Garrett Gerloff będzie kontynuował starty w mistrzostwach świata Superbike w 2025 roku, jednak przeniesie się do zespołu Puccetti Kawasaki. Ten zespół stanie się fabrycznym teamem dla modelu Ninja ZX-10RR, po tym jak obecny zespół Kawasaki skupi się na marce Bimota. Zakres wsparcia, jakiego będzie udzielała marka Kawasaki, nie jest na ten moment potwierdzony.
Amerykanin dołączył do WSBK w 2020 roku z zespołem GRT Yamaha, zdobywając swoje pierwsze podia już w debiutanckim sezonie. W ubiegłym roku przeniósł się do Bonovo Action BMW, zespołu partnerskiego niemieckiego producenta.
Chociaż wydawało się mało prawdopodobne, że Gerloff opuści projekt, Bonovo Action ogłosiło w lipcu, że wycofuje się z rywalizacji w WSBK po zakończeniu sezonu. To sprawiło, że zarówno Gerloff, jak i jego kolega z zespołu, Scott Redding, musieli szukać nowych możliwości.
Kilka tygodni temu Gerloff był wymieniany jako kandydat do zespołu Puccetti Kawasaki, a teraz zostało to potwierdzone. W 2025 roku będzie startował na najnowszym modelu Ninja ZX-10RR, co pozwoli mu kontynuować karierę w WSBK.
W komunikatach nazywają to zespołem „oficjalnym” – cokolwiek to może znaczyć.
Puccetti w wywiadzie mówił, że w 2025 będą mieć motocykl z roku 2024, czyli już na starcie będą w plecy jeśli chodzi o osiągi.