Home / MotoGP / Zarco pozytywnie nastawiony przykładem Lorenzo w Ducati

Zarco pozytywnie nastawiony przykładem Lorenzo w Ducati

Johann Zarco przyznał, że jest pozytywnie zbudowany przed sezonem 2020 – głównie tym, że na motocyklu Ducati potrafił zwyciężać zawodnik, który przeszedł na tę maszynę z zupełnie innej konstrukcji. Mowa oczywiście o Jorge Lorenzo, który na GP18 w połowie sezonu pojechał kilka znakomitych wyścigów, trzykrotnie wygrywając.

Zarco został zakontraktowany przez ekipę Avintii, jednak związany jest bezpośrednio z Ducati. Francuz będzie miał do dyspozycji roczną maszynę. “Przykład Lorenzo jest dla mnie bardzo pozytywny. Miał bardzo szczególny styl jazdy – czysty, precyzyjny i jeśli nie potrafił znaleźć odpowiedniego wyczucia, nie mógł być szybki.” – powiedział Zarco. “Kiedy wygrywał, widzieliśmy “czystego” Lorenzo.”

Kliknij, aby pominąć reklamy

#5 chwali włoską markę za to, że potrafi słuchać swoich zawodników i ich komunikatów – inaczej niż np. Honda, którą “rządzi” Marc Marquez. “Są oni w stanie podążać za zawodnikiem, podczas gdy Honda – która ma kogoś tam mocnego jak Marc – są bardziej konserwatywni. Ducati poprawiło swoje możliwości, mając Dovizioso, Petrucciego, Millera, wszyscy są na poziomie umożliwiającym zdobywanie podium. To dlatego muszę pracować jedynie nad moją motywacją, determinacją i własną szybkością.”

Źródło: motorsport.com

Kliknij, aby pominąć reklamy

Czy Johann Zarco stanie na podium w 2020 roku?

View Results

Loading ... Loading ...

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL pisze regularnie od 2009 roku.

komentarze 24

  1. Te achy ochy słodko pierdzące opinie na temat Ducat i:D

  2. Oby tylko branie przykładu z sukcesu Lorenzo, nie wyszło Johannowi tak jak ostatnim razem:
    https://www.autosport.com/motogp/news/140780/ktm-zarco-encouraged-by-lorenzo-ducati-wins

    “#5 chwali włoską markę za to, że potrafi słuchać swoich zawodników i ich komunikatów – inaczej niż np. Honda, którą “rządzi” Marc Marquez. “Są oni w stanie podążać za zawodnikiem, podczas gdy Honda – która ma kogoś tam mocnego jak Marc – są bardziej konserwatywni.”
    Stoner, Rossi, Lorenzo i Dovizioso, mogą mieć inne zdanie na temat słuchania zawodników przez Ducati.
    Może dla Zarco zrobią wyjątek:)
    Pozostaje mieć nadzieję.

  3. Zawsze tak gada dopóki nie wsiądzie na motocykl, po trzech nieudanych wyścigach zmieni narrację, jest szybki ale za stosunek do swoich pracodawców i współpracowników go nie lubię. Za tymi motocyklami stoi masa ludzi z pasją i zaangażowaniem dużo większym niż on.

  4. Właśnie że trzeba mieć jaja i charakter żeby wygarniać zespołowi co chce i czego oczekuje od sprzętu Glebił bo cisnął ile mógł Nie szedł na ‘łatwizne’ (jak Lorenzo) byle wypełnić kontrakt i żeby kasa sie zgadzała tylko wolał opuścić zespół Przypomne że z własnej woli nie pchał sie do KTM-ma a z braku innego wyboru przez błąd jego menadżera Miękką pipą też był jak był konkurencyjny w swoim debiucie? Ty sie masz za kogoś z charakterem czy twardziela pisząc takie rzeczy o kimś kogo nie znasz a wiesz tyle co przeczytasz gdzieś w sieci o sprawie z Ktm-em ?

    • ‘Trzeba mieć jaja by wygarniać zespołowi czego się chce’ ??I na tym, twoim zdaniem, polega współpraca w zespole motogp?? W skrócie : menadżer nawalił, zespół ktm nie słuchał pobożnych życzeń, trza było podkulić ogon i zerwać kontrakt. Charakter się pokazuje jak nie idzie a nie jak jak wszystko się dobrze kręci i moim zdaniem Zarco tego testu nie zdał. Tak ja to widzę, ty widzisz inaczej. Ps. Nie był miękką pipą w
      swoim debiucie, bardzo mi imponował. Tym większe rozczarowanie jego zachowaniem.

    • co ja tam wiem..

