Home / MotoGP / Wzloty i upadki braci Espargaro – testy MotoGP w Katarze

Wzloty i upadki braci Espargaro – testy MotoGP w Katarze

Aleix Espargaro (NGM Mobile Forward Racing)

Podczas ostatniego dnia testów MotoGP przed rozpoczęciem nowego sezonu 2014, na torze w Katarze najszybszy okazał się być Aleix Espargaro. Drugi czas dnia wywalczył brat Aleixa, Pol, który niestety podczas upadku, złamał sobie obojczyk. W poniedziałek młody Hiszpan podda się operacji.

Wyniki drugiego dnia testów w Katarze:

1. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward-Yamaha) 1:54.874s (okr. 19/47)
2. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1:54.907s | +0.033s (25/45)
3. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1:55.027s | +0.153s (15/55)
4. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1:55.187s | +0.313s (3/40)
5. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1:55.232s | +0.358s (8/50)
6. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1:55.518s | +0.644s (29/59)
7. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Forward-Yamaha) 1:55.978s | +1.104s (24/31)
8. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1:56.056s | +1.182s (33/47)
9. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1:56.273s | +1.399s (37/44)
10. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1:57.006s | +2.132s (55/56)
11. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R) 1:57.009s | +2.135s (25/50)
12. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 1:57.142s | +2.268s (5/38)
13. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1:57.342s | +2.468s (28/34)
14. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia) 1:57.669s | +2.795s (17/44)
15. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1:58.086s | +3.212s (42/55)
16. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1:58.555s | +3.681s (16/30)
17. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1:58.971s | +4.097s (6/20)

Niebieski klasa Fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie silniki zespołu w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

Czerwony klasa Otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa Fabryczna.

AUTOR: Thom@s

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

Komentarze: 1

  1. Powinno być „Wyniki trzeciego dnia testów w Katarze:” :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
149 zapytań w 1,292 sek