Home / Slider / Honda może mieć aż pięć nowych motocykli w WSBK

Honda może mieć aż pięć nowych motocykli w WSBK

Jak informuje bikesportnews.com, w przyszłym roku w stawce World Superbike możemy mieć aż pięć nowych Fireblade w trzech różnych zespołach. Obecny rok – pierwszy w fabrycznym powrocie Hondy do mistrzostw motocykli produkcyjnych – jest rokiem przejściowym, nie nastawionym na konkretne wyniki. Za rok ma być inaczej.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Nowy motocykl ma zostać zaprezentowany podczas pokazów w Tokio. Pięć motocykli ma zostać rozdzielone na zespoły: fabryczny HRC, Moriwaki, a także prywatną ekipę Althea. Póki co nie ma potwierdzenia, ale z Hondą ma związać się Alvaro Bautista. Gdyby tak się stało, na pewno jeździłby w tej fabrycznej ekipie. Drugim zawodnikiem ma być Takumi Takahashi.

Z kontraktem z HRC wciąż związany jest weteran, Ryuichi Kiyonari, i prawdopodobnie pozostałby w ekipie Moriwaki. Być może jedno miejsce przypadnie również Leonowi Camierowi, który już rozważał powrót do British Superbike.

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL pisze regularnie od 2009 roku.

komentarzy 9

  1. Szkoda mi Leona, miał potencjał ale kontuzje go wykończyły.

  2. Tak jak piszesz szkoda Leona Camier,pamiętam jak rok temu ładnie rozpoczął początek sezonu ale doznał poważnego urazu i dupa zbita.

  3. I co Honda zamierza zwojować w sezonie 2020?
    Jedyną “nowością” ma być aktywna aerodynamika.
    To jednak dużo za mało gdy Ducati dysponuje zapewne przewagą około 50KM.
    Wstyd, tyle lat w sporcie a nie możemy się doczekać V4 w Fireblade!

    • “Obecny rok – pierwszy w fabrycznym powrocie Hondy do mistrzostw motocykli produkcyjnych – jest rokiem przejściowym, nie nastawionym na konkretne wyniki. Za rok ma być inaczej.”

      • @korupcja Tyle że tak jak ZZR pisze, V-ki nie będzie. A to byłaby jakaś rewolucja.

        • Tylko pytanie Pawel po co ta v-ka tam? nie ma wiecej + za v-ka.

          CBR to seryjny motocykl nie widze potrzeby wdrazania w nia drozszej w produkcji technologii. A tym bardziej ze rzedowe 4 radza sobie z v- kam i(kawasaki) dlatego wydaje sie to irracjonalnym pomyslem to nie motogp i nie prototyp.

          • @Repsol84
            A widziałeś ostatnią rundę w Portimao? Bautista wyprzedzał innych jakby jechali 600-tkami.
            Nie widzę sensu wystawiania tylu przeciętnych maszyn i dojeżdżania w ogonie. Jeśli już są w tej serii to mogliby chociaż spróbować się podciągnąć zamiast wystawiać archaiczną konstrukcję.

          • To dlaczego nie prowadzi w generalce?

  4. Słaby wybór z Japończykiem tam powinien się dostać jak najlepszy dostępny zawodnik (może nawet camier)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
129 zapytań w 0,488 sek