Enea Bastianini uzyskał najlepszy czas FP1 w Moto2 przed GP Emilii-Romanii. Swój pierwszy weekend rozpoczął Piotr Biesiekirski, który zamknął stawkę 29 zawodników, przejeżdżąjąc 18 okrążeń.
Wyniki FP1 | |||||
1 | Enea Bastianini | ITA | Italtrans Racing Team | (Kalex) | 1m 36.262s |
2 | Thomas Luthi | SWI | Liqui Moly Intact GP | (Kalex) | 1m 36.433s |
3 | Sam Lowes | GBR | EG 0,0 Marc VDS | (Kalex) | 1m 36.445s |
4 | Hector Garzo | SPA | Flexbox HP 40 | (Kalex) | 1m 36.509s |
5 | Nicolò Bulega | ITA | Federal Oil Gresini Moto2 | (Kalex) | 1m 36.520s |
6 | Luca Marini | ITA | SKY Racing Team VR46 | (Kalex) | 1m 36.543s |
7 | Tetsuta Nagashima | JPN | Red Bull KTM Ajo | (Kalex) | 1m 36.557s |
8 | Aron Canet | SPA | Inde Aspar Team Moto2 | (Speed Up) | 1m 36.557s |
9 | Marco Bezzecchi | ITA | SKY Racing Team VR46 | (Kalex) | 1m 36.563s |
10 | Marcel Schrotter | GER | Liqui Moly Intact GP | (Kalex) | 1m 36.696s |
11 | Xavi Vierge | SPA | Petronas Sprinta Racing | (Kalex) | 1m 36.707s |
12 | Augusto Fernandez | SPA | EG 0,0 Marc VDS | (Kalex) | 1m 36.721s |
13 | Lorenzo Baldassarri | ITA | Flexbox HP 40 | (Kalex) | 1m 36.755s |
14 | Joe Roberts | USA | Tennor American Racing | (Kalex) | 1m 36.914s |
15 | Jorge Navarro | SPA | Beta Tools Speed Up | (Speed Up) | 1m 36.922s |
16 | Lorenzo Dalla Porta | ITA | Italtrans Racing Team | (Kalex) | 1m 37.016s |
17 | Fabio Di Giannantonio | ITA | Beta Tools Speed Up | (Speed Up) | 1m 37.054s |
18 | Bo Bendsneyder | NED | NTS RW Racing GP | (NTS) | 1m 37.275s |
19 | Mattia Pasini | ITA | Red Bull KTM Ajo | (KTM) | 1m 37.352s |
20 | Andi Farid Izdihar | INA | IDEMITSU Honda Team Asia | (Kalex) | 1m 37.379s |
21 | Stefano Manzi | ITA | MV Agusta Forward Racing | (MV Agusta) | 1m 37.396s |
22 | Somkiat Chantra | THA | IDEMITSU Honda Team Asia | (Kalex) | 1m 37.411s |
23 | Simone Corsi | ITA | MV Agusta Forward Racing | (MV Agusta) | 1m 37.451s |
24 | Marcos Ramirez | SPA | Tennor American Racing | (Kalex) | 1m 37.534s |
25 | Kasma Daniel | MAL | Onexox TKKR SAG Team | (Kalex) | 1m 37.572s |
26 | Edgar Pons | SPA | Federal Oil Gresini Moto2 | (Kalex) | 1m 37.594s |
27 | Hafizh Syahrin | MAL | Inde Aspar Team Moto2 | (Speed Up) | 1m 37.626s |
28 | Jake Dixon | GBR | Petronas Sprinta Racing | (Kalex) | 1m 38.009s |
29 | Piotr Biesiekirski | POL | NTS RW Racing GP | (NTS) | 1m 42.020s |
Źródło: crash.net
Czekam na relacje Piotrka jak wrażenia. Strata dosyć spora ale to dopiero fp1
Super zobaczyć Polaka w stawce, fajnie, że realizator poświęcił kilka sekund aby nam pokazać jego jazdę! Wierzę, że Będzie tylko lepiej :)
Dosyć spora.Przepaść 4 Sekundy do poprzednika i ponad 5,5 sekundy do lidera.Wiem że nie testował nigdy podwozia NTS,ale 4 sekundy to o 2,5 sekundy za dużo.
Chyba warte jest zaznaczenie tego że on chyba nic nie testował na tym torze, o ile na nim kiedykolwiek jeździł. Nie chce nikogo wprowadzać w błąd ale chyba tak zrozumiałem komentatorów na ipli.
ale weź pod uwagę że #74 jedzie pierwszy raz na tym torze, pierwszy raz na tym motocyklu!
Dodatkowo, cała stawka jest wjeżdżona w ten tor z poprzedniego wyścigu.
Biorąc to wszystko pod uwagę, te kilka sekund to nie tak dużo.
Przy takiej różnicy to dubel we wyścigu.To raczej nie wpłynie dobrze na jego psychikę.
wierzę że wjeździ się, przejedzie cały wyścig co ważne i nie da się zdublować, a jeśli już to na ostatnim, może przed ostatnim okrążeniu i będzie dobrze :)
Mateusz Racer ale jesteś pesymistycznie nastawiony do Piotrka jedzie pierwszy raz na tym moto na tej trasie!!! wiadomo że będzie miał słabsze wyniki na psychikę raczej to pozytywnie wpłynie zyska trochę doświadczenia.
Jestem zadowolony że w końcu Polak w stawce ile lat się czekało aż ktoś się pojawi :)
Użytkownicy pokroju @MateuszRacer chyba niezbyt mają swiadomość, z jakim wyzwaniem mierzy się Piotrek. Wchodzi z marsz, na nieznany tor i nieznany motocykl. Reszta kierowców ma za sobą tysiące km, w tym cały weekend na tym torze. Polak musiał poznać tor i motocykl. Zespół nie jest najwyższych lotów. Zastępowany zawodnik jest tłem na reszty. Czego się spodziewaliście? Ważne, by Piotrek wyjeździł się w maszynę, znalazł optymalne ustawienia i cieszył się jazdą. Stopniowo zyskiwał pewność siebie i nie próbował na siłę przyspieszyć procesu nauki. Będzie tylko lepiej. W drugim treningu zniwelował stratę do 4,5 sekundy. Wspierajmy chłopaka, nie hejtujmy. Nie zachowujcie się, jak gimnazjaliści. Cieszmy się, że Polak doszedł do klasy GP. I trzymajmy kciuki za dalsze sukcesy. Bo już to jest sukces – dostać się do MŚ człowieka z kraju bez perspektyw w motorsporcie.
dokładnie, nie wiem dlaczego mój komentarz jest minusowany, to nie hejt, bo nawet jeśli Piotrek będzie zdublowany ale dojedzie to jest coś, początki są mega trudne, Rossi czy Maq to ultra talenty i nie można równać do nich, ja stawiam że za 5-7 lat Piotrek będzie się liczył w walce o Mistrzostwo Moto2, szkoda tylko że wtedy pewnie zacznie się początek końca motocykli spalinowych ale to już temat na inną dyskusje
Mefisto ja nie Hejtuję tylko się o Piotra martwię.
Dajmy mu czas. :) Piotrek liczy się ze zdaniem fanów. Musimy go wspierać. :) Będzie dobrze. :)