      Rzeczywiście, Lorenzo tak poszedł na łatwiznę, że aż połamał kręgosłup… “byle wypełnić kontrakt i żeby kasa sie zgadzała”. Ale co ja tam wiem, pewnie Lorek powiedział ci to osobiście, a nie że “wiesz tyle co przeczytasz gdzieś w sieci “.

      • No właśnie, co wiesz chłopie, co wiesz?

        Skoro złamał kręgosłup, to co robił na motocyklu przez resztę sezonu?
        Skoro tak bardzo bał się upadku i dorobienia się inwalidztwa, to jakim niby cudem dalej jeździł?
        Skoro to była tak poważna kontuzja, to jakim niby cudem lekarze mu pozwolili jechać???

        Jeśli nie jechał by wypełnić kontrakt i zgarnąć kasę, to niby po co?

      • Kręg a nie kręgosłup wiec jeśli wchodzisz na ten temat to trzymaj sie faktów Czy ty wiesz co to znaczy ‘złamać kręgosłup’ ? Ja rozumiem kontuzje Zoperowali go,pauzował leczył sie wrócił i co ?

  5. ‘Ferdus’ weż sie ogarnij ,opanuj złość myśl pozytywnie i napisz coś konstruktywnego w tym temacie Jest takie przysłowie ‘przejdź moją ścieżką i dopiero wtedy powiedz co o mnie myślisz’ (dot.Zarco)

  6. Daruj sobie kolego rady wzięte z Paula Cohelo czy innej Pawlikowskiej. Pozwól mi na trochę złośliwej niekonstruktywnosci.

  7. Spokój, za kilka dni testy.

  8. Sa ludzie którzy nadają sie na litry a sa ludzie ktorzy nadaja sie tylko na sześćsetki.
    Zarco jest zdecydowanie ta druga osobą i nie rozumiem po co to ciągnie jak walka o 6-8miejsca to poniżenie dla mistrza moto2 ;)
    Mogl zostac tam gdzie dobrze mu szlo. Tutaj wyraznie nie radzi sobie z żadną maszyna łącznie z yamahą. Powinien wrócić na triumpha i latac z mlodzikami.
    Jego porywczość zawsze znajduje ujscie w wywiadach i w wyscigach. Ale jak sie konczy ? Z niebieskimi chujnia i ciągle wywrotki, z pomarańczowymi dno Moze z raz w treningu cos pojechał nawet ok …. kto sadzi ze na ducati sie poprawi to jest w bledzie. Pojedzie dwa spoko okrążenia i wpierdoli opone jak zawsze I spadnie w okolice 8-10 miejsca. Lubie chlopa bo skromny dosyc jak na niegdysiejszego mistrza ale jego wybujala ambicja jest w tym przypadku gorsza niz maniera lorenzo.
    Wolabym widziec dalej W stawce królewskich marudnego lorenzo niz bezradnego zarco.

    • Widać masz sporą wiedzę, szczególnie o sezonie 2017, gdzie Zarco został najlepszym debiutantem, a 2017-2018 był jednym z czołowych zawodników MotoGP – i nie, nie jeździł wtedy na 600cc
      Jeśli uważasz, że KTM jest maszyną do wyrywania i nieporadzenie sobie na niej Zarco jest powodem do wyjścia z MotoGp, to nie wołaj Lorenzo, który na Hondzie poradził sobie jeszcze gorzej, na Hondzie, na której Marquez wykręcił wynik w historii.

      “kto sadzi ze na ducati sie poprawi to jest w bledzie.”
      Kto posłucha takiej rady od takiego specjalisty, pewnie od razu zacznie stawiać na Zarco u bukmacherów.

        • Kolega snowman widac ze nie kuma, ze co roku jest debiutant roku ;) hehe
          Wtedy padlo na zarko dzis na fabio. Za rok bedzie ktos inny.

          • Paść to można sobie po litrze gorzały szybko wypitej. Tytuł debiutanta roku to wynik pracy a nie losowania. 2017r – 18 startów, 2 miejsce zdobyte dwukrotnie i raz 3. 2 x najlepsze miejsce startowe. 174 pkt na koniec sezonu i 6 miejsce w generalce. Garść informacji dla Ciebie oraz innych, którzy zapomnieli już dawno o higienie umysłu.

          • Myślę, że zdziwiłbyś się ile kolega snowman kuma, szczególnie jak wejdzie między żaby.

            Zarco w każdym sezonie w MotoGP był wyżej niż trzykrotny mistrz świata MotoGP – Jorge Lorenzo, który to jeździł na maszynach walczących o mastera – Ducati i Honda.

            Trudno znaleźć lepszą maszynę w MGP niż Ducati i Yamaha.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
138 zapytań w 0,393 sek