Drugiego dnia pogoda również nie rozpieszczała zawodników na testach WSBK w Hiszpanii, ale przynajmniej mogli oni sprawdzić się na suchej nawierzchni. Najlepszy czas uzyskał Jonathan Rea, choć wyniki i tak były gorsze niż zeszłoroczne.
Wyniki 2. dnia | ||||||
Pos | Driver | Nat | Team | Model | Best Lap Time | Total Laps |
1 | Jonathan Rea | GBR | Kawasaki Racing Team | Kawasaki ZX-10RR | 1m 40.983s | 19 laps |
2 | Toprak Razgatlioglu | TUR | Pata Yamaha | Yamaha YZF R1 | 1m 41.214s | 42 laps |
3 | Scott Redding | GBR | Aruba.it Racing Ducati | Ducati Panigale V4 R | 1m 41.407s | 43 laps |
4 | Alex Lowes | GBR | Kawasaki Racing Team | Kawasaki ZX-10RR | 1m 41.642s | 44 laps |
5 | Michael van der Mark | NED | Pata Yamaha | Yamaha YZF R1 | 1m 42.707s | 43 laps |
6 | Leon Haslam | GBR | Team HRC | Honda CBR1000RR-R | 1m 42.797s | 32 laps |
7 | Loris Baz | FRA | Ten Kate SBK Yamaha | Yamaha YZF R1 | 1m 43.384s | 24 laps |
8 | Alvaro Bautista | ESP | Team HRC | Honda CBR1000RR-R | 1m 43.579s | 28 laps |
9 | Michael Ruben Rinaldi | ITA | Team GoEleven | Ducati Panigale V4 R | 1m 43.789s | 48 laps |
10 | Federico Caricasulo | ITA | GRT Yamaha | Yamaha YZF R1 | 1m 43.811s | 40 laps |
12 | Tom Sykes | GBR | BMW WorldSBK Team | BMW S1000RR | 1m 44.014s | 33 laps |
13 | Maximilian Scheib | CHI | Orelac Racing Verdnatura | Kawasaki ZX-10RR | 1m 44.153s | 49 laps |
14 | Garrett Gerloff | USA | GRT Yamaha | Yamaha YZF R1 | 1m 44.214s | 32 laps |
15 | Sandro Cortese | GER | Barni Racing Ducati | Ducati Panigale V4 R | 1m 44.258s | 35 laps |
16 | Chaz Davies | GBR | Aruba.it Racing Ducati | Ducati Panigale V4 R | 1m 44.276s | 27 laps |
17 | Sylvain Barrier | FRA | Brixx Performance | Ducati Panigale V4 R | 1m 44.322s | 48 laps |
18 | Leandro Mercado | ARG | Motocorsa Racing | Ducati Panigale V4 R | 1m 44.451s | 54 laps |
19 | Eugene Laverty | IRL | BMW WorldSBK Team | BMW S1000RR | 1m 44.543s | 32 laps |
20 | Christophe Ponsson | FRA | Aprilia Test Team | Aprilia RSV4 | 1m 47.058s | 37 laps |
Źródło: crash.net
Pussy champion znowu na czele, znowu obcięli moc w innych motocyklach żeby mógł zdobyć pseudo mistrzostwo?
No racja. W przeciągu zeszłego sezonu widać było, że Bautista bez tych 250rpm nie może się pozbierać.
9 na 10 dentystów uważa, że zmniejszone obroty przełożyły się na zwiększoną ilość wywrotek przez #19.
Z nauką nie ma co dyskutować.
Oo, Aprilia?
No będzie używany Moto Aprilii z dziką kartą podczas 3 rund (tylko nie wiadomo z jakim wsparciem producenta)
Prócz Imoli marne szanse ;) Wsparcie mniej niż zero ;)