP (GSX-RR) 1m 32.936s +1.564s [6/14] 312km/h
17. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RC213V-RS) 1m 33.058s +1.686s [11/12] 325km/h
18. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 1m 33.060s +1.688s [6/15] 308km/h
19. Alex De Angelis RSM NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 33.147s +1.775s [10/11] 323km/h
20. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1m 33.204s +1.832s [15/17] 308km/h
21. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 33.345s +1.973s [4/15] 312km/h
22. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 33.488s +2.116s [10/15] 312km/h
23. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1m 33.543s +2.171s [9/13] 310km/h
24. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)* 1m 33.889s +2.517s [8/14] 311km/h
25. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)* 1m 34.709s +3.337s [8/14] 307km/h

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika wsezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

* – debiutant

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
119 zapytań w 0,465 sek