Home / Slider / WSBK, Magny-Cours: Rea wygrywa też na mokrym! Baz powalczył w 1. wyścigu

WSBK, Magny-Cours: Rea wygrywa też na mokrym! Baz powalczył w 1. wyścigu

Jonathan Rea coraz bliżej obrony mistrzostwa. Zawodnik Kawasaki był bezkonkurencyjny w ulewnym, 1. wyścigu we Francji, choć zwłaszcza na początku, trochę starali się popsuć mu szyki zawodnicy na prywatnych Yamahach: Loris Baz i Garrett Gerloff.

Gerloff jadąc na 3. miejscu zaliczył high-side, ale to nic przy tym, co tuż po starcie zrobili zawodnicy BMW. Z pole position ruszał Eugene Laverty, tuż za nim – Tom Sykes. I obaj…zderzyli się na pierwszych metrach, ku rozpaczy członków zespołu w garażu.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki 1. wyścigu
1 Jonathan Rea GBR Kawasaki Racing Team Kawasaki ZX-10RR 21 Laps
2 Loris Baz FRA Ten Kate Racing Yamaha YZF-R1 +3.342
3 Alex Lowes GBR Kawasaki Racing Team Kawasaki ZX-10RR +9.707
4 Chaz Davies GBR Aruba.it Racing Ducati Ducati Panigale V4 R +14.045
5 Scott Redding GBR Aruba.it Racing Ducati Ducati Panigale V4 R +16.427
6 Toprak Razgatlioglu TUR Pata Yamaha WorldSBK Yamaha YZF-R1 +16.976
7 Michael Ruben Rinaldi ITA Team GOELEVEN Ducati Panigale V4 R +23.253
8 Xavi Fores ESP Kawasaki Puccetti Racing Kawasaki ZX-10RR +27.173
9 Michael van der Mark NED Pata Yamaha WorldSBK Yamaha YZF-R1 +28.706
10 Leandro Mercado ARG Motocorsa Racing Ducati Panigale V4 R +32.032
11 Federico Caricasulo ITA GRT Junior WorldSBK Yamaha YZF-R1 +37.928
12 Alvaro Bautista ESP Team HRC Honda CBR1000RR-R +46.009
13 Sylvain Barrier FRA Brixx Performance Ducati Panigale V4 R +46.371
14 Valentin Debise FRA Outdo Kawasaki TPR Kawasaki ZX-10RR +1m >
15 Xavier Pinsach ESP Orelac Racing Verdnatura Kawasaki ZX-10RR +1 Lap
16 Samuele Cavalieri ITA Barni Racing Ducati Panigale V4 R +1 Lap
17 Takumi Takahashi JPN MIE Racing Althea Honda CBR1000RR-R +1 Lap
DNF Leon Haslam GBR Team HRC Honda CBR1000RR-R
DNF Garrett Gerloff USA GRT Junior WorldSBK Yamaha YZF-R1
DNF Eugene Laverty IRL BMW Motorrad WorldSBK BMW S1000RR
DNF Tom Sykes GBR BMW Motorrad WorldSBK BMW S1000RR

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 9

  1. Największym kretynem wyścigu jest Haslam gdyż wywrócił się na pól okrążenia do mety rywalizując z Razgatlioglu i Reddingiem o szóstą pozycję.

  2. Tak ale trzeba być idiotą żeby w całym wyścigu przebijać się do przodu rywalizują o szóstą pozycję po to że zaliczyć niepotrzebny higside na pół okrązenia do mety.Mega słabe i wnerwiają mnie tego typu kierowcy.Jak asfalt jest coraz bardziej śliski to się nie szarżuje po to że z własnego błedu się wywrócić.

    • Jedni mowia tak: ” dopoki walczysz jestes zwyciezca”. Ja mowie” drugi na mecie to pierwszy przegrany”. Czyli jedni zadowalaja sie tym co maja, inni walcza do konca. To cecha nie kretynow tylko wojownikow. Gosc byl w ciagu i probowal. Lepiej tak niz nie sprobowac i potem zalowac. Do stracenia w calym cyklu nie ma nic a do zyskania piekne widowisko i upokorzenie przeciwnika. Kretyn to by nie sprobowal.

  3. Rea pięknie a Razgatlioglu w końcu robi postępy w jedzie na mokrej nawierzchni :)

  4. Tak ale nie jedzie całego wyścigu po to że na pól kółka do mety obalić się i nie wywalczyć punktów.Trzeba jechać z głową zwłaszcza gdy w coraz trudniejszych warunkach pogodowych tak jak Rea w dzisiejszym wyścigu.

  5. Haslam nigdy mistrzem jazdy w deszczu nie był. Sporo wyścigów na mokrym lądował w żwirze…

  6. Szkoda Gerloffa bo jeździ coraz lepiej, a na mokrym torze należy do najszybszych. Kabaret BMW. Baz potwierdził, że jak jest deszcz zawsze można na niego liczyć, a Rea… już o krok od kolejnego tytułu MŚ.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
132 zapytań w 0,475 sek