WSBK, Cremona: Bulega przed Razgatlioglu w FP2, piątek upadków dla Bautisty

Nicolo Bulega dalej najlepszy w piątek w treningach WSBK – tym razem w FP2. Drugi czas należał do Topraka Razgatlioglu. Nieudany piątek miał Alvaro Bautista, który przewrócił się aż trzykrotnie.

Wyniki FP2

Kliknij, aby pominąć reklamę

1 Nicolo Bulega ITA Aruba.it Racing Ducati Ducati Panigale V4 R 1:29.250
2 Toprak Razgatlioglu TUR ROKiT BMW Motorrad BMW M1000 RR 1:29.465
3 Axel Bassani ITA Bimota by Kawasaki Racing Team Bimota KB998 1:29.640
4 Andrea Locatelli ITA Pata Maxus Yamaha Yamaha R1 1:29.704
5 Alvaro Bautista ESP Aruba.it Racing Ducati Ducati Panigale V4 R 1:29.730
6 Iker Lecuona ESP Team HRC Honda CBR1000RR-R 1:29.785
7 Sam Lowes GBR Marc VDS Racing Team Ducati Panigale V4 R 1:29.791
8 Alex Lowes GBR Bimota by Kawasaki Racing Team Bimota KB998 1:29.838
9 Andrea Iannone ITA Team Go Eleven Ducati Panigale V4 R 1:29.951
10 Danilo Petrucci ITA Barni Spark Racing Ducati Panigale V4 R 1:29.954
11 Xavi Vierge ESP Team HRC Honda CBR1000RR-R 1:30.036
12 Yari Montella ITA Barni Spark Racing Ducati Panigale V4 R 1:30.057
13 Remy Gardner AUS GYTR GRT Yamaha Yamaha R1 1:30.057
14 Bahattin Sofuoglu TUR Motoxracing Yamaha Yamaha R1 1:30.079
15 Scott Redding GBR MGM Bonovo Ducati Panigale V4 R 1:30.125
16 Michael van der Mark NED ROKiT BMW Motorrad BMW M1000 RR 1:30.208
17 Dominique Aegerter SUI GYTR GRT Yamaha Yamaha R1 1:30.316
18 Garrett Gerloff USA Kawasaki WorldSBK Team Kawasaki ZX-10RR 1:30.448
19 Ryan Vickers GBR Motocorsa Racing Ducati Panigale V4 R 1:30.492
20 Tarran Mackenzie GBR Petronas MIE Racing Team Honda CBR1000RR-R 1:30.542
21 Jonathan Rea GBR Pata Maxus Yamaha Yamaha R1 1:30.547
22 Tito Rabat ESP Motoxracing Yamaha Yamaha R1 1:30.798
23 Gabriele Ruiu ITA Bmax Ducati Panigale V4 R 1:31.371
24 Zaqhwan Zaidi MAS Petronas MIE Racing Team Honda CBR1000RR-R 1:32.800

Źródło: crash.net

Paweł Krupka

Na MOTOGP.PL - od 2009 roku. W kręgu zainteresowań - wszystko co związane z motorsportem, od żużla, przez MotoGP do Formuły 1.

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Back to top button